ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία επέτυχε την επέκταση της ναύλωσης με την CLdN Cobelfret που εδρεύει στο Λουξεμβούργο για το post-panamax Polymnia, χωρητικότητας 98.704 dwt, που κατασκευάστηκε το 2012.
Η ναύλωση ξεκίνησε στις 14 Ιανουαρίου και θα λήξει μεταξύ 1ης Απριλίου 2024 και 31 Μαΐου 2024, με ημερήσια τιμή 10.000 δολάρια για τις πρώτες 30 ημέρες και 15.000 δολάρια για το υπόλοιπο της ναύλωσης.
Ωστόσο να υπογραμμισθεί ότι η Cobelfret πλήρωνε νωρίτερα 24.750 δολάρια την ημέρα.
Η Diana Shipping που διαθέτει 42 bulkers, διόρθωσε επίσης και τη ναύλωση του newcastlemax Los Angeles, κατασκευής 2012, στην ιαπωνική Nippon Yusen Kaisha (NYK) για το χρονικό διάστημα μεταξύ 20 Μαΐου 2024 και 5 Αυγούστου 2024.
Η ναύλωση ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου με 17.700 δολάρια ανά ημέρα, μειωμένο κατά 33% περίπου από ό,τι πλήρωνε η Koch Shipping της Σιγκαπούρης πέρυσι.
Οι νέες ναυλώσεις ακολουθούν τη ναύλωση του capesize GP Zafirakis που κατασκευάστηκε το 2014 με την Solebay Shipping με έδρα το Χονγκ Κονγκ με ημερήσια τιμή 17.000 δολάρια.