Ισχυρή παραμένει η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών σε ΗΠΑ και Ευρώπη για τον γαλλικό όμιλο L’Oreal, ο οποίος κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων για το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Αν και ο ρυθμός αύξησης είναι μειωμένος σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα, η γαλλική εταιρεία ανέφερε ότι ήδη έχει καταγράψει σημάδια ανάκαμψης της ζήτησης από την Κίνα, η οποία τον προηγούμενο καιρό ήταν σε lockdown, με τα πολυτελή brands να χάνουν ένα σημαντικό κομμάτι του αγοραστικού κοινού.

1

Ο CEO της L’Oreal, Nicolas Hieronimus ανέφερε ότι η αυξημένη ζήτηση από τις ΗΠΑ κάλυψε το κενό από την απώλεια των κινέζων καταναλωτών, ενώ η ζήτηση από την Ευρώπη δεν εμφάνισε σημάδια επιβράδυνσης.

Οι αναλυτές ανέμεναν χαμηλότερα αποτελέσματα, με τις πωλήσεις να αυξάνονται  κατά 6,8%.

Τα προϊόντα  Cerave και La Roche-Posay κατέγραψαν αυξημένες πωλήσεις, ενώ σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence το τμήμα Luxe, το οποίο έχει υψηλό περιθώριο κέρδους θα μπορούσε να καταγράψει μία μεγάλη ανάκαμψη  στο τρέχον τρίμηνο λόγω του ανοίγματος της Κίνας.

«Η L’Oreal συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά καλά», γράφει ο Gerrit Smit, διευθυντής του Stonehage Fleming Global Best Ideas Equity fund, το οποίο διαχειρίζεται 1,7 δισ. δολάρια

Όσον αφορά την Κίνα, η L’Oreal είπε ότι «η αγορά ομορφιάς επηρεάστηκε σαφώς από τους περιορισμούς το περασμένο τρίμηνο, περιγράφοντας τις συνθήκες ως «πρόκληση» για τα καταναλωτικά προϊόντα της. Σημείωσε επίσης μια «σημαντική επιβράδυνση» στην μονάδα luxury προϊόντων της που διατηρεί στην χώρα.

Η πιο αδύναμη αύξηση πωλήσεων της εταιρείας κατεγράφη στην Βόρεια Ασία, στο 4,9%, το οποίο και πάλι ήταν υψηλότερο των εκτιμήσεων των αναλυτών.

Τα ετήσια κέρδη της L’Oreal ήταν 7,46 δισεκατομμύρια ευρώ (8,02 δισεκατομμύρια δολάρια), πάνω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 7,42 δισεκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Ο όμιλος Γκριμάλντι επενδύει στο λιμάνι του Άμστερνταμ