ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Hyundai Motor θα επενδύσει 10,5 τρισεκατομμύρια γουόν (8,5 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια του 2023, σύμφωνα με ανακοίνωση της στο χρηματιστήριο.
Τα χρήματα θα δαπανηθούν κυρίως για έρευνα και ανάπτυξη και για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στη Τζόρτζια επισήμανε η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Σεούλ.
Η Hyundai δήλωσε τον Μάιο ότι δαπανά 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ενός εργοστασίου συναρμολόγησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών κοντά στη Σαβάνα στην πολιτεία των ΗΠΑ, με το έργο να αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2023.
Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει επίσης στην αύξηση των εσόδων έως και 11,5% φέτος, αφού ανακοίνωσε κέρδη τέταρτου τριμήνου υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η εταιρεία προχώρησε και σε αύξηση των μερισμάτων της, κίνηση ασυνήθιστη για αυτήν, στο άκουσμα της οποία η μετοχή της κατέγραψε κέρδη έως και 6,3%.
«Οι ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες και οι υψηλότερες πωλήσεις αυτοκινήτων προστιθέμενης αξίας οδήγησαν την ανάπτυξη για το 2022», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Hyundai, Seo Gang-Hyun, σε τηλεδιάσκεψη για τα κέρδη.
Πρόσθεσε ότι η παγκόσμια έλλειψη τσιπ που παρεμποδίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τα τέλη του 2020 θα πρέπει να μειωθεί το 2023. Ωστόσο, το κόστος μάρκετινγκ της εταιρείας μπορεί να αυξηθεί καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός.
Η κατασκευάστρια των SUV Tucson, των sedan Sonata και των ηλεκτρικών οχημάτων Ioniq νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι σκοπεύει να πουλήσει 4,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως φέτος, ή περίπου 10% περισσότερα από το 2022.
Η θυγατρική της Kia Corp., κατασκευάστρια του Sportage SUV και του Carnival, στοχεύει επίσης σε ανάπτυξη 10% για συνολικά 3,2 εκατομμύρια οχήματα. Και οι δύο μαζί κατατάσσονται ως η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο πίσω από την Toyota Motor Corp. και τη Volkswagen AG.
Η Hyundai αύξησε επίσης την Πέμπτη το μέρισμα σε μετρητά στο 3,8% για τους κατόχους κοινών μετοχών της και στο 7,6% για τους μετόχους προνομιούχων. Η πληρωμή για το 2023 θα είναι παρόμοια ή υψηλότερη από το 2022, είπε.
Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου υπερδιπλασιάστηκαν στα 3,4 τρισεκατομμύρια γουόν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη. Αυτό ξεπέρασε τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 3,1 τρισ. γουόν, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Οι τριμηνιαίες πωλήσεις εκτινάχθηκαν στα 38,5 τρισεκατομμύρια γουόν, αυξημένες κατά 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις στην Κίνα στο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 19%, ενώ στην Ευρώπη σημείωσαν οριακή μεταβολή.
Η Hyundai παλεύει με το εργοστάσιό της στη Ρωσία, όπου διέκοψε τη λειτουργία του στις αρχές του 2022 μετά την εισβολή του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία. Οι πωλήσεις στη Ρωσία μειώθηκαν κατά 65% το περασμένο τρίμηνο, ένα πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία που κάλυπτε το 4% της παγκόσμιας παραγωγής της εκεί.
Διαβάστε ακόμη:
Αγορά αυτοκινήτου 2022: Στο + 4.4%, με μερίδιο εξηλεκτρισμένων 8%!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike