ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατά 14% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo το 2022 με μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 22% τον τελευταίο μήνα του έτους.
Όπως σημειώνει ο Όμιλος στη σχετική ανακοίνωση, “πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή” και τονίζει ότι η στρατηγική JUMBO επιλογή η οποία -τα αποτελέσματα δείχνουν δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος.
«Το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόντικό μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία» αναφέρει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης σε Λατινοπούλου: Ο υπουργός Οικονομικών του Τραμπ είναι γκέι, η woke ατζέντα δεν αφορά τον γάμο των ομοφύλων
- Παύλος Μαρινάκης: Ενωτική η ομιλία Καραμανλή, από τον Σαμαρά είχαμε προσβολές και ύβρεις
- Goldman Sachs: Οι προβλέψεις για τράπεζες και Γενικό Δείκτη το 2025
- Ζοζέπ Μπορέλ: Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα διεθνή εντάλματα σύλληψης