ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σήμερα υπολογίζεται στα 21,9 έτη, ενώ στο τέλος του 2012 ήταν 19,9 έτη.
Τα πλοία γερνούν κυρίως λόγω της αβεβαιότητας των πλοιοκτητών σχετικά με τις μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις και τα πιο αποδοτικά καύσιμα, καθώς και την αλλαγή των κανονισμών και των τιμών της ενέργειας.
Αλλά είναι προφανές ότι η εντυπωσιακή αύξηση των ναύλων και η έκρηξη της αγοράς μεταχειρισμένων έχει διαδραματίσει θεμελιώδη ρόλο σε αυτήν την άναρχη αντιστροφή της τάσης.
Ο κόσμος, σύμφωνα με την UNCTAD, χρειάζεται μια νέα γενιά πλοίων που να μπορούν να χρησιμοποιούν τα φθηνότερα καύσιμα και να ενσωματώνονται εύκολα με έξυπνα ψηφιακά συστήματα.
Όμως ο όγκος της ναυπηγικής βιομηχανίας παραμένει χαμηλός. Ο παγκόσμιος εμπορικός στόλος αυξήθηκε κατά λιγότερο από 3% το 2021, τη δεύτερη χαμηλότερη ανάπτυξη από το 2005.
Διαβάστε επίσης
Ποδαρικό με πωλήσεις τάνκερ από τους Έλληνες εφοπλιστές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το ΧΑ το 2024
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες
- Νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και διαβήτη
- ΣΕΛΠΕ: Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα – Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας