ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Αυξήσεις-φωτιά στα διόδια που αγγίζουν μέχρι και το 14% ανακοίνωσαν οι παραχωρησιούχοι για το 2023 παρά τις δεσμεύσεις του Υπουργού Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή περί σταθερών τιμών.
Παραμένει, ωστόσο να φανεί το πότε θα ισχύσουν αυτές οι τιμές, για τις οποίες αναμένονται περαιτέρω ανακοινώσεις από τους διαχειριστές των αυτοκινητόδρομων εντός της νέας χρονιάς.
Την ίδια στιγμή σύμφωνα με πηγές της αγοράς φαίνεται πως οι διαπραγματεύσεις του Υπουργείου με τους παραχωρησιούχους, που πραγματοποιούταν όλο το προηγούμενο διάστημα, έχουν σε κάποιο βαθμό το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς οι αυξήσεις δεν αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή τουλάχιστον για το Α’ Εξάμηνο του 2023.
Σημειώνεται, ότι οι αυξήσεις αυτές αφορούν όλες τις παραχωρήσεις πλην της Αττικής Οδού, η οποία δημοπρατείται αυτή την περίοδο από το ΤΑΙΠΕΔ. Οι κύριοι μέτοχοι των έξι αυτών παραχωρήσεων (Ολυμπία Οδός, Κεντρική Οδός, Νέα Οδός, Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και Μορέας) είναι η γαλλική Vinci, η γερμανική Hochtief, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Ελλάκτωρ, ο ΑΒΑΞ και η Intrakat.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας