Γιάννης Αλαφούζος-Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου: Μονομαχία για το φλουρί της διαφημιστικής «πίτας»
Σε μια ανελέητη διελκυστίνδα επιδίδονται εδώ και δύο μήνες Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου και Γιάννης Αλαφούζος και οι «άνθρωποί» τους, σε έναν σκληρό αγώνα επικράτησης στο ραδιοφωνικό τοπίο στο οποίο οι ραδιοφωνικοί σταθμοί παίζουν με όρους ομιλικούς σε επίπεδο ακροαματικότητας και διαφημιστικής απορρόφησης. Καθώς λοιπόν η δύναμη των ραδιοφωνικών σταθμών προσμετράται ομιλικά και δεδομένου ότι οι διαφημιστές επενδύουν σε ομίλους και όχι σε μεμονωμένα ραδιόφωνα, Γιάννης Αλαφούζος («ειδήσεις ντοτ κομ Α.Ε.» με τη θυγατρική «Μουσική Ψυχαγωγική Ραδιοφωνική Μονοπρόσωπη Α.Ε.») και Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου (Frontstage) παίζουν κλεφτοπόλεμο, είτε ενισχύοντας το οπλοστάσιό τους με ευθέως ανταγωνιστικά ραδιόφωνα μεταξύ τους, είτε παίρνοντας στελέχη ο ένας από τον άλλον. Η μάχη φούντωσε όταν προ μηνός ο Γιάννης Αλαφούζος αποφάσισε να ισχυροποιήσει τον ραδιοφωνικό βραχίονα των μηντιακών του επιχειρήσεων και να εντάξει στο portflolio των Ρ/Σ του τον Μέντα 88 και τον Pepper 96.6. Στόχος του μηντιάρχη είναι να πάρει τα πρωτεία στο ψυχαγωγικό ραδιόφωνο τόσο σε ακροαματικότητα όσο και σε επίπεδο διαφημιστικής απορρόφησης, ψαλιδίζοντας ταυτόχρονα τις δυνάμεις της ευθέως ανταγωνιστικής εταιρείας Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου, ξεκινώντας από την απόσπαση του Χρήστου Παπαδά, πρώην συνεργάτη της στον Red που ανέλαβε χρέη συμβούλου ανάπτυξης των ραδιοφωνικών σταθμών του ΣΚΑΪ. Την περασμένη Τετάρτη, κόπηκε και ο ομφάλιος λώρος της Αφροδίτης Σημίτη με τον En Lefko 87.7, σαρξ εκ της σαρκός του ραδιοφώνου της Δασκαλοπούλου η οποία όπως αναφέρουν οι πληροφορίες έσπευσε να λύσει τη συνεργασία της με τη γνωστή παραγωγό πριν η ίδια προλάβει να της το ανακοινώσει. Εκτός Red 96.3 ωστόσο βρέθηκε μετά από 12 χρόνια και το δίδυμο Γιαννούτσου-Βαμβακάρη (κάλυπταν το πρωϊνό τρίωρο 7-10 π.μ.) αλλά και ο Πέτρος Κουμπλής που έκανε εκπομπές στο μεσημεριανό 12-3 μ.μ. Ως αποτέλεσμα, ο ροκ διάθεσης σταθμός της Frontstage απομένει, προς το παρόν, με λιγότερους από τους μισούς παραγωγούς που είχε πριν έναν μήνα: Τον Γιάννη Γιακουμάκη, τον Παναγιώτη Μιχαλαριά και τον Γιώργο Αποστόλου.
Σχεδόν ταυτόχρονα ο Όμιλος ΣΚΑΪ μας συστήνει το νέο του ραδιόφωνο, τον «πιο χαρούμενο σταθμό της πόλης», τον Happy 104 FM ο οποίος έχει ξεκινήσει και διαδικτυακή μετάδοση μέσα από το site happy104.gr. Ωστόσο, το όνομα του Happy 104 είναι το ίδιο με ενός άλλου ραδιοφώνου της Αθήνας, που είχε βγει στον αέρα πριν 12 χρόνια, τον 932 Happy Radio του Ανδρέα Γ. Κουρή, ο οποίος λειτούργησε από το 2010 έως το 2012.
Η νομή της εξουσίας και του χρήματος
Οι κινήσεις αυτές αναμένεται να προκαλέσουν domino effect στη ραδιοφωνική αγορά και ανατροπές στην κατάταξη των ομίλων σε επίπεδο ακροαματικότητας. Ήδη με δελτίο Τύπου η Frontstage βροντοφωνάζει ότι παραμένει για 5η συνεχόμενη χρονιά, ο Νο. 1 Ραδιοφωνικός Όμιλος στο γκρουπ 15-70 ετών με μέσο όρο περιόδου 25,6% (Πηγή: AEMAR-1 – W129 – 10/1/2022 – W171 – 12/12/2022). Η Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου διαθέτει 5 ραδιόφωνα: Τον έντεχνο Μελωδία 99.2 που αγόρασε από τον Γιάννη Αλαφούζο το 2018 αντί 3,5 εκατ. ευρώ, τον ροκ Red 96.3, τον Hit 88.9 που παίζει ξένες επιτυχίες, τον εναλλακτικό (ξένο) En Lefko 87.7 και το Kids Radio 88.6, τον μοναδικό παιδικό Ρ/Σ στην Αττική.
Πλέον, και ο όμιλος του ΣΚΑΪ, του Γιάννη Αλαφούζου, διαθέτει 5 ραδιόφωνα: Τη ναυαρχίδα του ΣΚΑΪ 100.3, τον Νο 1 αθλητικό ραδιοσταθμό της Αθήνας bwinΣΠΟΡ FM 94.6, τον έντεχνο Μέντα 88, τον εναλλακτικό Pepper 96.6 και τον Happy 104FM.
Οι Αττικές Εκδόσεις αποτελούν το Νο 3 όμιλο στο Ραδιοφωνικό πεδίο με τους Athens DeeJay 95.2, τον Rock FM 96.9, τον Best 92.6 και τον Λάμψη 92.3.
Ο Όμιλος Βαρδινογιάννη ακολουθεί με τον ενημερωτικό Alpha 98.9, τον λαϊκο-πόπ Δρόμο 89.8 και τον Δίεση 101.3, με ελληνικά και ξένα τραγούδια. Το Politis Group του Χάρη Πολίτη διαθέτει 3 Ρ/Σ, τον Sfera 102.2, το Music 89.2 και το Pride 98.6. Το Antenna Group του Θοδωρή Κυριακού έχει δύο μουσικά ραδιόφωνα, ένα με ελληνικά λαϊκο-πόπ, τον Ρυθμό 94.9, κι ένα με ξένα τραγούδια, τον Easy 97.2.
Δύο ραδιόφωνα διαθέτει και το Real Group, που ανήκει κατά 50% στον Νίκο Χατζηνικολάου και κατά 50% στον Ανδρέα Κουρή. Το ενημερωτικό Real 97.8 και τον Ελληνικό 93.2. Η εταιρεία του Τάκη Κωστάκη διαθέτει τον Kiss 92.9 και τον Rebel 105.2.
Παρουσιαστής του 4%, τραγουδιστής του 24%!
Αίσθηση στο φιλοθεάμον κοινό προκάλεσε το τραγουδιστικό performance του anchorman της ΕΡΤ Γιώργου Κουβαρά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς συμμετέχοντας στην εορταστική εκπομπή των Σπύρου Παπαδόπουλου, Νίκου Πορτοκάλογλου και Φοίβου Δεληβοριά, με καλεσμένους τον Χρήστο Νικολόπουλο και άλλους 50 προβεβλημένους ανθρώπους της Τέχνης και της Τηλεόρασης. Δεν γνωρίζουμε αν συνέβαλε εντυπωσιακά στην πρωτιά της εκπομπής στο ταμπλό της τηλεθέασης, και σε τι ποσοστό συμμετείχε στη διαμόρφωση της ικανοποιητικότατης κορύφωσης του 24%, όμως η απορία γεννιέται αυθόρμητα και μένει. Γιατί να μην τα λέει τόσο ωραία και στο κεντρικό δελτίο και κολλάει στο 3,8%-4% καθημερινά για λογαριασμό 360.000 τηλεθεατών όταν μπορεί να πιάνει το μικρόφωνο και να διασκεδάζει 1.816.000 τηλεθεατές;
Νίκη Λυμπεράκη: Μάλλον βλέπει τη «Μεγάλη Εικόνα»
Συνέχεια στο σήριαλ της παρέλασης προβεβλημένων ονομάτων δίνουν δημοσιεύματα για την κάλυψη της θέσης του εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ. Πολλά ονόματα πέφτουν στο «τραπέζι» για να καούν, άλλα πράγματι παίζουν δυνατά, ενώ υπάρχουν και καραμπόλες άστοχων ονομάτων που ενδεχομένως να διαρρέουν ανταγωνιστές ή και η αντιπολίτευση. Για να δοκιμάσουν τα όρια αντοχής του εκλογικού σώματος.
Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι όλοι είναι ικανοποιημένοι από τη μετριοπάθεια και τη σοβαρότητα του Γιάννη Οικονόμου στο πρόσωπο του οποίου ωστόσο υπάρχει το ασυμβίβαστο της ιδιότητας του υποψήφιου βουλευτή Φθιώτιδας. Πρώτον να ξεκαθαρίσουμε ότι ο Άκης Σκέρτσος δεν παίζει. Το ενδεχόμενο επίσης να είναι εκπρόσωπος Τύπου ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης εγκαταλείφθηκε εκτός των άλλων και εξαιτίας της υποψηφιότητάς του στην Ά Αθήνας. Παραμένοντας στη δεξαμενή των ανδρών υποψηφίων δεν έχει εγκαταλειφθεί ακόμη το ενδεχόμενο να αναλάβει τη θέση του εκπροσώπου Τύπου ο Δημήτρης Οικονόμου με δημοσιογραφικά «εύσημα» από την εκπομπή της πρωινής ενημερωτικής ζώνης του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, με μάλλον ματαιωμένο το σενάριο περί καθέλκυσής του στο νομό Καρδίτσας και με ψήφο εμπιστοσύνης του ίδιου του πρωθυπουργού, με φωτογραφία των δύο ανδρών να κυκλοφορεί στα social media μετά την πρόσφατη επίσκεψή του στο Μέγαρο Μαξίμου. Αν η ΝΔ επιλέξει γυναίκα υποψήφια, επειδή θεωρεί ότι το timing το απαιτεί, η Μισέλ Ασημακοπούλου θα ήταν μια λύση όχι όμως και η απόλυτη αντι-Τσαπανίδου επιλογή, καθώς δεν είναι δημοσιογράφος. Αντιθέτως η πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι να αναλάβει τον ρόλο η δημοσιογράφος του Mega με την εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα», Nίκη Λυμπεράκη, μπορεί να φαίνεται θετική και βιώσιμη, ωστόσο είναι προφανές ότι θα συγκλονίσει το Twitter με σχόλια ότι δήθεν η ΝΔ ακολουθεί πρακτικές ΣΥΡΙΖΑ. Στο τραπέζι έπεσε και το όνομα της Δόμνας Μιχαηλίδου, υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, επειδή κρίθηκε επιτυχημένη η μηντιακή της παρουσία, αλλά λόγω ασυμβίβαστου με την υποψηφιότητά της στην Α’ Πειραιά δεν μπορεί να προχωρήσει ως ιδέα. Συζητήθηκαν επίσης το όνομα της Μαρίας Χούκλη που δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται, αλλά και της Κατερίνας Παναγοπούλου, παρουσιάστριας του δελτίου του Mega, τα Σαββατοκύριακα.
Αλέξανδρος Εξάρχου: Μελετημένες κινήσεις και στα ΜΜΕ
Κάθε φορά που ένας νέος επενδυτής εμφανίζεται στα ΜΜΕ, οι μηντιακές στήλες αρέσκονται να του φορτώνουν μεγάλο όγκο επενδυτικών υποχρεώσεων όπως νέα σχέδια, νέα κανάλια, εξαγορές, ομιλικές επεκτάσεις. Δεν συμβαίνει αυτό στην περίπτωση του Αλέξανδρου Εξάρχου που μαζί με τους Γιάννη Καϋμενάκη και Δημήτρη Μπάκο επένδυσαν στο Action 24 με στόχο να δημιουργήσουν ένα περιφερειακό κανάλι αξιώσεων με προοπτική πανελλαδικού σταθμού. Τα περί εξαγοράς και έτερου περιφερειακού καναλιού, του High Channel και περί αναζήτησης ραδιοφωνικού σταθμού για τη νεκρανάσταση του Flash τον τίτλο του οποίου αγόρασαν πρόσφατα, ελέγχονται ως αναληθή.
Κωνσταντίνος Ζούλας: Ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στ’ αλεύρι
Δεύτερες σκέψεις σχετικά με τους υποψήφιους βουλευτές που ανήκουν στο δυναμικό της ΕΡΤ μαθαίνουμε ότι έχει ο πρόεδρος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης Κωνσταντίνος Ζούλας που δεν βλέπει με καλό μάτι τη συνέχιση της παρουσίας τους στο γυαλί ή το ραδιόφωνο αντλώντας περαιτέρω αναγνωρισιμότητα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό πεδίο. Το θέμα είναι σοβαρό και φυσικά ο νόμος πρέπει να τηρηθεί ωστόσο μάλλον επιδεικνύει υπερβάλλοντα ζήλο όσο ορισμένα ονόματα σέρνονται χωρίς να ανακοινώνονται επίσημα οι υποψηφιότητες. Στα άλλα θέματα πάντως εκεί που χτυπάει με σοβαρές αρρυθμίες η καρδιά του Ραδομεγάρου είναι, πέραν της παγωμένης τηλεθέασης, το ταμείο. Ήδη το πνεύμα της οικονομίας έχει επιλεκτικά επικρατήσει στο Ραδιομέγαρο την ίδια στιγμή που δεν έχει ανακοινωθεί το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ για τη νέα χρονιά με τις παραγωγές και τους συντελεστές να ξεροσταλιάζουν και να μην ξέρουν πως θα κινηθούν και πότε θα ξεκινήσουν. Πρώτο θύμα το τηλεπαιχνίδι της ΕΡΤ «Ο πιο αδύναμος κρίκος» που θα δει τα επεισόδιά του να συρρικνώνονται στα 120 (από 170) ολοκληρώνοντας νωρίτερα τον κύκλο του και μη δικαιώνοντας τους ένθερμους υποστηρικτές της μετακίνησής του στην Αγία Παρασκευή μετά από 3 κύκλους στον ΣΚΑΙ.
Παράλληλα, στόχος –όπως αναφέρει το Στρατηγικό σχέδιο της διοίκησης– είναι να αποχωρήσουν εργαζόμενοι μεγάλης ηλικίας με τον αριθμό των αορίστου χρόνου να φτάνει τους 1.800 – 2.000, έναντι 2.180 που ήταν μέχρι πρόσφατα. Οι βασικές λειτουργίες της ΕΡΤ καλύπτονται ήδη από εξωτερικές εταιρείες, φαινόμενο που θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο. Εκεί που γίνεται πάντως σαφέστατα βαρύνουσα επένδυση είναι το αθλητικό πρόγραμμα με τον Κωνσταντίνο Ζούλα να έχει εξασφαλίσει την ανάληψη επιπλέον ποσού ύψους 9.455.504 ευρώ για απόκτηση αθλητικών γεγονότων. Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2022 έχει λάβει έγκριση από το αρμόδιο υπουργείο για ανάληψη 7.823.390 ευρώ για αθλητικές συμφωνίες. Συνολικά, στον προϋπολογισμό του 2023 τα κονδύλια για αθλητικά δικαιώματα είναι 17.278.894 ευρώ (εντός έδρας αγώνες εννιά ομάδων, Ολυμπιακού, ΟΦΗ, Πήγασος Πολίχνης, ΦΕΣ Αριστοτέλης Σκύδρας, ΑΟ Φοίνικας Σύρου, ΠΑΟΚ, ΑΟΝ Μίλων, ΑΟΠ Κηφισιάς, και ΑΘΛΟΣ Ορεστιάδας).
Πέτρος Κωστόπουλος: Ο εκδότης που γυρίζει πάντα στον τόπο του εγκλήματος
Στον κάδο της μηντιακής ανακύκλωσης της glam δημοσιογραφίας σε μια εποχή ματαίων επιδόσεων του life style επιμένει να μπαίνει και να ξαναμπαίνει ο Πέτρος Κωστόπουλος, ο οποίος επιστρέφει σε ρόλο εκδότη, όχι ιδιοκτήτη, της εταιρείας Alpha Editions που δημιουργήθηκε το 2012 από τους Δ.Κοντομηνά και Αττικές Εκδόσεις, τον Αύγουστο του 2016 ανακοίνωσε ότι κλείνει τα περιοδικά της ενώ τον Ιανουάριο του 2021 περιήλθε στη Νίκη Εκδοτική του Παντελή Σμυρντιωτάκη που αγόρασε τις μετοχές της εταιρείας που κατείχαν τότε οι Αττικές Εκδόσεις, Slitonia Ltd και Victory Media.
O άνθρωπος που καθιέρωσε τη δεκαετία του 90 το life style, ο εκδότης που τοποθέτησε το ιλυστρέ σκληρό χαρτί σε κάθε αίθουσα αναμονής τα χρόνια του ΠΑΣΟΚ, που τον Νοέμβριο του ’13 ο αρμόδιος εισαγγελέας άσκησε εναντίον του ποινική δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος για μη καταβολή χρεών στο Δημόσιο και μη καταβολή εισφορών προς το ΙΚΑ (408.437,50 ευρώ), ο εκδότης που δεν δίστασε να ομολογήσει σε φίλους και νεόκοπους εχθρούς ότι η έκρηξη των media το 90 ήταν μια «φούσκα» υπονοώντας ότι και η ΙΜΑΚΟ του («Nitro», «DownTown», «Esquire», «InStyle», «OK!», «People», «MEN» και «DIVA») των 550 υπαλλήλων με το pay roll των 15 εκ. ευρώ το χρόνο συνέβαλε σε αυτό, επανέρχεται στον Όμιλο Σμυρνιωτάκη ως εκδότης με αναπληρωτή CEO τον Παναγιώτη Ροτζιώκο. Η Alpha Editions A.E. εκδίδει τα περιοδικά 4 Τροχοί, Hello!, Nitro, 7Μέρες TV, ενώ παράλληλα λειτουργούν τα sites 4troxoi.gr, Provocateur.gr, Nitro.gr, TheNotebook.gr και Faysbook.gr. Σύντομα η εταιρεία θα ανακοινώσει και νέες εκδοτικές πρωτοβουλίες στον χώρο των έντυπων περιοδικών εκδόσεων, αλλά και του digital.
Βασίλης Παπαδρόσος: Ανανεώνει µε τον ΣΚΑΪ έχοντας πάρει το μήνυμα
Με τον Βασίλη Παπαδρόσο στα σίγουρα θα συνεχίσει τον δρόμο του για τις εκλογές ο ΣΚΑΙ ανανεώνοντας έως το τέλος του 2023 το συμβόλαιό του. Ο διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του καναλιού έχει πάρει το μήνυμα από τη διοίκηση της εταιρείας που διαχειρίζεται τον ΣΚΑΙ ότι θα πρέπει να τρέξει με ρυθμούς σπριντ στον ημι-μαραθώνιο έως τις εκλογές της ερχόμενης Άνοιξης, ανακτώντας θέσεις στο ταμπλό της τηλεθέασης. Η προοπτική της τοποθέτησης του Βασίλη Χιώτη, διευθυντή του ΣΚΑΙ 100,3, σε εμβόλιμη θέση προκειμένου να γίνεται πληρέστερος έλεγχος και εφαρμογή της γραμμής και στρατηγικής του σταθμού, κρίθηκε ότι δεν χρειάζεται προς το παρόν.
Νίκος Κοκλώνης: Με δύο λίστες για το J2US
«Κλείδωσε» για τις 18 Φεβρουαρίου η πρεμιέρα του J2US, ένα τηλεοπτικό προϊόν με τη σφραγίδα του Νίκου Κοκλώνη που φαίνεται να είχε ετοιμάσει δύο διαφορετικές λίστες δια παν ενδεχόμενο. Τα πρώτα ονόματα που έχουν ακουστεί, είναι ο ηθοποιός Στέλιος Κρητικός, ο τραγουδιστής Γιάννης Ξανθόπουλος, η Τζένη Διαγούπη, η Σοφία Παυλίδου, καθώς και η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Ο Νίκος Κοκλώνης ενδιαφέρεται επίσης για τους Τάσο Τρύφωνος, την Ανδρομάχη, την Ειρήνη Μερκούρη και την Εύη Δαέλη.
Ντόρα Κουτροκόη: Από τον «αχάριστο» ΣΚΑΙ στη ζεστή αγκαλιά του Action24;
Προς το Action 24 οδεύει η Ντόρα Κουτροκόη για εκπομπή στην απογευματινή ζώνη, έχοντας αποχωρήσει -νύχτα – με εντολή της Εύης Κουτσαυτάκη από τον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Σήμερα», την οποία συμπαρουσίαζε με τον Δημήτρη Οικονόμου και τον Άκη Παυλόπουλο. Θυμίζουμε ότι η αποχώρηση της παρουσιάστριας πήρε μεγάλη δημοσιότητα κυρίως για τον τρόπο και τον χρόνο που έγινε, με την Κουτροκόη να αποσπά και τη στήριξη του δημοσιογραφικού σωματείου, της ΕΣΗΕΑ.
Γιάννης Βαρδινογιάννης: Στην κορυφή η Green Pixel των Star & Alpha
Νικητής στο πεδίο των εταιρειών παραγωγής αναδεικνύεται ο Γιάννης Βαρδινογιάννης το 2021 αξιοποιώντας τη Green Pixel για τα ίδια κανάλια Star και τον Alpha. Ο κύκλος εργασιών την περασμένη χρονιά αγγίζει τα 39,176 εκατ. ευρώ ενώ στη 2η δεύτερη θέση και σχεδόν 10 εκατ. ευρώ πιο χαμηλά εντοπίζεται με 28,8 εκατ. ευρώ η Faliro House Productions του Χρήστου Κωνσταντακόπουλου.
Στις 16 Ιανουαρίου το β’ μισό της τηλεοπτικής σεζόν
Το ένα μετά το άλλο ρίχνουν στη μάχη τα προγραμματικά τους όπλα τα κανάλια στο β’ μισό της σεζόν με το «Survivor» να κάνει το εναρκτήριο λάκτισμα την περασμένη Κυριακή και να ακολουθούν το «MasterChef» στο Star, οι «Παγιδευμένοι» αλλά και το «Dragons’ Den» στον ΑΝΤ1.
Κατά τα άλλα, στις 16 Ιανουαρίου περιμένουμε τις συνέχειες όλων των σίριαλ. Το «Μαύρο ρόδο», το «Αυτή η νύχτα μένει», ο «Σασμός» ενώ ετοιμάζεται «Το βραχιόλι της φωτιάς», για την ΕΡΤ, αλλά και τα σίριαλ του Μανούσου Μανουσάκη. Στα νέα σήριαλ προστίθεται και η νέα αστυνομική κομεντί του Star, με τη Σμαράγδα Καρύδη και τον Νίκο Κουρή, με τίτλο «IQ 160».
Θεοχάρης Φιλιππόπουλος: Μηντιακές κινήσεις με όρους Χ.Α.
Δύσκολα θα μπορέσει ένας αμύητος να αποκρυπτογραφήσει την κίνηση του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου να περάσει απευθείας στις Αττικές Εκδόσεις τον Athens DeeJay 95.2 και το thetoc.gr. Ο πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου κινείται με δικούς του όρους, έχει δηλώσει άσπονδος εχθρός της κρατικής επιδότησης στον Τύπο, θερμός υποστηρικτής της επί πληρωμής ενημέρωσης (στο μοντέλο της πληρωμής για την ψυχαγωγία του Netflix), πιστεύει στην αυτορρύθμιση, υπολογίζει πολύ στο Χρηματιστήριο, έχει μετοχική σχέση με την ιταλική Mondadori και πρόσφατα πήρε το «πράσινο φως» από το Υπουργείο Ανάπτυξης για τη συγχώνευση με απορρόφηση από τη μητρική του εταιρεία, την «Αττικές Εκδόσεις Ανώνυμη Εκδοτική Εταιρεία», των θυγατρικών του «International Radio Networks Ανώνυμη Εταιρεία Ραδιοφωνικών Επιχειρήσεων», που λειτουργούσε τον Athens DeeJay 95.2, και της «The TOC Digital Media Υπηρεσίες Ενημέρωσης Μονοπρόσωπη Α.Ε.» που διαχειριζόταν το thetoc.gr. Tι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ουσιαστικά, σημαίνει ότι η μητρική των Αττικών Εκδόσεων αποκτά την άδεια του ξένου mainstream ραδιοσταθμού, και πλέον είναι εκείνη υπεύθυνη για τη λειτουργία του, και ενσωματώνει πλήρως το ειδησεογραφικό της portal.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα ραδιόφωνα του ομίλου, εξακολουθούν να ανήκουν σε θυγατρικές εταιρείες του. Ο Rock FM 96.9 στην «Airlink Α.Ε.», η οποία ανήκει κατά 100% στην «Civico Limited» (μοναδική μέτοχος η «Αττικές Εκδόσεις»), και ο Λάμψη 92.3 στην «Λάμψη Εκδοτικές και Ραδιοφωνικές Επιχειρήσεις Α.Ε.» (και εκεί μοναδική μέτοχος είναι η «Αττικές Εκδόσεις»). Ο Best 92.6 που συνεργάζεται με τις Αττικές Εκδόσεις ανήκει στον συνεταιρισμό «Ραδιοφωνικός Σταθμός 92,6 Ι.Κ.Ε.», στον οποίο μέτοχοι είναι 17 εργαζόμενοι (πρώην και νυν) του σταθμού.
Γιάννης Λάτσιος: Open minded σε διορθωτικές κινήσεις
Σημαντικές αλλαγές και μετακινήσεις στο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου σχεδιάζουν ο πρόεδρος του Open Γιάννης Λάτσιος, η έμπειρη περί τα τηλεοπτικά σύμβουλός του Κατερίνα Γκαγκάκη και φυσικά η διευθύντρια Προγράμματος Χρύσα Μασούρου.
Για πρώτη φορά, μια εκπομπή σατιρικού περιεχομένου θα πάρει θέση στη μεσημεριανή ζώνη «απέναντι» από τα lifestyle μαγκαζίνο. Ο λόγος για την εκπομπή «Λάβα», σε κείμενα του Βαγγέλη Περρή και της Αθηναίδας Νέγκα, η οποία μεταδιδόταν έως τώρα στις 8 μ.μ. και μετακινείται κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 2.45 μ.μ. απέναντι από το «Καλύτερα δε γίνεται» της Ναταλίας Γερμανού. Η εκπομπή «Ό,τι αγαπώ» με τον Γιάννη Μπέζο θα παραμείνει στην prime time του Σαββάτου, αλλά μετακινείται πλέον από τις 9 μ.μ. στις 11 μ.μ..
Παράλληλα, το Open προετοιμάζει άλλη θέση μάχης για το «Κόκκινο ποτάμι», καθώς η σειρά, αντί για Κυριακή, θα μεταδίδεται εφεξής στην prime time του Σαββάτου στις 10 μ.μ. Μέσα στον Ιανουάριο θα μεταδοθούν αρχικά 4 επεισόδια-τηλεταινίες που θα συνοψίζουν την ιστορία έως τώρα, ενώ από τις αρχές Φεβρουάριου το «Κόκκινο ποτάμι» θα ξεκινήσει πάλι με νέα επεισόδια στην prime time του Σαββάτου.
Alpha, Mega, Star, ΣΚΑΙ, πρώτοι και ο …ψωριάρης χώρια
Αν ο αναλυτής του μέλλοντος θελήσει να διαπιστώσει ποιο κανάλι ερχόταν πρώτο σε επίπεδο τηλεθέασης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, στο prime time και στο σύνολο, είναι βέβαιο ότι θα ζοριζόταν πολύ. Θα διάβαζε τα δελτία τύπου με τις πρωτιές όλων (πως γίνεται αυτό) για να διαπιστώσει ότι τα σκήπτρα κρατούν όλοι. Τι κάνουν λοιπόν τα κανάλια; Κόβουν και ράβουν τις ζώνες τηλεθέασης κατά το δοκούν και όπως τους συμφέρει. Πάνε καλά στο prime time και στο ηλικιακό γκρουπ 18-54 ετών και την ώρα 8 μ.μ. με 12 τα μεσάνυχτα; Α τότε ο Alpha θα ανακοινώσει την πρωτιά του με 14,3% αφήνοντας πίσω το Mega με 14,1% και τον ΑΝΤ1 με 11,4%. Σκίζουν στο α’ μισό της σεζόν (19/09-31/12) στο 24ωρο στο 18-54 ετών; Πάλι θα πανηγυρίζει ο Alpha με 13,9% όπως και για prime time στο 18-54 με 16,7%. Τον ίδιο πανηγυρικό χαρακτήρα έχουν και οι ανακοινώσεις του Mega που το 2022 έρχεται πρώτο με 13,5% στο 24ωρο στο σύνολο, πρώτο με 12,8% στο 24ωρο στο 18-54 και πρώτο στο prime time στο σύνολο με 18,1%, πρώτο με 14,7% στο prime time στο 18-54, πρώτο με 12,9% στο 18-54 για το δελτίο ειδήσεων. Την ίδια άποψη όμως έχει και το Star για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων για Δευτέρα με Παρασκευή που σύμφωνα με ανακοίνωσή του προηγείται με 454.367 τηλεθεατές έναντι 447.565 για τον ΣΚΑΙ. Δεν βγάζεις άκρη.
Κατερίνα Καραβάτου: Έτοιμη για my style rocks μαζί με Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Το MY STYLE ROCKS, επιστρέφει στον ΣΚΑΪ, με την Κατερίνα Καραβάτου. Κοντά στην εκπομπή βρίσκεται και η Ηλιάνα Παπαγεωργίου ως μέλος της κριτικής επιτροπής μετά την αποχώρηση στο παρά πέντε της Ζενεβιέβ Μαζαρί.
Κοκλώνης – Ρούλα: Σημειώσατε «Χ»
Ισοπαλία μεταξύ Νίκου Κοκλώνη και Ρούλας Κορομηλά στο σύνολο του κοινού μεταξύ των πρωτοχρονιάτικων shows, ενώ ξεκάθαρη ήταν η πρωτιά του J2US στο δυναμικό κοινό. Ακολούθησε η ΕΡΤ και μετά ο ΑΝΤ1 και τελευταίο το πρόγραμμα του OPEN με τον Γιάννη Μπέζο.
Συγκεκριμένα το J2US στον Alpha τερμάτισε πρώτο με 22,2% στο δυναμικό κοινό και 20,9% στο σύνολο. Ακολούθησε στη δεύτερη θέση το «Σπίτι με το MEGA» με 20,9% στο δυναμικό κοινό και 20% στο σύνολο. Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 με τον Μάρκο Σεφερλή ήρθε στην τρίτη θέση με 10,1% στο δυναμικό κοινό και 10,9 στο σύνολο. Το «Ο,τι αγαπώ» στο OPEN συγκέντρωσε 5,6% στο δυναμικό κοινό και 7,2% στο σύνολο.
Μαρία Μπακοδήμου: Λέει «γειά σου» σε νέα ώρα
Η Μαρία Μπακοδήμου λέει «Γεια σου» στο 2023 σε νέα ώρα και υποδέχεται τον Νίκο Μουτσινά που κάνει ποδαρικό ως καλεσμένος στην εκπομπή, το Σάββατο 7 Ιανουαρίου στις 12.00! Η θεματολογία της εκπομπής του Σαββατοκύριακου παραμένει ίδια όμως θα έχει και πολλές δόσεις Survivor.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το 112 για πρώτη φορά μετά το 2014
- Αθηναϊκός και Novibet ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αγωνιστική περίοδο 2024-25
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής