Κυβερνητικοί τριγμοί για τις Business του ΠΡΟ-ΠΟ με την “κόκκινη” VODAFONE
Κυβερνητικούς τριγμούς προκάλεσε η αποκάλυψη του mononews.gr , το Σάββατο το μεσημέρι, ότι η Ελληνική Αστυνομία αντί να προκηρύξει ανοικτό διαγωνισμό για την προμήθεια καμερών, ζήτησε από την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΑΔΣ) με την δικαιολογία του επείγοντος, να παρακαμφθεί ο ανοικτός διαγωνισμός και να τους δοθεί η άδεια για απ’ ευθείας διαπραγμάτευση με πρόσκληση εταιριών.
Η υπόθεση αφορά την προμήθεια από την Ελληνική Αστυνομία μικρών φορητών καμερών επιτήρησης για τους αστυνομικούς στις περιπολίες τους.
Σε ανακοίνωση της η ΕΛ.ΑΣ το Σάββατο το βράδυ εξηγούσε ότι “Σε συνέχεια της από 24 Νοεμβρίου 2022 Ανακοίνωσης, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνεται ότι, για το διαγωνισμό προμήθειας καμερών καταγραφής εικόνας και ήχου σε δημόσιους χώρους ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία, όπως ορίζει ο νόμος.
Ως εκ τούτου, σημερινό δημοσίευμα που αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα του Διαδικτύου και αναφέρεται στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».
Προφανώς η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ είναι τυπική και δεν μπαίνει στην ουσία των πραγμάτων.
Επι της ουσίας δεν απαντάει στα εξής ερωτήματα:
Το πρώτο ερώτημα είναι για ποιο λόγο η ΕΛΑΣ ζήτησε να παρακαμφθεί ο ανοικτός διαγωνισμός και να τους δοθεί η άδεια για απευθείας διαπραγμάτευση; Ποιο ήταν το κατεπείγον της υπόθεσης που δεν μπορούσε να γίνει ανοικτός διαγωνισμός;
Για να σας φρεσκάρω την μνήμη είναι η δεύτερη φορά που το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ζητάει να παρακαμφθούν οι ανοικτοί διαγωνισμοί. Την πρώτη φορά ξέρουμε ποια εταιρεία πήρε την δουλειά.
Το δεύτερο ερώτημα είναι γιατί κάλεσε μόνο μια εταιρεία δηλαδή την VODAFONE σε μια δουλειά 7,5 εκ. ευρώ;
Ισχύει επίσης ότι η VODAFOΝE επι δυο χρόνια που η ΕΛΑΣ συζητούσε το έργο πιλοτικά με άλλες εταιρείες δεν είχε εμφανιστεί ποτέ;
Σας υπενθυμίζω ότι η «κόκκινη» (λόγω των χρωμάτων της) VODAFONE διοικείται από τον κ. Χάρη Μπρουμίδη.
Επιπρόσθετα και αυτό δημιουργεί περίεργους συνειρμούς, ο επικεφαλής δημοσίων έργων στην Εταιρεία είναι ο ΓΓ Ψηφιακής Πολιτικής επι ΣΥΡΙΖΑ κ. Στέλιος Ράλλης.
Όσοι τον ξέρουν τον χαρακτηρίζουν «σκληρό ΣΥΡΙΖΑΙΟ».
Άλλωστε μην ξεχνάμε και το παρελθόν του υπουργού Προστασίας του Πολίτη του «κόκκινου» κ. Τάκη Θοεδωρικάκου, ο οποίος φαίνεται να κρατάει αποστάσεις από την υπόθεση.
Πάντως ο κ. Ράλλης το 2019 που ήταν ΓΓ Ψηφιακής Πολιτικής είχε δηλώσει για κάποιο άλλο θέμα «Όσο και να ενοχλείται η ψηφιακή διαπλοκή, συνεχίζουμε».
Προς το παρόν θα το αφήσω ασχολίαστο.
Εκείνη την εποχή ήταν λαλίστατος, όταν τα ΜΜΕ έγραφαν για τα διάφορα διαπλεκόμενα κόλπα του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.
Τώρα όμως ο κ. Ράλλης προφανώς κρύβεται…
Μagnifique!!!!
