ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας βρίσκεται σε περίοδο σημαντικής ανάκαμψης και για πρώτη φορά τα ναυπηγεία της ξεπέρασαν τις παραγγελίες που έχουν αναλάβει τα ιαπωνικά και νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία. Τα κινεζικά ναυπηγεία έφτασαν στο μερίδιο αγοράς ρεκόρ στο 47% το 2022, σύμφωνα την Bimco.
Τα πλοία, τα οποία παραδόθηκαν σε νέους ιδιοκτήτες από κινεζικά ναυπηγεία το 2022 ανήλθαν συνολικά σε 14,6 εκατομμύρια τόνους (CGT), από τα 30,8 εκατομμύρια CGT που παραδόθηκαν παγκοσμίως.
Οι άλλες δύο κύριες ναυπηγικές χώρες, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, παρέδωσαν αντίστοιχα 4,8 και 7,8 εκατομμύρια CGT.
Επισημαίνεται ότι πριν από είκοσι χρόνια, τα κινεζικά ναυπηγεία είχαν μερίδιο αγοράς λιγότερο από 10%, αλλά μια τεράστια επέκταση της παραγωγικής ικανότητας κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000 ώθησε τη χώρα στην πρώτη θέση το 2009.
Τα ναυπηγεία στην Κίνα κυριαρχούν επίσης στο βιβλίο παραγγελιών για τα πλοία που θα παραδοθούν τα επόμενα χρόνια. Το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών ανέρχεται επί του παρόντος σε 109,1 εκατομμύρια CGT και το 45% αυτών των παραγγελιών κατέχονται από κινεζικά ναυπηγεία σε σύγκριση με το 34% και το 10% από τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ξεκινά η διαδικασία συγχώνευσης της Eurobank Συμμετοχών με την Eurobank A.E.
- Ricta: Ποινή φυλάκισης με αναστολή στον τράπερ για τον ξυλοδαρμό του 23χρονου φοιτητή
- Ντόναλντ Τραμπ: Το Κογκρέσο να καταργήσει το «ταβάνι του χρέους»
- Ιταλία: H κυβέρνηση Μελόνι έθεσε ψήφο εμπιστοσύνης επί του προϋπολογισμού
