Ο νέος αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Φρεντερίκ Βασέρ θεωρεί ότι δεν θα μπορούσε να είναι σε καλύτερη κατάσταση ενόψει της πρεμιέρας.

Η Ferrari είναι η μόνη από τις μεγάλες ομάδες όπου έγιναν σαρωτικές αλλαγές στο έμψυχο δυναμικό της κατά τη διάρκεια της χειμερινής ανάπαυλας. Αλλαγές που συμπαρέσυραν αντίστοιχες και στην Alfa Romeo.

Ο Ματία Μπινότο αποτελεί παρελθόν, στη θέση του επικεφαλής της ομάδας βρίσκεται ο Φρεντερίκ Βασέρ, ο οποίος με τη σειρά του προχώρησε σε αλλαγές στη δομή της ομάδας.

Πρώτα απ’ όλα ξεκαθάρισε τις αρμοδιότητες του επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας Λώρεντ Μέκις: «Ασχολήσου με τους μηχανικούς και άσε, οδηγούς, χορηγούς και πολιτική σε μένα». Εν συνεχεία άλλαξε υπεύθυνο στρατηγικής, στο ρόλο αυτό βρίσκεται πλέον ο Ινδός Ραβίν Τζεν.

H SF 23 συμπλήρωσε απόσταση μεγαλύτερη από 7 GP στις 3 μέρες των δοκιμών εξέλιξης.

F1: Αισιοδοξία στη Ferrari!
Λώρεντ Μέκις, Φρεντερίκ Βασέρ (δεξ.) στο Μπαχρέιν.

Ενόψει του πρώτου αγώνα στο Μπαχρέιν (5/3) ο Βασέρ τόνισε: «Ήταν μέρες δουλειάς για όλους στην ομάδα. Έχουμε αξιολογήσει μια σειρά από αεροδυναμικές διατάξεις στο μονοθέσιο και υλοποιήσαμε πολλά από τα προαπαιτούμενα του προγράμματός μας. Δεν ασχοληθήκαμε με εντυπωσιακούς χρόνους ή με τις επιδόσεις των άλλων ομάδων επικεντρωθήκαμε στον εαυτό μας. Στόχος μας ήταν να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα βέβαια πάντα θέλεις περισσότερα και περισσότερο χρόνο. Αλλά είναι το ίδιο για όλους. Κάθε φορά που καταφέρναμε να συνδυάσουμε τα πάντα, η απόδοση ήταν εκεί, αλλά ξεκάθαρα είμαστε ακόμη στη διαδικασία να γνωρίσουμε το μονοθέσιο, επομένως είναι νωρίς για να πούμε οτιδήποτε.βΗ διάθεση στην ομάδα είναι τέλεια και είμαστε σε καλή κατάσταση για να ξεκινήσουμε αυτή τη μεγάλη σεζόν. Τα δεδομένα που είχαμε από τους προσομοιωτές ήταν κοντά σ’ αυτά της πίστας».

F1: Αισιοδοξία στη Ferrari!

Η Ferrari που πέρυσι ήταν 2η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, στοχεύει στην κατάκτηση του τίτλου φέτος. Η Ιταλική ομάδα έχει να πάρει πρωτάθλημα οδηγών από το 2007 (Ράικονεν) και κατασκευαστών από το 2008. Ξεκινά τη σεζόν χωρίς Νο 1 οδηγό, δίνοντας ακριβώς το ίδιο status σε Λεκλέρκ και Σάινθ. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους αντιπάλους της όπου Φερστάπεν και Χάμιλτον έχουν ξεκάθαρα πρώτο ρόλο στις δικές τους ομάδες.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που καλείται να διαχειριστεί ο Βασέρ είναι η διαχείριση της ψυχολογίας των μελών της ομάδας και οι διακυμάνσεις ανάλογα με τα αποτελέσματα. Δεν είναι εύκολο να εμφυσήσεις σε ανθρώπους που έχουν συνηθίσει να χάνουν, το πνεύμα του μαχητή και την ψυχολογία του νικητή.

Καθοριστικός για τη Ferrari φέτος θα είναι και ο ρυθμός εξέλιξης του μονοθεσίου για το οποίο ο Λεκλέρκ τόνισε: «Είναι ταχύτερο από το περσινό στις ευθείες, αλλά πιο αργό στις στροφές».

Διαβάστε επίσης:

Που μπορεί να φτάσει ο Αλόνσο με την Aston Martin;

Formula 1 Show: Πρεμιέρα Κυριακή 5 Μαρτίου στον ΑΝΤ1