Τα νέα από ΜΥΤΙΛ – Ιντρακάτ
Μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες επιχειρηματικά εβδομάδες θα διανύσουμε από σήμερα Δευτέρα.
Ο γενικός δείκτης στο Χρηματιστήριο, ίσως αγγίξει και τις 1000 μονάδες από 980 που έκλεισε την Παρασκευή.
Καταρχήν την Πέμπτη το πρωί ανακοινώνονται τα αποτελέσματα της Mytilineos ΜΥΤΙΛ 0% 36,70 που θα είναι στην κυριολεξία εκρηκτικά.
Εκτιμάται ότι τα EBITDA θα υπερβούν οριακά τα 800 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη θα προσεγγίζουν την ζώνη των 480 έως 500 εκατ. ευρώ.
Η μετοχή σημείωσε νέο ρεκόρ την Παρασκευή, καθώς δυο funds μαμούθ συνέχισαν με επιθετικό τρόπο τις αγορές μετοχών της ΜΥΤΙΛ.
Έτσι έκλεισε στα 22,20 ευρώ.
Επίσης ολοκληρώνεται η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της Ιντρακατ ΙΝΚΑΤ -0,60% 4,95.
Η μετοχή κινήθηκε έντονα ανοδικά τις τελευταίες εβδομάδες και την Παρασκευή έκλεισε στα 1,61 ευρώ.
Εκτιμάται ότι μπαίνουν νέοι σοβαροί παίκτες στην μετοχή.
Ειρήνη Βενιάμη: Στην πολιτική;
Ενώ η Γεωργία Μαρτίνου (κόρη του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου) όπως φημολογείται ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την πολιτική της καριέρα, το μικρόβιο της πολιτικής φαίνεται να κόλλησε η ανιψιά του εμβληματικού εφοπλιστή και τέως προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θόδωρου Βενιάμη.
Η Ειρήνη είναι κόρη του Μιχάλη Βενιάμη.
Έτσι λοιπόν η Ειρήνη Βενιάμη αποφάσισε να συμπορευθεί με τον Δημήτρη Γαλάνη δήμαρχο Ψυχικού- Φιλοθέης, στις επόμενες εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η κ. Βενιάμη εργάζεται στην GOLDEN UNION Shipping.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η κ. Βενιάμη με σπουδές στο ναυτικό δίκαιο και στα χρηματοοικονομικά στο CASS BUSINESS SCHOOL και στο CITY LAW SCHOOL , έχει ασχοληθεί με την γαστρονομία και με τις νέες τεχνολογίες.
Είναι επίσης ενεργή εθελόντρια για την προστασία του περιβάλλοντος.
SUPERBE!!!
OTE: Οι εκπλήξεις
Δεν θα σταματήσει να με εκπλήσσει η μετοχή του ΟΤΕ ΟΤΕ -0,21% 14,07.
Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι κάτι συμβαίνει εκεί.
Την Παρασκευή έκλεισε στα 14,53 ευρώ δηλαδή μια ανάσα από την γνώριμη περιοχή των 14,60 έως 14,80 που βρίσκεται εδώ και σχεδόν 60 ημέρες.
Οι ειδικοί επι των μετοχών μου έχουν πει: «Μην ξαφνιαστείς εάν έχουμε εκπλήξεις μεγατόνων»…
Δυο big deals
Σε λίγες ημέρες η εβδομάδες αναμένεται να συμφωνηθούν, δυο big deals που θα συζητηθούν.
Το ένα είναι κατασκευαστικό και το άλλο αφορά τα media.
Ας ξεκινήσουμε με το κατασκευαστικό.
Όπως έχετε παρατηρήσει από τις αρχές της χρονιάς οι μετοχές των κατασκευαστικών – ενεργειακών εταιριών, που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο πραγματοποιούν ράλι.
Αυτές είναι η Μοτορ Οιλ, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Ελλάκτωρ, η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η ΑΒΑΞ, η Mytilineos.
Λοιπόν σε μια εκ των προαναφερομένων εταιρειών τα αφεντικά της ετοιμάζονται για deal.
Προφανώς δεν αναφέρομαι στο Deal της Τέρνα Ενεργειακής ΤΕΝΕΡΓ -0,16% 19,32, που είναι μια δουλειά των 3 δισ. ευρώ.
Όμως και το deal που σας αναφέρω είναι μεγάλο και θα γίνει πάταγος στην αγορά.
Το δεύτερο deal αφορά τον χώρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Σίγουρα θα ξέρετε ότι προ μηνών η οικογένεια Βαρδινογιάννη πούλησε το 50% του Alpha TV σε εταιρεία συμφερόντων του Σέρβου ιδιοκτήτη της UNITED GROUP που είναι μέτοχος με την BC Partners της νέας NOVA WIND.
Επίσης σίγουρα θα διαβάσατε το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών το οποίο κατατέθηκε στην Βουλή και περιέχει ένα άρθρο που αφορά την συνδρομητική τηλεόραση και την ελεύθερη τηλεόραση.
Ε λοιπόν ετοιμαστείτε.
Μετα την ψήφιση του νομοσχεδίου η οικογένεια Βαρδινογιάννη ετοιμάζεται να πουλήσει και το STAR TV.
Δεν έμαθα ακριβώς τα ποσοστά αν και θεωρώ ότι μάλλον μιλάμε για το 50% και πάνω.
Αγοραστής και πάλι ο ιδιοκτήτης του UNITED GROUP.
Δημήτρης Κουτσολιούτσος σε φίλο του: «Καθαρίσαμε»
Όπως γνωρίζετε η δίκη της Folli Follie έχει αναβληθεί για το καλοκαίρι του 2023.
Οι δικαστές αναγκάστηκαν να αναβάλουν την εμβληματική δίκη για το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους καταγγέλλοντας στην απόφαση τους, τις καθυστερήσεις που υπάρχουν εξαιτίας της απεργίας των δικηγόρων ενώ επισημάνθηκε και το ενδεχόμενο να παραγραφούν κάποιες εκ των κατηγοριών.
Όμως αυτό όμως φαίνεται είναι το λιγότερο.
Μετά από αυτές τις εξελίξεις φαίνεται ότι οι Κουτσολιούτσοι εμφανίζονται σίγουροι ότι η δίκη τελείωσε για αυτούς.
Η πληροφορία που θα σας μεταφέρω είναι στην κυριολεξία κόλαφος για τον υπουργό Δικαιοσύνης Κωσταντίνο Τσιάρα και για τους δικηγόρους οι οποίοι συνεχίζουν την απεργία τους για τους γνωστούς λόγους.
Ο κ. Τσιάρας προφανώς δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται τι ακριβώς συμβαίνει στον χώρο της δικαιοσύνης.
Ο Δημήτρης Κουτσολιούτσος λοιπόν σε συνάντηση που είχε με φίλο του στο υπέροχο σπίτι του (μεγαθήριο για την ακρίβεια) στην Κηφισιά φαίνεται να του είπε «Καθαρίσαμε».
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λόγια της πηγής μου, που μου μετέφερε αυτούσιο τον διάλογο που είχε με τον Δημήτρη Κουτσολιούτσο, ο οποίος κατηγορείται για πάνω από 6 κακουργήματα μεταξύ των οποίων και η σύσταση συμμορίας.
Πάντως η κουβέντα αυτή του Κουτσολιούτσου προς τον φίλο του προφανώς είναι κόλαφος για τον πολιτικό προϊστάμενο του υπουργείου.
Προφανώς θεωρούν ότι τον έχουν στο τσεπάκι τους.
Τώρα για ποιο λόγο το θεωρούν αυτό προφανώς ο ίδιος θα πρέπει να κοιτάξει τον εαυτό του στον καθρέφτη και να αναρωτηθεί άμεσα.
Πάντως στο Μέγαρο Μάξιμου ήδη αναζητούν τρόπους να ξεκινήσει και πάλι η δίκη.
Ο Γεράρδος στην Παλαιά Αγορά
Στην Παλαιά Αγορά στην Φιλοθέη, στα Βόρεια προάστεια των Αθηνών, εθεάθη το Σάββατο το μεσημέρι ο mr Πλαίσιο Κώστας Γεράρδος.
