Διπλή ήταν η διάκριση της Eurolife FFH στα φετινά Digital Finance Awards που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκαν για 2η συνεχή χρονιά.

Σε μια τελετή όπου παρευρέθηκαν στελέχη μεγάλων εταιρειών, επιβραβεύτηκαν οι καινοτόμες προσεγγίσεις και τα πρωτοποριακά έργα αναβάθμισης που ξεχώρισαν μέσα στο 2022 στο Digital Banking & Digital Insurance από τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και High-Tech Providers, Fintechs και Insurtechs.

1

Στον πυλώνα του Digital Insurance, η Eurolife FFH απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Product Launch, και το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative, για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Η διπλή αυτή βράβευση αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων είναι για τη Eurolife FFH μια επένδυση που αναβαθμίζει και βελτιώνει την καθημερινότητα των πελατών της.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της εταιρείας να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Προσφέρεται μέσω του EurolifeConnect και με το πάτημα ενός κουμπιού οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να το προσθέσουν στην κινητή τους συσκευή.

Μετά το λανσάρισμά του, το EurolifePass ενισχύθηκε και εμπλουτίστηκε με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης, οδικής βοήθειας, αλλά και έκδοση κάρτας Διεθνούς Ασφάλισης έγιναν ακόμα πιο εύκολα μέσω της υλοποίησης μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”).

 Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH και ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH, κατά την παραλαβή του βραβείου Bronze στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass
Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Φώτης Σπύρου – CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH και ο Καρμέλο Παπαδόπουλος – User Experience Architect Eurolife FFH, κατά την παραλαβή του βραβείου Bronze στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

Επιπλέον, δημιουργήθηκε η δυνατότητα ενεργοποίησης των push notifications, ώστε οι χρήστες της κάρτας να μπορούν πλέον να λαμβάνουν απευθείας στην κινητή τους συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των συμβολαίων τους, υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης. Ακόμη, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει για εκείνους που την εμπιστεύονται, μέσα και από την αποτελεσματική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας.

Η διπλή βράβευση της εταιρείας στα Digital Finance Awards αναδεικνύει την αφοσίωσή της στο να δημιουργεί συνεχώς ψηφιοποιημένες λύσεις που διευκολύνουν τους πελάτες της να εξοικονομήσουν χρόνο, έτσι ώστε να απολαμβάνουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους.

Διαβάστε επίσης:

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022