ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η εταιρεία θα εκμεταλλεύεται μικρά πλοία χωρίς πλήρωμα στη διαδρομή μεταξύ Τρόντχαϊμ και Βάνβικαν, με την έγκριση της Νορβηγικής Διοίκησης Ακτών και της Νορβηγικής Ναυτιλιακής Διοίκησης.
Το μη επανδρωμένο πλοιάριο της Maritime Robotics, το Mariner, έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για την αξιοποίηση της πρόσφατα εγκεκριμένης εμπορευματικής διαδρομής.
Η εταιρεία έχει την έδρα της στο Τρόντχαϊμ και τις εγκαταστάσεις παραγωγής της στο Vanvikan, που βρίσκονται στο Fosenhalvøya, και τα ταξίδια χωρίς πλήρωμα θα μεταφέρουν αγαθά και εξοπλισμό μεταξύ των δύο τοποθεσιών.
Η εμπορευματική διαδρομή με φορτηγά σκάφη, χωρίς πληρώματα, θεωρείται κρίσιμο βήμα για την ανάπτυξη πιο βιώσιμων λύσεων μεταφορών και η Νορβηγία ως πρωτοπόρος χώρα στην ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων, νόμων και κανονισμών, πρέπει να αξιοποιήσει τις νέες ευκαιρίες αυτής της εξέλιξης, όπως εξηγεί ο COO της Maritime Robotics, Eirik Hovstein.
Το έργο έχει λάβει υποστήριξη από το Zawas, ένα cluster καινοτομίας, σε συνεργασία με την Innovation Norway και τη νορβηγική βιομηχανία.
Διαβάστε επίσης:
Pyxis (Βαλέριος Βαλέντης): Κέρδη 5,3 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Γιουρούκος: Εκτίναξη κερδών για την Global Ship Lease – Eνδιαφέρον για εξαγορές πλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