array(0) {
}
        
    
Menu
-0.34%
Τζίρος: 40.99 εκατ.

Quest Συμμετοχών: Αγορά 1.965 ιδίων μετοχών

            
The Wiseman

Γιατί όλη η αγορά περιμένει να ακούσει τους Τσαμάζ και Mεγάλου, ποιος τραπεζίτης αδυνατεί να πάρει αποφάσεις, η μεγάλη ώρα του Παπακωνσταντίνου της Ιντεαλ και το μεγάλο γλυκό σφυρί

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 21.02.2023
Ποιο τεράστιο fund αγοράζει Alpha Bank, τι θα κάνει ο Χόλτερμαν, γιατί οι Έλληνες επενδυτές έχασαν το ράλι, το road show της Mytilineos στο Λονδίνο και ένα κουΐζ με την τραπεζίτη του Κολωνακίου
ΕΠΟΜΕΝΟ • 23.02.2023
Πότε θα ανακοινώσει τις εκλογές ο Κυριάκος, ποιοι Έλληνες της Ελβετίας πουλούσαν τράπεζες, γιατί η Βρεττού πάει στην Λαζαράκου και ο νέος πόλεμος Μαντωνανάκηδων – Alpha Bank

Ο Τζαμάζ κρατάει τη μπαγκέτα της αγοράς

Η τρέχουσα εβδομάδα είναι ιδιαιτέρα κρίσιμη για την πορεία 3-4 μετοχών, καθώς οι διοικήσεις των εταιρειών αυτών θα ανακοινώσουν τα αποτελέσματα του 2022.

Πρώτη και καλύτερη είναι ο ΟΤΕ ΟΤΕ -0,21% 14,07 .

Η τιμή της μετοχής της 2ης εταιρείας σε κεφαλαιοποίηση στο ελληνικό χρηματιστήριο με 6,73 δισ. ευρώ, από τις αρχές Δεκεμβρίου είναι σχεδόν αμετάβλητη.

Δηλαδή η αγορά και ειδικά οι τραπεζικές μετοχές έχουν κάνει μεγάλο ράλι ενώ η τιμή της μετοχής του ΟΤΕ «παίζει»  σε ένα range τιμών από 14,60 έως 15,20 ευρώ.

Το mononews.gr  είναι το πρώτο media που “έπιασε δημοσιογραφικά” την μεγάλη αυτή ανισορροπία.

Έτσι λοιπόν άπαντες αναμένουν σε λίγες ώρες να μιλήσει ο επικεφαλής του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ.

Δεν θα ήταν υπερβολή να γράψουμε ότι ολόκληρη η αγορά αναμένει να μιλήσει ο CEO του ΟΤΕ.

Δυο είναι τα κρίσιμα σημεία.

Εάν δηλαδή ο Μιχάλης Τσαμάζ ανακοινώσει ότι ο ΟΤΕ ξεκινάει το buy back στην μετοχή και εάν δώσει σοβαρό μέρισμα, όπως συνήθως έδινε ο ΟΤΕ παλαιοτέρα.

Ο συνδυασμός των δυο αναμένεται να δώσει ώθηση στην μετοχή από τα τρέχοντα επίπεδα των 15,20 ευρώ και να σηματοδοτήσει μια ισχυρή ανοδική κίνηση συνολικά του Γενικού Δείκτη.

Εάν δεν το κάνει σημαίνει ότι πράγματι τα σχέδια της μητρικής εταιρείας είναι τελείως διαφορετικά και δεν τα ξέρουμε ακόμα.

Τώρα όσον αφορά το αυστραλιανό fund Macquarie που ετοιμάζει πρόταση για τον ΟΤΕ, όλη η αγορά περιμένει πότε θα την καταθέσει στην διοίκηση της μαμάς εταιρείας που είναι η DTelecom.

Στην αγορά θεωρούν ότι πέριξ των 19-20 ευρώ ανά μετοχή η DT δεν θα ήταν αρνητική να διερευνήσει τις προθέσεις των Αυστραλών.

Έτοιμος ο Μεγάλου

Ο ισχυρός άνδρας της Πειραιώς ΠΕΙΡ 0,27% 3,74 είναι έτοιμος την Παρασκευή, να ανακοινώσει εκπλήξεις για το 2023.

Άπαντες αναμένουν τον Χρήστο Μεγάλου, ο οποίος μάλιστα επέστρεψε δυναμικά στο γραφείο του μετά την επέμβαση που έκανε στο ισχίο.

Η μετοχή του χθες ήταν «κεφάτη» και έφτασε εύκολα στην ζώνη των 2,38 ευρώ.

Η Πειραιώς είναι η μετοχή με την μεγαλύτερη απόδοση από τις αρχές του 2023.

Αγγίζει σχεδόν το 70%.

Τι έγινε με τις ΤΕΝΕΡΓ-ΙΝΤΕΑΛ

Τώρα όσον αφορά τις υπόλοιπες μεγάλες μετοχές του χρηματιστηρίου, η ΤΕΝΕΡΓΑ ενώ σημείωνε πτώση κατά 2,5% τελικά τα ισχυρά παιδιά της αγοράς κατάφεραν να την σηκώσουν και να κλείσει με οριακή άνοδο στην περιοχή των 18,90 ευρώ.

Φίλιες δυνάμεις ήταν.

Εάν η μετοχή έπεφτε κάτω από τα 18 ευρώ τότε τα 17 ευρώ ήταν εύκολη υπόθεση…

Το deal ούτως η άλλως έχει δυσκολίες.

Οι Αυστραλοί της First Sentier, που ενδιαφέρονται να αγοράσουν την εταιρεία,  αναμένουν να ολοκληρώσουν την χρηματοδότηση απο την Εθνική Τράπεζα.

Η αγορά επίσης σήμερα περιμένει τα αποτελέσματα της ΙΝΤΕΑΛ ΙΝΤΕΚ 0,17% 6,03 .

Ο επικεφαλής της εταιρείας Λάμπρος Παπακωνσταντίνου εκτιμάται  ότι θα ανακοινώσει δυνατά αποτελέσματα που θα εκπλήξουν την αγορά.

Η μετοχή χθες σημείωσε νέα άνοδο 2,99%.

Ο CEO κοιμάται; «Εμφύλιος πόλεμος» μεταξύ Credit και Compliance σε μεγάλη συστημική Τράπεζα   

Η ιστορία που θα σας μεταφέρω δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά στα δύο αυτά τμήματα που «χτυπάει η καρδιά» της επιχειρηματικής τραπεζικής μεγάλης συστημικής τράπεζας.

Το πρώτο τμήμα, αυτό των «χορηγήσεων» σε ελεύθερη απόδοση, αποτελεί την «εμπροσθοφυλακή» της Τράπεζας το οποίο «κυνηγάει» να φέρει τα μεγάλα δάνεια, σε ισχυρές και φερέγγυες επιχειρήσεις.

Το άλλο της «κανονιστικής συμμόρφωσης» αποτελείται από αδέκαστους ελεγκτές οι οποίοι «αποκομμένοι» από τον εξωτερικό κόσμο οφείλουν να μεριμνούν με άγρυπνο μάτι ώστε τα όλες οι διαδικασίες από τις χορηγήσεις μέχρι τα εμβάσματα από το εξωτερικό, να είναι πάντα σύννομες, προκειμένου να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος για την Τράπεζα.

Τι γίνεται όταν αυτά τα δύο τμήματα διαφωνούν μεταξύ τους για ένα μεγάλο δάνειο;

Το θέμα πάει στο διοικητικό συμβούλιο όπου αυτό καλείται πλέον να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά.

Στην προκειμένη περίπτωση που αφορά δάνειο σε πολύ μεγάλη εισηγμένη με αρκετά υψηλή κεφαλαιοποίηση στον κλάδο Μεταλλουργίας – Ενέργειας .

Tα στελέχη από το Credit έγιναν έξω φρενών με τους συναδέλφους τους από το Compliance οι οποίοι με τα προσκόμματα που πρόβαλλαν, περίπου αμφισβήτησαν εμπράκτως την φερεγγυότητα της εισηγμένης.

Περίμεναν λοιπόν μετά την τόση προφανή «αδικαιολόγητη» στάση από το Compliance, τουλάχιστον να βρουν στήριξη και συμπαράσταση από τον ίδιο το διευθύνοντα σύμβουλο.

Μάταια όμως,  καθώς όπως μου μετέφεραν στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου όπου μεταφέρθηκε αναγκαστικά το ζήτημα προς επίλυση, ο  ίδιος   έκανε τον Πόντιο Πιλάτο αποφεύγοντας να λάβει θέση.

Παρόλο που η γραμμή που έχει δώσει ό ίδιος  ο διευθύνων σύμβουλος είναι η Τράπεζα να επεκταθεί στις χορηγήσεις κυρίως προς τις επιχειρήσεις.

Από μία πλευρά η στάση αυτή της διοίκησης μπορεί να αποτελεί την έμπρακτη υιοθέτηση της αρχής της δημοκρατικής ισότητας στο επιχειρηματικό σύμπαν.

Άλλωστε,  από τη στιγμή που  όλες οι επιχειρήσεις θεωρούνται ως  «τρόπαια» (σ.σ έτσι χαρακτηρίζονται  τα δάνεια σε μεγάλες επιχειρήσεις που όλες οι τράπεζες θα ήθελαν να δανείσουν )  για τον διευθύνοντα σύμβουλο,  δεν χάλασε και ο κόσμος να δυσκολέψεις και λίγο τη ζωή κάποιων επιχειρηματιών.

Από την άλλη μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι ο CEO, βαρέθηκε (η τον βαρέθηκαν) και ετοιμάζει τις βαλίτσες του για να πάει σπίτι του.

Άλλωστε στο Μέγαρο Μαξίμου δεν του πολυμιλάνε…

 

ΑΒΑΞ: Σε διαιτησία για τον Πάτρα – Πύργος για 50 εκατ.ευρω

Μπορεί η ΑΒΑΞ να μην ορρωδεί προ των Ρομά που μπλοκάρουν τα εργοτάξια στο Πάτρα-Πύργος, όμως φαίνεται ότι δεν συμβαίνει το ίδιο και με το  κόστος των  κατασκευαστικών υλικών που έχει εκτιναχθεί δημιουργεί ανησυχίες.

Όπως πληροφορήθηκα αρμοδίως   ο Όμιλος έχει προσφύγει σε διαιτησία ζητώντας επιπλέον 50 εκατ. Ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το πρώτο τμήμα του Πάτρα-Πύργος Μιντιλόγλι-Καραίικα που κατασκευάζει από τον Μάρτιο του 2022 και αναμένεται να έχει παραδώσει έως τον Ιούνιο του 2024.

Επομένως μία ανησυχία την έχουν οι άνθρωποι της Άβαξ, διότι αν δεν δικαιωθεί η εταιρεία στη διαιτησία τότε θα «μπει μέσα» , καθώς ισχυρίζονται το κόστος βασικών υλικών αυξηθεί σημαντικά με κίνδυνο να μην εξυπηρετούνται τα μοντέλα της παραχώρησης, θα πρέπει να περιμένουμε έως το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, όταν και θα βγει η σχετική απόφαση από τη διαιτησία.

Όσον αφορά τα χρήματα αυτά, εάν τελικά καταλήξουν στα ταμεία του Ομίλου, θα έχουμε φτάσει ήδη στο 2024, επομένως μην περιμένετε να τα δείτε στις χρήσεις του 2023.

 

Μείωση των φόρων ζητούν και οι Ασφαλιστικές εταιρείες στα ασφάλιστρα κατοικιών

Την μείωση ή ακόμα και την εξάλειψη του φόρου ασφαλίστρων 15%, ως κίνητρο για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων ζητά υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας, τονίζοντας ότι είναι πλέον ανάγκη οι πολίτες να ασφαλίσουν την περιουσία τους από φυσικές καταστροφές.

Για πολλά χρόνια οι κυβερνήσεις δεν παρείχαν σημαντικά κίνητρα στους Έλληνες πολίτες για ασφάλιση περιουσιών, με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτεθειμένοι σε φυσικούς κινδύνους, τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος.

Είναι φανερό ότι μετά τους μεγάλους σεισμούς στην Τουρκία, μια τέτοια ρύθμιση από την ελληνική κυβέρνηση καθίσταται πλέον αναγκαία.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις το 17% των κατοικιών στην Ελλάδα είναι ασφαλισμένο έναντι οποιουδήποτε κινδύνου (φωτιά, κλοπή, σεισμός κλπ.) ενώ ένα μεγάλο μέρος αυτού του ποσοστού οφείλεται στα ενυπόθηκα δάνεια.

Τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της κλιματικής αλλαγής απαντώνται όλο και περισσότερο ακραία φυσικά φαινόμενα προκαλώντας σημαντικές ζημιές σε κατοικίες και επιχειρήσεις,  αυξάνοντας όμως και τις δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού για την κάλυψη των ζημιών στους δικαιούχους.

Στο Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας η πρωθυπουργός της Κίνας

H αναπληρώτρια πρωθυπουργός της Κίνας, Sun Chunlan επισκέφθηκε το Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας, καθώς το Μουσείο εμπλουτίζει τη συλλογή του με δύο σημαντικά εκθέματα από την Κίνα.

Πρόκειται για δύο στολές των επίσημων αποστολών της Κίνας σε ισάριθμους Ολυμπιακούς Αγώνες και συγκεκριμένα τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς στο Πεκίνο, το 2022, αλλά και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, στην Αθήνα.

Η δωρεά από την Κίνα παραδόθηκε στο Ολυμπιακό Μουσείο από την αναπληρώτρια πρωθυπουργό της χώρας Sun Chunlan και τον υπουργό Αθλητισμού και πρόεδρο της Κινεζικής Ολυμπιακής Gao Zhidan, σε εκδήλωση που περιλάμβανε και την ξενάγηση τους στους χώρους του Ολυμπιακού Μουσείου της Αθήνας.

To ΟΜΑ αποτελεί μια προσφορά της Lamda Development ΛΑΜΔΑ 0,27% 7,45 στις αρχές του Ολυμπισμού, ένα φόρο τιμής στους αθλητές, τους Ολυμπιονίκες και Παραολυμπιονίκες.

 

 Ζεστό Χρήμα στην ΑΚΤΩΡ

Δεν διαθέτω μαντικές ικανότητες για να προβλέψω τι θα γίνει τελικά με την πώληση της ΑΚΤΩΡ , αν και κάπου πάει το μυαλό μου, προς το παρόν όμως να σας ενημερώσω για μια καλή είδηση που αφορά την ίδια την εταιρεία.

Ζεστό χρήμα  λοιπόν αναμένεται να μπει στα ταμεία της ΑΚΤΩΡ, που είναι το κατασκευαστικό «μαγαζί» της Ελλάκτωρ ΕΛΛΑΚΤΩΡ 0% 2,60 , καθώς θα λάβει περισσότερες από 350.000 ευρώ για την αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης  Άκτιο-Δυτικός Άξονα.

Πρόκειται για ένα έργο, στο οποίο μειοδότησε η εταιρεία από τον Ιούλιο του 2019, επί διοίκησης των αδελφών Καλιτσάντση.

Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η έκπτωση που είχε δώσει τότε η ΑΚΤΩΡ για να επικρατήσει στον διαγωνισμό για το έργο συνολικής αξίας 48 εκατ. Ευρώ.

Αυτή ήταν όχι απλά διψήφια, αλλά κάποιος κακεντρεχής θα μπορούσε να κάνει λόγο για «σκότωμα» του έργου, καθώς ούτε λίγο ούτε πολύ η ΑΚΤΩΡ είχε δώσει έκπτωση 51% κλειδώνοντας το έργο στα 23,5 εκατ. Ευρώ.

Καταλαβαίνετε, βέβαια, πως με τις τρέχουσες αυξημένες των κατασκευαστικών υλικών και των καυσίμων, σε μία εποχή που οι διψήφιες εκπτώσεις αποτελούν έκπληξη, μία τέτοια προσφορά για ένα εν εξελίξει έργο δεν έχει να αποφέρει περιθώρια κέρδους για τον Όμιλο παρά μόνο «αυγατίζει» το ανεκτέλεστο της κατασκευαστικής


Πίκρα για τα ζαχαροπλαστεία Plaisir

H παρακάτω είδηση είμαι βέβαιος ότι θα δυσαρεστήσει πολλούς Θεσσαλονικείς αλλά όσους γενικά είναι λάτρεις της συμπρωτεύουσας.

Κατηφορίζοντας από την Αριστοτέλους στην παραλία της Θεσσαλονίκης, πάντα σε «χαλαρή διάθεση»  πόσοι είναι άραγε εκείνοι που έχουν αντισταθεί στον πειρασμό  να  μην κάνουν μία  στάση για γλυκό στο Plaisir.

Πρόκειται για  μία από τις πιο γνωστές βορειοελλαδίτικες αλυσίδες ζαχαροπλαστείων.

Για αυτό και πικράθηκα όταν έμαθα ότι βγαίνει στο σφυρί η παραγωγική μονάδα της μπρασερί της οικογένειας Παπαοικονόμου στη Θέρμη, με επισπεύδουσα τη DoValue.

Στις 3 Μαΐου εκπλειστηριάζεται αγροτεμάχιο συνολικής έκτασης 4.498 τ.μ., στο οποίο έχει χτιστεί διώροφο βιοτεχνικό κτίσμα, με τιμή εκκίνησης 548 χιλ. ευρώ.

Το πρώτο ζαχαροπλαστείο της εταιρείας Plaisir άνοιξε το 1984, τη δεκαετία του ’90 η εταιρεία ανοίχτηκε στο catering και σήμερα μετρά 10 καταστήματα.

Σκρέκας:  Το νέο σχέδιο για το Υδρογόνο

Μαθαίνω και σας το μεταφέρω πως μέσα στις επόμενες 2-3 εβδομάδες και πάντως πριν από τις 10 Μαρτίου, o Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας θα παρουσιάσει το θεσμικό Πλαίσιο («Εθνική Στρατηγική» θα το αποκαλεί)  για το Υδρογόνο και την οργανωμένη αγορά γύρω από αυτό.

Η οργανωμένη αγορά αφορά στη  βιομηχανία, την τροποποίηση των αγωγών αερίου, οχήματα υδρογόνου στις πόλεις όπως (και αυτό είναι το πιο σημαντικό στην καθημερινότητα) λεωφορεία, ελαφρά φορτηγά διανομής, βαριά φορτηγά, ιδιωτικά επιβατικά, τρένα ή και πλοία.

Από τεχνοκράτες του ΥΠΕΝ που είναι φίλοι μου, μαθαίνω πως το Σχέδιο ευελπιστεί σε πολύ φιλόδοξους στόχους.

Δηλαδή στην ανάπτυξη εφοδιαστικής αλυσίδας που αφορά την παραγωγή, διανομή και κατανάλωση του καυσίμου, ώστε να καταλήγει σε μια λειτουργική και αποτελεσματική αγορά.

Επίσης   σε  εγχώρια παραγωγή 3.500 GWh υδρογόνου το 2030 από ηλεκτρόλυση, συνολικής ισχύος 750 MW, που θα τροφοδοτείται από ηλεκτροπαραγωγή έργων ΑΠΕ, ισχύος 2 GW (80% φωτοβολταϊκά και 20% αιολικά).

Ο αντίλογος είναι η  αβεβαιότητα στις επενδύσεις, εξαιτίας του υψηλού κόστους, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια.

Αναζητούνται απαντήσεις και στον αντίλογο διότι η «πρόκληση του υδρογόνου» είναι σημαντική.

 

…Και τα μεγάλα ονόματα 

Ιδού και τα μεγάλα ελληνικά ονόματα που παίζουν στο υδρογόνο:

  1. White Dragon: Σύμπλεγμα (Cluster) έργων για παραγωγή πράσινου υδρογόνου στη Δυτική Μακεδονία μέσω ηλεκτρόλυσης από ηλιακή ενέργεια και διανομή του μέσω του δικτύου του ΔΕΣΦΑ και του αγωγού TAP. Στο έργο συμμετέχουν η ΔΕΠΑ Εμπορίας Α.Ε.,(ως συντονιστής) η Advent Technologies S.A., η COPELOUZOS GROUP (DAMCO ENERGY S.A.), η Σωληνουργεία Κορίνθου Α.Ε., η TAP AG, ο ΔΕΣΦΑ, οι όμιλοι των Ελληνικών Πετρελαίων, της MOTOR-OIL και η ΔΕΗ.
  2. Blue Med: Έργο της Motor Oil που συνίσταται στην παραγωγή μπλε υδρογόνου πολύ χαμηλού ανθρακικού αποτυπώματος και πράσινου υδρογόνου, με ορίζοντα το 2025. Το project προβλέπει τη δημιουργία cluster ολοκληρωμένου κύκλου παραγωγής γαλάζιου και πράσινου Η2 για μεταφορά, διανομή και χρήση σε βιομηχανία και μεταφορές (λεωφορεία και πλοία). Στο έργο αναμένεται και η συμμετοχή των εταιρειών ΔΕΣΦΑ και ΔΕΗ όπως και ερευνητικών ιδρυμάτων της χώρας.
  3. H2CEM – ΤΙΤΑΝ: Πρωτοπορία στην Ελληνική Παραγωγή Τσιμέντου με χρήση Πράσινου Υδρογόνου. Το έργο αφορά την παραγωγή, αποθήκευση και χρήση πράσινου υδρογόνου για καύση προς παραγωγή ενέργειας σε κλιβάνους με στόχο την απανθρακοποίηση των μονάδων τσιμεντοβιομηχανίας της ΤΙΤΑΝ.
  4. Green HIPo: Έργο της Advanced Energy Technologies (Advent Technologies) για την κατασκευή μονάδας παραγωγής καινοτόμων ηλεκτρολυτών και κυψελίδων καυσίμου. Οι συνδυασμένες κυψέλες καυσίμου θερμότητας και ενέργειας (CHP) σχεδιάζεται να παραχθούν από την Advent για το Project White Dragon. Η παραγωγή θα πραγματοποιείται στη γραμμή παραγωγής της εταιρείας, με εγκατάσταση στη Δυτική Μακεδονία.
  5. Η2CAT TANKS: Έργο της εταιρείας B&T Composites (ΤΙΡΙΑΚΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΕΤΕ) για την κατασκευή καινοτόμων δεξαμενών υψηλής πίεσης από σύνθετα υλικά και ίνες άνθρακα για την αποθήκευση υδρογόνου ειδικότερα για τον τομέα των μεταφορών

Οι προτάσεις τους έχουν προκριθεί από τα κράτη μέλη της ΕΕ συμμετέχουν σε Συνεδρίες Πρόκλησης («Challenge Sessions») και σχετικά Workshops που συντονίζονται πλέον σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την ενθάρρυνση ανάπτυξης συνεργασιών μεταξύ των έργων.

Σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση των συντονιστών, τα έργα Green HIPo, White Dragon και Η2CAT Tanks εντάσσονται στην υποκατηγορία του IPCEI «Τεχνολογίες υδρογόνου» και  το Blue Med και το H2CEM στην υποκατηγορία «απανθρακοκοποίηση μέσω υδρογόνου».

 

Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Quest Συμμετοχών: Αγορά 1.965 ιδίων μετοχών
Κρίστιαν Χατζημηνάς (ΕΕΝΕ): Οι τέσσερις προτάσεις που θα βελτιώσουν ουσιαστικά το επιχειρηματικό περιβάλλον
Σάντρα Μαρινοπούλου, Πάνος Λασκαρίδης, GAP: Μόδα και Τέχνη
Παπαστεργίου: H κυβερνοασφάλεια δεν έχει γίνει ακόμη κατανοητή ως αναγκαιότητα
Καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη τα νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Hilton: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των resorts της με νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου
Χρυσοχοΐδης: Δίνουμε μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης
Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το Χρηματιστήριο
Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες
Νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και διαβήτη