ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο ύψωσε την ελληνική σημαία.
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Όμιλος Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. δολαρίων.
To νέο πλοίο μεταφοράς LNG του Ομίλου Capital είναι το ακριβότερο πλοίο του ελληνικού στόλου.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εταιρεία, «με διήμερους εορτασμούς και μια μεγάλη τελετή στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας, ολοκληρώθηκε η ονοματοδοσία και η παράδοση του νέου πλοίου «Asterix I» που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners L.P. με ελληνική σημαία. Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Όμιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ.
Το νέο πλοίο LNG Carrier «Asterix I» είναι πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα και διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικά μέτρα. Κατασκευάστηκε από την Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα. Την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, Τεχνική Διευθύντρια της Capital Gas Ship Management που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Ν. Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Αυτή τη στιγμή, αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%) και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου. Η προηγμένη τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του πράσινου στόλου της εταιρείας και στην δέσμευση της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του Ομίλου Capital στην ιστορική παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στους εορτασμούς και την τελετή ονοματοδοσίας παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries κ.S.K. Lee, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners L.P. κ. Γεράσιμος Καλογηράτος. Επίσης, συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών».
Διαβάστε επίσης:
CPLP: Στα 299,071 εκατ. δολάρια τα έσοδα το 2022
Βαγγέλης Μαρινάκης: H Capital-Executive Ship Management παρέλαβε το containership Itajai Express
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία