ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της τριλογίας του «Italia», ο Matthieu Blazy, διευθυντής δημιουργικού στον οίκο Bottega Veneta, χρησιμοποίησε για το σκηνικό του show της κολεξιόν FW23 ένα γλυπτό του φουτουριστή Umberto Boccioni και δύο ρωμαϊκά του 1ου π.Χ. αιώνα.
Το γλυπτό του Boccioni προσέφερε η National Gallery of Cosenza, ενώ οι δύο δρομείς που ανεσκάφησαν το 1754 από τη Villa dei Papiri στο Ερκουλάνουμ ήταν δάνεια από το Museo Archeologico Nazionale di Napoli. Τα τρία αγάλματα – από τα αγαπημένα του Blazy – τοποθετήθηκαν σε έναν τεράστιο τάπητα που σχεδιάστηκε σε απομίμηση της στρατσατέλα, παγωτού με «στίγματα» σοκολάτας που προτιμά ο καλλιτεχνικός διευθυντής.
Η ιδέα του ντεφιλέ ανάμεσα στα γλυπτά συνελήφθη ως παρέλαση, στην οποία τεχνικές, μοτίβα, χαρακτήρες και όντα από το παρελθόν ταξιδεύουν στον χώρο και τον χρόνο για να μιλήσουν στο παρόν και το μέλλον.
https://www.youtube.com/watch?v=w_kAplro8VA&ab_channel=BottegaVeneta
«Αγάπησα την ιδέα της παρέλασης στην Ιταλία· μια πομπή, ένα παράξενο καρναβάλι, ένα πλήθος ανθρώπων από οπουδήποτε και από παντού και εντούτοις κατά κάποιον τρόπο όλοι ταιριάζουν και πηγαίνουν στην ίδια κατεύθυνση. Θέλησα να δω τι κάνει τον κόσμο να μαζεύεται σε ένα μέρος χωρίς ιεραρχία, όπου ο καθένας είναι προσκεκλημένος» είπε ο 38χρονος γεννημένος και μεγαλωμένος στο Παρίσι Matthieu Blazy.
Διαβάστε επίσης:
«Πριγκίπισσα» Ολυμπία: Τα νέα επιχειρηματικά σχέδια
Chanel: Παιγνιώδη γλυπτά του Xavier Veilhan στο show για την κολεξιόν SS23
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ταξί: Διετής παράταση στις προθεσμίες με τα όρια ηλικίας απόσυρσης στις περιοχές που κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης
- ΤτΕ: Αυξημένο πρωτογενές πλεόνασμα στα 7,5 δισ. ευρώ για τον κρατικό προϋπολογισμό
- ΙΕΑ: Ρεκόρ θα σημειώνει η παγκόσμια ζήτηση για άνθρακα έως το 2027
- Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών για ΣτΕ: Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις και αδυναμία πρόσβασης στις αποφάσεις