ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν αναφερθεί, τον μήνα Ιανουάριο η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering και η Samsung Heavy Industries έλαβαν παραγγελίες άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Συγκεκριμένα, η KSOE έχει λάβει mega-παραγγελία για την κατασκευή 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμα μεθανόλης, αξίας περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η παραγγελία αυτή είναι η μεγαλύτερη που έχει ληφθεί ποτέ από ναυπηγείο της Νότιας Κορέας.
Συνολικά, η KSOE εξασφάλισε παραγγελίες 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Ιανουάριο και έχει ήδη εκπληρώσει το 23% του ετήσιου στόχου της αξίας παραγγελιών, που ανέρχεται σε 15,74 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επίσης τον Ιανουάριο, η Samsung Heavy Industries εξασφάλισε παραγγελίες αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα 500 εκατομμύρια δολάρια αφορούν στην κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων LNG και τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για μια πλωτή μονάδα LNG (FLNG).
Αντίθετα, το τρίτο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας, η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), δεν έχει λάβει ακόμη καμία παραγγελία. Στην πραγματικότητα, το ναυπηγείο έχει θέσει ελάχιστους στόχους για το 2022 μόλις για 6,98 δισεκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης:
Μελίνα Τραυλού: Η συνεργασία και η ενότητα είναι το κλειδί για την επιτυχία μας
Drewry: Συνεχίζεται η πτώση στους ναύλους εμπορευματοκιβωτίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα