ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η επένδυση γίνεται στην περιοχή Amerikanhaven του λιμανιού της ολλανδικής πρωτεύουσας και καλύπτουν μια έκταση άνω των 200.000 τετραγωνικών μέτρων που περιλαμβάνει χώρους αποθήκευσης και χώρους εφοδιασμού, καθώς και δύο κρηπιδώματα.
Ο πρώτος προβλήτας είναι μήκους περίπου 500 μέτρων και θα εξυπηρετεί πλοία που χρησιμοποιούνται σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων και ο δεύτερος είναι μήκους περίπου 300 μέτρων, που προορίζεται για τον ελλιμενισμό σκαφών που εξυπηρετούν συνδέσεις μικρών αποστάσεων.
Ο όμιλος Γκριμάλντι κατέχει το 80% της Amt, μιας νέας εταιρείας τερματικών σταθμών που δημιουργήθηκε με την ευκαιρία της εξαγοράς του τερματικού σταθμού στο λιμάνι του Άμστερνταμ, ενώ το υπόλοιπο 20% κατέχει η Tma Holding, μια ολλανδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του εφοδιαστικού τομέα με μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση τερματικών και αποθηκών.
«Η επένδυση στον τερματικό σταθμό του λιμανιού δείχνει τη βούληση του ομίλου να εδραιώσει τη θέση του στο λιμάνι του Άμστερνταμ», δήλωσε ο Γκουίντο Γκριμάλντι, πρόεδρος της AMT και πρόσθεσε: «Θα στοχεύσουμε στη διευκόλυνση της ανάπτυξης του λιμένα, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρονται στην ολλανδική αγορά και τις επιχειρήσεις και αξιοποιώντας και ενισχύοντας τις μεγάλες δυνατότητές του ως πολυτροπικού κόμβου logistics, χάρη στις πολυάριθμες οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες και ποτάμιες συνδέσεις προς και από την υπόλοιπη Βόρεια Ευρώπη».
Το λιμάνι της Άμστερνταμ αποτελεί μέρος της υπηρεσίας Central Express, η οποία συνδέει τακτικά τη Βόρεια Ευρώπη με τη Δυτική Αφρική για τη μεταφορά τροχαίου υλικού, εμπορευματοκιβωτίων, γενικού φορτίου και φορτίου έργου.
Εκτός από το γεγονός ότι το λιμάνι είναι σημαντική πύλη για τις εισαγωγές κακάο από την αφρικανική ήπειρο στην Ευρώπη, ο όμιλος Γκριμάλντι στοχεύει να αξιοποιήσει στο έπακρο τη στρατηγική θέση του Άμστερνταμ, μετατρέποντάς το σε πύλη εισαγωγών νέων οχημάτων, καθώς και για τη διανομή τους σε Βόρεια Ευρώπη.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα