ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Στη συνέχεια, ο κος. Λιάγκος αναφέρθηκε στην άμεση πρόσβαση του Λιμένα Θεσσαλονίκης στις βαλκανικές αγορές με τις απευθείας σιδηροδρομικές συνδέσεις από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σόφια (Βουλγαρία) και τη Νις (Σερβία), επισημαίνοντας ότι η ΟΛΘ Α.Ε. φιλοδοξεί να είναι ο κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Επιπλέον, δεδομένου ότι ήδη η Ελλάδα συνδέεται με την Κύπρο και μέσω του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τακτικά εμπορικά δρομολόγια, συζητήθηκαν εκτενώς οι αμοιβαία επωφελείς προοπτικές για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας των δύο χωρών αλλά και της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων και της Ευρώπης σε επίπεδο κρουαζιέρας και η περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορευματικών ροών.
Διαβάστε επίσης
Drewry: Έπεσαν άλλο ένα 2% οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια