Ο κλάδος των Online Super Market σημείωσε στο 12μηνο του 2022  άνοδο 5% στην αξία των online πωλήσεων συγκριτικά με το 2021.

H συνολική αξία των αγορών από τα Online Super Market άγγιξε τα €266 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην Ελληνική αγορά. [Πίνακας 1]

1

Πίνακας 1

Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο σημειώθηκε στο 3ο τρίμηνο του έτους με 18% αύξηση πωλήσεων και στο 4ο τρίμηνο με 10% αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με το 2021. [Πίνακες 2,3]

Πίνακας 2
Πίνακας 3