ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εν λόγω επέκταση, που είναι η πρώτη που προκηρύσσεται μετά το 2017 και αναμένεται να αυξήσει περαιτέρω το δίκτυο των σταθμών του Μετρό Αθήνας, μαγνητίζει πλήθος ισχυρών παικτών τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Επομένως, αναμένεται να δούμε έως τα τέλη του Φεβρουαρίου, όταν και θα υποβληθούν οι αιτήσεις ενδιαφέροντος για το έργο, ποιοι θα είναι οι νέοι συσχετισμοί και οι συμμαχίες που θα δημιουργηθούν με στόχο την επικράτηση στο διαγωνισμό.
Τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναμένεται να διαδραματίσουν οι μεγάλοι κατασκευαστικοί Όμιλοι της χώρας μας είτε λόγω της οικονομικής τους δυνατότητας να «σηκώσουν» το έργο ή της εμπειρίας τους σε έργα μετρό. Για αυτό το λόγο οι μνηστήρες του έργου θα μπορούσαν να είναι:
- Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία έχει ήδη ενώσει τις δυνάμεις με την Intrakat και τη Siemens για τις έξι χρυσές συμβάσεις της ΕΡΓΟΣΕ.
- Ο Όμιλος Ελλάκτωρ, ο οποίος έχει αναλάβει τα έργα μετρό στη Θεσσαλονίκη (Βασική Γραμμή και επέκταση προς Καλαμαριά)
- Η ΑΒΑΞ, η οποία έχει ενώσει επιτυχώς τις δυνάμεις της με την Alstom και την Ghella, όπως φαίνεται από την πρόσφατη ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 3 (Μπλε) προς τον Πειραιά και την εκκίνηση των εργασιών για τη Γραμμή 4 (Πορτοκαλί).
- Η Mytilineos, η οποία προχώρησε στο διπλό spin-off στον κλάδο των κατασκευών και αναμένεται να κτυπήσει το έργο μέσω της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, καθώς πρόκειται για δημόσιο έργο.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα