ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η προτεινόμενη διανομή και η απόσχιση των πλοίων εξακολουθεί να υπόκειται στην έγκριση της εισαγωγής των κοινών μετοχών της Toro από την Κεφαλαιαγορά του Nasdaq, η οποία δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.
Δεν μπορεί να υπάρξει καμία διαβεβαίωση ότι η διανομή ή η απόσχιση θα πραγματοποιηθεί ή, εάν συμβεί, για τους όρους ή το χρονοδιάγραμμά τους.
Η Castor διαθέτει στόλο 30 πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 2,5 εκατομμυρίων dwt, που αποτελείται από 1 Capesize, 7 Kamsarmax και 12 πλοία ξηρού χύδην φορτίου Panamax, 1 Aframax, 5 Aframax/LR2, 2 δεξαμενόπλοια Handysize και 2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων TE.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης είναι ο ιδρυτής της Castor Maritime Inc. Είναι επίσης Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και είναι και Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας από την ίδρυσή της τον Σεπτέμβριο του 2017.
Συσσώρευσε περισσότερα από 5 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της Ναυτιλίας καθώς και στην Επενδυτική Τραπεζική κατέχοντας διάφορες θέσεις στα Οικονομικά και Διοίκηση πριν ξεκινήσει τη δική του εταιρεία.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές του το 2008 στο Κολλέγιο Αθηνών και αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Fordham με πτυχίο στις Διεθνείς Σπουδές και τα Μαθηματικά και απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση και τα Συστήματα στη Διαχείριση Κινδύνων από το Πανεπιστήμιο New York University.
Μέσα από αυτούς τους διάφορους ρόλους και το εκπαιδευτικό υπόβαθρο, ο Πέτρος Παναγιωτίδης κατάφερε να ενισχύσει τις ικανότητές του να ηγηθεί και να αναπτύξει μια ναυτιλιακή εταιρεία εφαρμόζοντας μια ξεκάθαρη επιχειρηματική στρατηγική.
Διαβάστε επίσης:
H Αγγελική Φράγκου παρέλαβε το πλοίο Navios Meridian