ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Το ρόλο αυτό ανέλαβε ο Γιώργος Ευστρατιάδης, διευθύνων σύμβουλος της MIG και μετά τις βολές από την πλευρά του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου περί εσωτερικής ενημέρωσης των στλεχών, φτάνοντας στο σημείο να πει “φουσκώσατε την τιμή της μετοχής”.
Στις 18/1, τόσο ο Πέτρος Κατσούλας, πρόεδρος της MIG, ανεξάρτητο, μη εκτελεστικό μέλος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Γιώργος Ευστρατιάδης, κοινοποίησαν στο Χ.Α. συναλλαγές για αγορές 1.000.000και 600.000 μετοχών αντίστοιχα.
Στις 16/1, όπως είπε ο κ. Ευστρατιάδης, η μετοχή υποχώρησε 20% διακινώντας πάνω από εκατ. Τεμάχια. Την επόμενη μέρα, 17/1 η μετοχή έφτασε να υποχωρεί ενδοσυνεδριακά 28%.
“Οι αγορές των μετοχών δεν έγιναν επειδή υπήρχε κάποιου είδους εμπιστευτική ενημέρωση. Καμία σχέση. Οι αγορές έγιναν γιατί πιστεύουμε στη μετοχή και στην εταιρεία”.
Μάλιστα, ο κ. Κατσούλας ανέφερε ότι εκ της θέσεώς του σε άλλες εταιρείες, όπως στην Eurobank συνήθιζε να αγοράζει μετοχές των εταιρειών που διηύθυνε, διότι πίστευε σε αυτές.
Η διοίκηση της MIG απάντησε και στα σχόλια της πλευράς Ηλιόπουλου γιατί έπρεπε να προχωρήσει στη συμφωνία με την Πειραιώς.
Η απάντηση του κ. Κατσούλα ήταν ότι δεν έχουμε επιλέξει να διαλυθεί η εταιρεία.
Εξετάσαμε την προσφορά της Πειραιώς και της Strix, διότι αυτή ήρθε στο τραπέζι. Στις 30/9, η MIG είχε 429 εκατ. Ευρώ υποχρεώσεις.
Το κόστος των καυσίμων, η διαφαινόμενη ύφεση, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ο επιθετικός ανταγωνισμός στις γραμμές Ιταλίας, οι επενδύσεις στο πρασίνισμα των πλοίων μέχρι το 2030, όλα αυτά η MIG δεν θα μπορούσε να τα υποστηρίξει.
Για τους λόγους αυτούς ήταν θετική η εισήγηση του διοικητικού συμβουλίου στην πρόταση της MIG.
Mάλιστα υπήρξε και νέα κόντρα με τον κ. Ηλιόπουλο και το προεδρείο της συνέλευσης τους κ.κ. Κατσούλα και Ευστρατιάδη, με τον πρώτο να θεωρεί ότι όσες εταιρείες έκαναν hedging με τα καύσιμα μέσα στην πανδημία, καταστράφηκαν.
Η απάντηση του κ. Κατσούλα ήταν ότι ο ισολογισμός δείχνει ότι εμείς ευνοηθήκαμε από το hedging.
Για να απαντήσει ο διοικητικός άρχων της SeaJets πως, “όσο ξέρω εγώ από διάστημα, άλλο τόσο γνωρίζουν αυτοί (;) από ακτοπλοΐα”.
Διαβάστε επίσης
Τι γλιτώνει η MIG από την ανταλλαγή των δανείων της Attica – Οι καταγγελίες Ηλιόπουλου στη ΓΣ
MIG: Αναβολή για τις 3/3 ζήτησε ο Mάριος Ηλιόπουλος – Περιμένει οικονομική ενημέρωση
H μεγάλη σύγκρουση της MIG: Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι Κατσούλα- Ηλιόπουλου στην Γενική Συνέλευση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