Ευδιάθετος, κάθισε με την παρέα του και άπαντες τον ρωτούσαν για το ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στο mononews.gr.
Για να σας φρεσκάρω την μνήμη το ρεπορτάζ του mononews.gr εξηγούσε ότι η οικογένεια Γεράρδου επιθυμεί να πουλήσει το Πλαίσιο.
Το ζητούμενο ποσό είναι πέριξ των 300 εκατ. ευρώ.
Να σας ενημερώσω ακόμα ότι όσοι συνομιλούν με τον μικρό Γεράρδο θεωρούν ότι περισσότερο θα ήθελε να ασχοληθεί με την χρηματοδότηση start up εταιρειών και με τα σπορ που κάνει (λίγο επικίνδυνα οφείλω να ομολογήσω) παρά με το Πλαίσιο.
Αλλωστε η δουλειά στο Πλαίσιο είναι αρκετά σκληρή που μάλλον δεν του ταιριάζει.
Επιπρόσθετα ο πατέρας του Γιώργος Γεράρδος έχει συμπληρώσει το 71 έτος της ηλικίας του, με ότι και εάν σημαίνει αυτό.
Ψήνεται εθελούσια στην Alpha Bank
Επειδή και την που εβδομάδα ξεκινά, προβλέπεται οι τράπεζες να κυριαρχήσουν στην επικαιρότητα, να σας υπενθυμίσω καταρχάς ότι ο Wiseman εγκαίρως σας είχε προϊδεάσει για το ποια είναι η γραμμή που θα ακολουθήσει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα στο ζήτημα της διανομής μερισμάτων, πολύ πριν πατήσει το πόδι του Αndrea Enria επί Αθηναϊκού εδάφους.
Το θέμα βέβαια δεν αφορά όλες τις τράπεζες, αλλά μόνο Εθνική και Eurobanκ, ωστόσο μετά από 12 χρόνια «μερισματικής ανομβρίας», το ζήτημα έχει αποκτήσει συμβολικές διαστάσεις.
Επιπλέον, όλες οι τράπεζες προετοιμάζονται από φέτος λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα τα οποία θα τους επιτρέψουν με σχετική άνεση να διαμορφώσουν συνθήκες κερδοφορίας ώστε να διανείμουν μέρισμα το 2024 για την φετινή χρήση.
Και όταν αναφερόμαστε σε μέτρα, έχω κατά νου εκείνα που συμβάλλουν στην μείωση του λειτουργικού κόστους.
Οπως για παράδειγμα η εθελούσια έξοδος ή το κλείσιμο καταστημάτων.
Όσον αφορά το δεύτερο σε προεκλογική χρονιά και υπό την πίεση των τοπικών κοινωνιών το βλέπω λίγο δύσκολο να μπορεί να προχωρήσει.
Για το μέτρο της εθελούσιας τα πράγματα είναι σχετικά πιο βατά. Μαθαίνω λοιπόν ότι η διοίκηση της Alpha Bank μελετά και σχεδιάζει να προχωρήσει με ένα πρόγραμμα εθελούσιας, το οποίο ανάλογα με την αποδοχή που θα έχει θα αποτελέσει εκ των πραγμάτων βαρόμετρο για όλο τον κλάδο.
Zεστό Χρήμα στη Μυτιληναίος
Ζεστό χρήμα αναμένεται να μπει για άλλη μία φορά στα ταμεία της Mytilineos από ό,τι μαθαίνω.
Πρόκειται για το ποσό των 427.000 ευρώ που αναμένεται να λάβει ο Όμιλος καθώς εκτελεί σιδηροδρομικά έργα για λογαριασμό της ΕΡΓΟΣΕ.
Πιο συγκεκριμένα, το ποσό αυτό αφορά λογαριασμούς για σιδηροδρομικά έργα στο Κιάτο-Ροδοδάφνη, τα οποία ωστόσο δεν πρέπει να τα συγχέουμε με την πρόσφατη σύμβαση που υπέγραψε πριν από μερικούς μήνες η Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Mytilineos για το project της ηλεκτροκίνησης στο ίδιο τμήμα.
Οι πληρωμές λοιπόν αφορούν σε ένα έργο αξίας 273 εκατ. ευρώ, που εντάσσεται στο ΕΣΠΑ 2007-2013.
Άρα μιλάμε για έργο δεκαετίας και βάλε…
Όπως καταλαβαίνετε, ένα τόσο μεγάλο έργο από πλευράς κόστους, δεν θα μπορούσε να μη μου τραβήξει το ενδιαφέρον και αποφάσισα να το ψάξω λίγο περισσότερο.
Ανακάλυψα πως η πρώτη σύμβαση έχει υπογραφεί το 2006 και έκτοτε έχει τροποποιηθεί αρκετές φορές, με την τελευταία συμπληρωματική σύμβαση να υπογράφεται το 2021.
Ανέσυρα, μάλιστα μία σύμβαση του 2014 βάσει της οποίας ανάδοχος με έκπτωση 17,2% ήταν η ΜΕΤΚΑ, η οποία στην πορεία ενσωματώθηκε στη Mytilineos, ενώ πλέον δοκιμάζει ως ΜΕΚΤΑ ΑΤΕ τις δικές τις δυνάμεις ύστερα από το διπλό spin-off του Ομίλου στις κατασκευές.
Στο ίδιο σχήμα με τη ΜΕΤΚΑ βρισκόταν η Ξανθάκης ΑΤΕ που θα αναλάμβανε τα έργα υποδομής και η THALES (όχι αυτή που δραστηριοποιείται στα απορρίμματα και εξαγοράστηκε από τη Motor Oil, μη μπερδεύεστε…) ήταν υπεύθυνη για την τηλεδιοίκηση και τη σήμανση.
Μάλιστα, ο Υπουργός Υποδομών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, μιλώντας στη Βουλή τον Ιούνιο του 2021 έκανε λόγο για ένα έργο με μεγάλα προβλήματα που έπρεπε να διορθωθεί, καθώς υπήρξε κίνδυνος απένταξης από το ΕΣΠΑ, το οποίο και θα σήμαινε επιστροφή των χρημάτων (η γνωστή και ως διόρθωση) στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πάντως κάτι τέτοια βλέπουν και οι αναλυτές και αναβαθμίζουν την μετοχή της εταιρείας. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η Pantelakis Securities προχώρησε στην αύξηση της τιμής στόχους της Mytilineos από τα €22 ευρώ στα €28,5 ανά μετοχή.
Σπασμένα 72 εκατ. ευρώ από τα πράσινα λεωφορεία
Τσουχτερό είναι το κόστος για τη λειτουργία των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναγκάζεται να βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να στρέφεται σε ιδιώτες.
Για να αποκτήσετε μία εικόνα αρκεί να αναφέρω ότι μόνο για το 2023 το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καλείται να πληρώσει 72,4 εκατ. Ευρώ για να καλύψει τις ανάγκες του ΟΑΣΑ και το ΟΑΣΘ.
Αυτό συμβαίνει διότι στρέφεται στη λύση του leasing οχημάτων από την ΚΤΕΛ Α.Ε, καθώς τα υφιστάμενα λεωφορεία των δύο φορέων δεν αρκούν ή δε λειτουργούν επαρκώς για να καλύψουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Οσοι αναρωτηθείτε αν υπάρχει κάποια εναλλακτική λύση ώστε να μην πληρώνει κάθε φορά ο φορολογούμενος τα σπασμένα θα σας απαντήσω ότι από το τέλος του 2021 το Υπουργείο τρέχει τον διαγωνισμό για την απόκτηση 650 πράσινων λεωφορείων.
Ως εδώ όλα καλά. Αλλά που είναι τα λεωφορεία; Δυστυχώς, από ότι φαίνεται έχουν κολλήσει στα «νομικίστικα» κόλπα των Κινέζων της BYD να παραμείνουν στον διαγωνισμό παρά τον αποκλεισμό τους. Ειδάλλως, τα πρώτα λεωφορεία θα κατέφταναν στη χώρα εντός τρέχοντος τριμήνου.
Αυτό δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής, αλλά το θετικό είναι ότι τα νομικά κόλπα των Κινέζων δεν έπιασαν, καθώς η ένσταση της BYD απορρίφθηκε σιωπηρά, ενώ η Πέτρος Πετρόπουλος AEBE, που εκπροσωπεί την εταιρεία στη χώρα μας φαίνεται πως δεν έχει προσφύγει στο ΣτΕ.
Φορολογικό μπόνους 2,2 εκατ. ευρώ στον Παντελιάδη
Με το «δεξί» ξεκίνησε η χρονιά για τον Στέφανο Παντελιάδη της Ηπειρος ΑΕΒΕ.
Η επένδυση στο εργοστάσιο της Ελασσόνας , αυτό που είχε εξαγοράσει από τη ΔΕΛΤΑ το 2019, ολοκληρώθηκε, πιστοποιήθηκε από την αρμόδια διεύθυνση Γενική Διεύθυνση Αναπτυξιακών Νόμων και Αμέσων Ξένων Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και μπορεί να τρέξει η φορολογική απαλλαγή ύψους 2,2 εκατ. ευρώ.
Η Ήπειρος, με τον έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό , καθώς ένα στα τέσσερα ευρώ που μπαίνουν στα ταμεία της να προέρχεται από το εξωτερικό, τόσο από τις εξαγωγές όσο και τις θυγατρικές, καταγράφει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης αλλά με συμπιεσμένη την κερδοφορία.
Η έκρηξη των τιμών πρώτων υλών και του ενεργειακού κόστους -με την τιμή του πρόβειου γάλακτος στα 1,67 ευρώ το λίτρο, το οποίο αποτελεί και το μεγαλύτερο κόστος για την εταιρεία ροκανίζουν την κερδοφορία.
Οι εξαγωγές, πάντως, σώζουν κάπως την κατάσταση, αφού λειτουργούν ως μηχανισμός «αποσυμπίεσης» της εσωτερικής αγοράς, όπου καταγράφεται πτώση της κατανάλωσης, φυσικά λόγω ακρίβειας
Σεμίραμις Παληού: Τσάι κυριών με την Νίκη στο Twenty One
Πολλές κυρίες της αθηναϊκής crème de la crème βρέθηκαν το απόγευμα της περασμένης Κυριακής στο restaurant bar Twenty One στην Κηφισιά.
Αυτή τη φορά, όμως, όχι για να απολαύσουν το chateaubriand ή το σούσι τους.
Η Σεμίραμις Παληού της Diana Shipping Inc. οργάνωσε ένα τσάι κυριών, με essence εκλογών και επίτιμη προσκεκλημένη την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Οι προσκλήσεις είχαν αποσταλεί ηλεκτρονικά και με SMS και η εκδήλωση ήταν προγραμματισμένη για τις 6 το απόγευμα.
Το μοδάτο εστιατόριο – στέκι της «καλής κοινωνίας» των βορείων προαστίων και όχι μόνο – διέθεσε συγκεκριμένο χώρο, για να φιλοξενήσει την εκδήλωση, με ειδικό μενού για την περίσταση.
Το παρών έδωσαν σύζυγοι γνωστών επιχειρηματιών, επιχειρηματίες από τον χώρο της ναυτιλίας, των εκδόσεων, του εμπορίου, προσωπικές φίλες της κυρίας Παληού και συμμαθήτριές της από το σχολείο.
Ο χώρος «πλημμύρισε» με ακριβά αρώματα και κοκτέιλ σύνολα με «επώνυμες» υπογραφές υψηλών Οίκων, όπως Chanel, Dior και Valentino.
Οι προσκεκλημένες είχαν την ευκαιρία να απευθύνουν ερωτήσεις στην κα Κεραμέως για τα φλέγοντα ζητήματα της Παιδείας, αλλά γρήγορα η συζήτηση περιστράφηκε και σε άλλα θέματα κοινωνικού περιεχομένου.
Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»
- Νάιτζελ Φάρατζ: Βρίσκεται σε «διαπραγματεύσεις» με τον Έλον Μασκ για τη χρηματοδότηση του κόμματός του
- «2017 – 2024: Τετραγωνίζοντας τους ΚΥΚΛΟΥΣ», ένα καινοτόμο concept δικτύωσης για ανώτερα στελέχη εταιρειών
- ΑΙ: Ρωτήστε το αυτοκίνητό σας (video)!