Περιεχόμενα
Βαγγέλης Μαρινάκης: Ασταμάτητος με νέα εταιρεία στο digital και απαίτηση για σαρωτικές πρωτιές σε όλα
Δίχτυα στην εξειδικευμένη αγορά της online ενημέρωσης, ελεύθερης και συνδρομητικής, ρίχνει ο ισχυρός άνδρας της Alter Ego Media, Βαγγέλης Μαρινάκης, με την ίδρυση της Digital Go Μονοπρόσωπη.
Τα στελέχη του Βαγγέλη Μαρινάκη έχουν παρουσιάσει αναλυτικές προτάσεις αξιοποίησης του δυναμικού και των assets της εταιρείας και περιλαμβάνουν από συνδρομητική TV έως και εξειδικευμένο site με freemium περιεχόμενο.
Ο ισχυρός άνδρας της Alter Ego Media παρακολουθεί στενά και καθημερινά την πορεία της εταιρείας η οποία κατέχει μερίδιο 12,3% στη Digea, το 16,53% της Τηλεοπτικά Δικαιώματα και το 100% των εταιρειών Τηλέτυπος Υπηρεσίες Ltd (Κύπρος), My Radio Μονοπρόσωπη, που ελέγχει το σταθμό MY Radio και Red Productions Μονοπρόσωπη.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σημειώνει αύξηση κατά 60,57% την περσινή οικονομική χρήση με τις συνολικές πωλήσεις της να ανέρχονται σε 78 εκατ. ευρώ έναντι 49 εκατ. ευρώ το 2020. Η αύξηση αυτή των 29 εκατ. ευρώ οφείλεται, αφενός στην πλήρη λειτουργία του Mega και αφετέρου στην ανοδική πορεία της δραστηριότητας των εφημερίδων («Το Βήμα» και «Τα Νέα») και των ψηφιακών μέσων. Ο μέσος όρος του προσωπικού του ομίλου στο τέλος του 2021 ήταν 859 άτομα και της εταιρείας 798 εργαζόμενοι έναντι 606 το 2020.
Η εντολή Μαρινάκη για το 2023 είναι σαφής: Να είναι το Mega αυτό που ήταν πάντα στην ιστορική του διαδρομή και στη συνείδηση του τηλεθεατή: πρώτο σε τηλεθέαση, πρώτο σε επιδόσεις κεντρικό δελτίο ειδήσεων, πρώτο στο prime time και πρώτο σε διαφημιστικά έσοδα.
Πράγματι, την περασμένη εβδομάδα (14-21/12) το κανάλι αύξησε το ποσοστό του και τη διαφορά του όχι μόνον από τον άμεσο «αντίπαλό» του τον Alpha αλλά και από τον συνολικό ανταγωνισμό, καθώς το μερίδιο του άγγιξε το ποσοστό του 18,1%. Από τα στοιχεία της Nielsen φαίνεται στο prime time να επικράτησαν οι σειρές του Mega έναντι εκείνων του Alpha.
Στο σύνολο πάντως ελαφρά υποχώρηση είχε ο Alpha (0,4%) και όλα τα άλλα κανάλια κινήθηκαν κάτω από το «ψυχολογικό» όριο του 10%. Στην 3η θέση φιγουράρει ο ΑΝΤ1 ενώ ακολουθούν ΣΚΑΪ και Star.
Θανάσης Ευθυμιάδης: Γιατί δεν «ρίζωσε» η εκπομπή στις καρδιές των τηλεθεατών
Ήρθε, είδε και απήλθε από την ελεύθερη τηλεόραση η εκπομπή με τίτλο «Ρίζες» στο Mega με τον ηθοποιό Θανάση Ευθυμιάδη να παρουσιάζει εναλλακτικούς δρόμους για να «συνδεθούμε ξανά με τον πυρήνα της ύπαρξής μας, να επικοινωνήσουμε με τη Φύση, την ψυχή, το σώμα μας, να κατακτήσουμε την ισορροπία και την ευτυχία.»
Ενώ η ένταξη του κύκλου των 12 ειδικού concept εκπομπών έγινε με ενθουσιασμό, επικοινωνιακή καμπάνια και συνεντεύξεις, στην πορεία ο θόρυβος κόπασε απότομα και η εκπομπή δεν ρίζωσε στις καρδιές των τηλεθεατών πολύ απλά γιατί πρόκειται για ασυνήθιστο concept στα τηλεοπτικά ειοθότα.
Έτσι αποσύρθηκε στο 7ο επεισόδιο και προβάλλεται πλέον μόνο στη web εκδοχή του καναλιού. Είναι αξιοσημείωτο ότι το κανάλι δεν είπε τίποτα, αρκέστηκε στη διακριτική ανακοίνωση του παρουσιαστή από τον λογαριασμό του στο Instagram.
Εύη Κουτσαυτάκη: Μοιράζει κρίσεις πανικού με τελεσίγραφα για νεαρότερο κοινό, εδώ και τώρα
Προς άγραν νεαρότερου κοινού, πιο αποδεκτού από τους media planners και buyers της διαφημιστικής αγοράς βρίσκονται τα στελέχη του ΣΚΑΙ μετά τα κελεύσματα της Εύης Κουτσαυτάκη, «σιδηράς κυρίας» του Φαλήρου.
Προσελκύοντας κατά κύριο λόγο baby boomers και μέλη της Κοινότητας Generation Next και αναλύοντας τα δημογραφικά δεδομένα της μέτρησης τηλεθέασης, το κανάλι κάνει τα αδύνατα δυνατά να κατεβάσει τον μέσο όρο ηλικίας των τηλεθεατών του.
Εκτός από τα μεγάλα και δυνατά φορμά όπως το Survivor που παρακολουθούν νεότεροι κυρίως από το Διαδίκτυο, τα προϊόντα του ΣΚΑΙ είναι μάλλον για πιο μεσόκοπους τηλεθεατές δεδομένου ότι δεν γίνεται και ανταγωνιστική επένδυση σε σειρές.
Η κρίση πανικού έχει περάσει και στη συμπεριφορά απέναντι σε παρουσιαστές-δημοσιογράφους που δεν φέρνουν τα επιθυμητά νούμερα, όπως συμβαίνει με τους «Αταίριαστους», Χρήστο Κούτρα και Γιάννη Ντσούνο, που ενώ μεγαλουργούν ως ραδιοφωνικό δίδυμο δεν αυγατίζουν την τηλεθέασή τους, παρά τη μετακίνησή τους στη ζώνη των 12 το μεσημέρι.
Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δρομολογηθεί η έξοδός τους από το τηλεοπτικό τεραίν του Φαλήρου, ενώ θα επανεξεταστεί τόσο το concept όσο και η ώρα μετάδοσης. Η ίδια κρίση πανικού έχει περάσει και στην ομάδα που καταθέτει προτάσεις.
Κάποιοι μάλιστα είδαν ένα όνειρο χειμερινής νυκτός και ξύπνησαν προτείνοντας να αποσπάσουν – λέει- τον Σταύρο Θεοδωράκη και την εκπομπή του «Πρωταγωνιστές» που προβάλλεται στον Alpha.
Βέβαια στην αγορά όλα είναι δυνατά, ωστόσο η προοπτική αυτή είναι δύσκολη καθώς ο δημοσιογράφος είναι «δεμένος», όχι μόνο με διετές συμβόλαιο αλλά και με επιχειρηματική σχέση με τον ιδιοκτήτη του καναλιού Γιάννη Βαρδινογιάννη που μέσω της Star Επενδυτική συμμετέχει ως στρατηγικός επενδυτής στο pod.gr (εταιρεία «Καλές Ιστορίες ΙΚΕ») το 50% της οποίας ανήκει στον Σταύρο Θεοδωράκη.
Μια παραλλαγή της ιδέας που έπεσε ήταν να προταθεί στον πρώην… ποταμίσιο πολιτικό, θέση σχολιαστή στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τη Σία Κοσιώνη και στο δρόμο προς τις εκλογές.
Κώστας Σόμμερ: Στην Άγρια Γη του… ΣΚΑΙ
Στην προσπάθειά του το κανάλι του Φαλήρου να αντεπιτεθεί, φρεσκάρει το πρόγραμμά του εντάσσοντας στις 8 Ιανουαρίου το Survivor All Star ενώ βάζει στην καθημερινή σειρά «Άγρια Γη» από την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου, τον Κώστα Σόμμερ σε ρόλο Διοικητή της Αστυνομίας.
Ιβάν Σαββίδης – Επενδυτικό ρελαντί και συγκρούσεις για ένα ήδη άδοξο budget
Αγαπημένος των διαδρομιστών των media, ο Ιβάν Σαββίδης καλύπτει το μηντιακό του επιχειρηματικό εκτόπισμα με έναν πέπλο μυστηρίου και δικαιολογημένα παράγει ειδήσεις που τη μια τον θέλουν εξαφανισμένο και να από-επενδύει, την άλλη να πουλάει το Open ή μερίδιο του και την τρίτη να έχει «ξενερώσει» με τα ΜΜΕ. Η λύση στο μυστήριο είναι ότι είναι απλώς ένας επιχειρηματίας. Και ως επιχειρηματίας θέλει να βλέπει τζίρους, πωλήσεις και κέρδη. Επιδόσεις. Τηλεθέαση, επισκεψιμότητες και τα σχετικά. Που κεφαλαιοποιούνται σε διαφήμιση και μεταφράζονται σε κερδοφορία. Όταν δεν υπάρχουν αυτά, και μάλιστα εδώ και καιρό, τότε λογικό είναι να αποθαρρύνεται να επενδύσει σε νέα prοjects και φυσικά να στηρίξει και τα υπάρχοντα.
Ως εκ τούτου το μήνυμα είναι μονής κατεύθυνσης: Νέες γενναίες περικοπές στις δαπάνες, αφού οι επιδόσεις του καναλιού δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τα μέχρι τώρα έξοδα. Δεν είναι δυνατόν όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το «δεξί χέρι» του Ιβάν Σαββίδη προς τους επικεφαλής της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (Παναγιωτόπουλο και Λάτσιο), η τηλεθέαση του καναλιού να είναι κολλημένη στο 5,5% λίγο πιο πάνω από αυτήν που έχει η ΕΡΤ1 (5,1%).
Πέρα από το πρόγραμμα, ο Ιβάν Σαββίδης θεωρεί ότι επιβάλλεται να γίνουν περικοπές και στον πολυδάπανο ενημερωτικό τομέα, ενώ έχει ζητήσει και τα εκτιμώμενα διαφημιστικά έσοδα για το α’ εξάμηνο του 2023. Παράλληλα έχει ζητήσει να υπάρξουν γενναίες περικοπές και στο αθλητικό site SDNA, με τον Βασίλη Παπαθεοδώρου να εκφράζει τις διαφωνίες του.
Κωνσταντίνος Ζούλας: Η προεκλογική πρεμούρα και η κλασική μουσική… Τιτανικού
Υπάρχει ένας αστικός μύθος που αναφέρει ότι η ΕΡΤ μυρίζεται το κλίμα πριν τις εκλογές, ερμηνεύει της δημοσκοπικές πυθίες και διαμορφώνει προεκλογικά τη γραμμή του. Ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας δεν φοβάται να μοιραστεί τις απόψεις και προφητείες του περί του εκλογικού αποτελέσματος που φυσικά βρίσκονται στη δημοσκοπική πλευρά της ιστορίας. Όμως μια αγωνία την έχει. Μια αγωνία για τις εκπομπές που θα δρομολογήσει στον δρόμο για τις εκλογές, τους δημοσιογράφους που θα τις στελεχώσουν και κυρίως τα πολιτικά πρόσωπα που θα πλαισιώσουν τα πάνελ. Δύσκολο στοίχημα. Αναζητώντας λοιπόν ισορροπίες και λειτουργώντας συχνά με υπερβάλλοντα ζήλο, αποδέχεται παράλληλα και νέες προτάσεις όπως το web radio από το Τρίτο Πρόγραμμα αποκλειστικά με κλασική μουσική (tritomaestro.gr).
Εντωμεταξύ πρέπει να πάρει αποφάσεις αναφορικά με τις σειρές που θα προβληθούν μέσα στο προεκλογικό κλίμα. Το α’ εξάμηνο του 2023 θα προβληθεί η «Παραλία», η οποία έχει γυριστεί στα Μάταλα της Κρήτης, όπως και ο Β’ κύκλος της σειράς «Όρκος», ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν αναπροσαρμογές στα σίριαλ που βρίσκονται ήδη στον αέρα. Αρρυθμίες προκαλούνται με την πληρωμή των παραγωγών καθώς σημειώνονται συνεχόμενες μεταφορές δαπανών. Μια νέα έγκριση από τον αρμόδιο υφυπουργό Γιάννη Οικονόμου δίνει το πράσινο φως για ανάκληση ποσών από το 2023 και ένταξή τους στον τρέχοντα προϋπολογισμό του 2022.
Έτσι, οι σειρές «Τα Νούμερα», «Μια νύχτα του Αυγούστου» και «Κάνε ότι κοιμάσαι» θα λάβουν 230.412 ευρώ, 223.059 ευρώ και 312.191 ευρώ, αντίστοιχα. Στον προϋπολογισμό του 2023 μεταφέρεται η δαπάνη 612.800 ευρώ για την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς «Τα καλύτερά μας χρόνια» ενώ μεταφέρεται στον προϋπολογισμό του 2022 ποσό ύψους 5,348 εκατ. ευρώ για δικαιώματα μετάδοσης αθλητικών γεγονότων. Από τον προϋπολογισμό του 2023 θα μεταφερθούν σε αυτόν του 2022, περί τα 31 εκατ. ευρώ για τις εξωτερικές παραγωγές και 11,7 εκατ. ευρώ για τις μεικτές παραγωγές.
Ο Κωνσταντίνος Ζούλας μέσα σε αυτόν το vertigo των εκατομμυρίων και ενώ έχει εντάξει αρκετούς και καλούς και αναγκαίους δημοσιογράφους μέσω της ertnews, έδωσε την έγκρισή του να αποχωρήσει η καλή κατά κοινή ομολογία δημοσιογράφος Δήμητρα Σέκη μη ανανεώνοντας τη σύμβασή της, όταν έως της 14 Δεκεμβρίου είχε ανανεώσει 287!!!
Κρίθηκε αναγκαίο από τη διοίκηση οι συμβάσεις οι οποίες δεν λήγουν το 2022 να ανανεωθούν από τώρα, γιατί η επόμενη χρονιά είναι προεκλογική. Αλλά ξέχασαν απέξω τη Σέκη. Θα έχουν τους λόγους τους. Παράλληλα στη δημόσια ραδιοτηλεόραση συνεχίζονται κρούσματα λογοκρισίας που μόνο καλό δεν κάνουν στην κυβέρνηση η οποία προφανώς και δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή της. Την περασμένη Τετάρτη ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ Καλαμάτας, Ηλίας Μαραβάς απευθύνθηκε στην Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Πελοποννήσου-Ηπείρου-Νήσων καταγγέλλοντας αλλοίωση σε ρεπορτάζ του.
Στην καταγγελία του ο ανταποκριτής της ΕΡΤ αναφέρει ότι ενημερώθηκε αρμοδίως από τον συντονιστή Περιεχομένου των Περιφερειακών Σταθμών, Στέφανο Κοτρωνάκη πως από το δημοσίευμα του αφαιρέθηκαν οι αναφορές του πρώην Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ Καλαμάτας στις 20/12 για τις ευθύνες του Πρωθυπουργού στην υπόθεση των υποκλοπών. Υπερβάλλων ζήλος που μόνο καλό δεν κάνει.
Γιώργος Αυτιάς: Το ηλικιωμένο κοινό και τα ανανεωμένα σχέδια
«Η τηλεόραση δεν είναι μοναστήρι να είσαι μια ζωή εκεί» είχε δηλώσει ο Γιώργος Αυτιάς τον περασμένο Οκτώβριο βλέποντας τα νούμερα της τηλεθέασης της εκπομπής του «Καλημέρα» να κολλάνε και τα μαλλιά του κοινού τους να ασπρίζουν επικίνδυνα. Ψελλίζοντας με το δικό του μοναδικό τρόπο γρίφους ότι «ψάχνει και κάτι άλλο εκτός τηλεόρασης», ο παρουσιαστής του ΣΚΑΙ παραδέχθηκε ότι «την τηλεόραση πρέπει να τελειώνεις και να το αποφασίζεις την στιγμή που μεσουρανείς.»
H «Καλημέρα» του τηλεοπτικού κοινού τα Σαββατοκύριακα του Γιώργου Αυτιά στα μαγκαζίνο βρίσκεται πίσω από το «ΣΗΜΕΡΑ» του ίδιου καναλιού στο top 5 της τυπολογίας μαγκαζίνο με 220.000 τηλεθεατές (17/12) ενώ το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση στον Alpha συγκεντρώνει 387.000 τηλεθεατές στις 18/12 και άλλους 295.000 στις 17/12.
Κάνοντας τον επαγγελματικό του επαναπροσανατολισμό ο Γιώργος Αυτιάς σκέφτεται πάντα σοβαρά την Πολιτική. Μπορεί το γαλάζιο επιτελείο να αναζητεί μια ισχυρή υποψηφιότητα για τη Β’ Πειραιά και να την βρίσκει ενδεχομένως στο πρόσωπο του Γιώργου Αυτιά αυτό δεν σημαίνει ότι ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ είναι έτοιμος για το λιμάνι. Μάλλον οι βλέψεις του έχουν κολλήσει στις Βρυξέλλες και δεν είναι εύκολο να του το βγάλουν από το μυαλό.
Θοδωρής Κυριακού: Σαμπάνιες για το Mundial, βιταμίνες για την επόμενη ημέρα
Η ώρα της κρίσης για τον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ και ο πρόεδρος Θοδωρής Κυριακού ζητεί ευθύνες και προτάσεις για την επόμενη ημέρα του ΑΝΤ1+ μετά το «μαύρο» που έπεσε τις πρώτες ημέρες διοργάνωσης του Mundial και τη μεταφορά του κορυφαίου ποδοσφαιρικού προϊόντος στο ελεύθερο κανάλι που το απογείωσε σε επίπεδο τηλεθέασης. Οι υπεύθυνοι της συνδρομητικής υπηρεσίας κάνουν τα αδύνατα δυνατά να διακρατήσουν τους υπάρχοντες συνδρομητές και να φέρουν και νέους με νέα εμπορική προσφορά με δωρεάν παρακολούθηση για 14 ημέρες. Ήδη στο μενού του συνδρομητικού καναλιού μπήκε η σειρά «Σώσε Με» ενώ έχει προστεθεί το ντοκιμαντέρ «Disaster Theories», σε αφήγηση Βασίλη Μπισμπίκη, και ακολουθεί το «Faith», για τον τραγουδιστή Νίκο Οικονομόπουλο.
Παράλληλα ο οικονομικός απολογισμός περιλαμβάνει τα πάντα, από το κόστος απόκτησης των δικαιωμάτων των αγώνων και τα έξοδα των μεταδόσεων έως και τα έσοδα από την ελεύθερη τηλεόραση αλλά και τα διαφυγόντα έσοδα από την ταυτόχρονη μετάδοση σε ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+ και www.antenna.gr. Στο ελεύθερο κανάλι επιστρέφουν οι σειρές «Παγιδευμένοι», η δημοφιλέστερη φετινή παραγωγή του ΑΝΤ1, όπως και οι «Ράδιο Αρβύλα». Στόχος είναι να παραμείνουν όσο γίνεται περισσότεροι τηλεθεατές που ήρθαν στο κανάλι με το Mundial και θα μείνουν για μια σειρά νέων προϊόντων όπως η «Μάγισσα» σε σενάριο είναι Μελίνας Τσαμπάνη και Πέτρου Καλκόβαλη και σε σκηνοθεσία Λευτέρη Χαρίτου.
Απόστολος Μαγγηριάδης-Γιάννης Παπαδόπουλος: Σημειώσατε Χ
Μάχη στήθος με στήθος δίνουν τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ και του ΣΚΑΙ Παρασκευές Σαββατοκύριακα με τον ερτικό Απόστολο Μαγγηριάδη να μαρκάρει στενά τον φαληρέα Γιάννη Παπαδόπουλο. Εντελώς συμπωματικά στις 17 Δεκεμβρίου και τα δυο δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ και του ΣΚΑΙ ισοφάρισαν συγκεντρώνοντας 8,9% στο σύνολο και 6% στο δυναμικό κοινό! Ποιος θα νικήσει;
ΣΥΡΙΖΑ TV στο παρά 5’ των εκλογών
Βγαίνουν από το βαθύ συρτάρι τα σχέδια του ΣΥΡΙΖΑ για δημιουργία WEB TV στον δρόμο προς τις εκλογές. Η ιδέα περιλαμβάνει live μετάδοση όλων των προεκλογικών συγκεντρώσεων και ομιλιών του αρχηγού του κόμματος Αλέξη Τσίπρα αλλά και εκπομπές λόγου στον δρόμο προς τις εκλογές.
Πόπη Τσαπανίδου: Πίνει νερό στο όνομα του «Έρωτα φυγά»
Σοβαρό δεκανίκι για την κεντρική παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων του Open Πόπη Τσαπανίδου η σειρά που προηγείται, «Έρωτας φυγάς» που συγκεντρώνει διψήφιο ποσοστό (13,5%) για ένα κανάλι που έχει κολλήσει στο 5,2%. Το δελτίο ειδήσεων τσιμπάει σημαντικό μέρος του κοινού (11% και 383.935 τηλεθεατές) που δεν αλλάζει κανάλι, ενώ αξιόλογη είναι και η επίδοση του δελτίου 12,7% στο δυναμικό κοινό!
Δανάη Μπάρκα: Η ακομπλεξάριστη επιλογή που που χτυπάει 15άρια
Η Δανάη Μπάρκα έχει κερδίσει το στοίχημα στο Mega, και πλέον παίζει στην Α’ εθνική των πρωινών εκπομπών, με την αξία της! Είναι το καινούργιο πρόσωπο που σπάνια δοκιμάζουν τα κανάλια και τα κατάφερε! Η Δανάη Μπάρκα κάνει διψήφια νούμερα (15%) εννοείται, στα δυναμικά κοινά, είναι πλήρως αποδεκτή στη ζώνη που παίζει και συχνά αφήνει πίσω την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», το «Πρωινό», την Κατερίνα Καινούργιου και φυσικά τους Δεκατιανούς, τους «Αταίριαστους», τη Μπέττυ Μαγγίρα και το Breakfast@star.
Κυριάκος Πιερρακάκης: Διαχειρίστηκε την κρίση του ΕΚΟΜΕ επιστρατεύοντας το ΕΣΠΑ
Yπό την ομπρέλα του υπουργείου Πολιτισμού περνάει το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ), το οποίο επί του παρόντος υπάγεται στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ο φορέας είναι υπεύθυνος για την προσέλκυση μεγάλων ξένων παραγωγών στη χώρα, καθώς και για τον πολλαπλασιασμό των ελληνικών τηλεοπτικών σειρών, λόγω του συστήματος cash rebate. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί τη συνένωση του ΕΚΟΜΕ, του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας, τα οποία πλέον θα υπαχθούν σε έναν κοινό οργανισμό, που πρόκειται να δημιουργηθεί με σχετικό νομοσχέδιο, το οποίο θα τεθεί σε διαβούλευση τον Ιανουάριο του 2023.
Πρόσφατα ξέσπασε κρίση με καταγγελίες περί μπλοκαρίσματος της πλατφόρμας την οποία ο Κυριάκος Πιερρακάκης αποσόβησε με υποσχέσεις πως το πρόγραμμα θα συνεχιστεί με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, ενώ μέχρι σήμερα το μοντέλο του ν. 4487/2017 στηριζόταν από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Άκης Πετρετζίκης: Από παρουσιαστής και chef ριάλιτι, μάγειρας της «χρυσής μπίζνας» των 30 επιχειρήσεων
Μέγας μάγειρας κερδοφορίας ο Άκης Πετρετζίκης. Αξιοποιώντας την παρουσία του στην τηλεόραση του Alpha και στο διαδίκτυο, έχει διευρύνει τον τομέα των δραστηριοτήτων του στην εστίαση, έχοντας σημαντικά οικονομικά αποτελέσματα από τις σχεδόν 30 εταιρείες που διαθέτει. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Άκης Πετρετζίκης Μονοπρόσωπη ΕΠΕ αυξήθηκε στα 4.161.559 ευρώ το 2021 από 3.238.911 ευρώ το 2020. Τα αποτελέσματα προ φόρων εκτινάχθηκαν στα 2.222.215 ευρώ το 2021 από 942.966 ευρώ το 2020. Διαθέτει 52 εργαζόμενους και έδωσε μέρισμα στους μετόχους ύψους 419.000 ευρώ.
Ένα μικρό κέρδος για τους Συντάκτες
Μικρή αύξηση του κύκλου εργασιών στα 5.089.614 ευρώ για την εκδοτική εταιρεία Ανεξάρτητα Μέσα Ενημέρωσης, που εκδίδει την «Εφημερίδα των Συντακτών». Ο κύκλος εργασιών της το 2020 ανήλθε σε 4.991.194 ευρώ. Η εταιρεία κατά την προηγούμενη χρήση ήταν κερδοφόρα με αποτελέσματα προ φόρων ύψους 366.883 ευρώ, έναντι ζημιών 205.444 ευρώ το 2020. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του 2021 ανήλθαν σε 154.906 ευρώ και ο μέσος όρος προσωπικού στα 124 άτομα, από 125 το 2020. Το 2021 η εταιρεία έλαβε χρηματοδότηση 325.847,36 ευρώ με βάση την ΚΥΑ 165/2021 για την οικονομική στήριξη εφημερίδων, επιχορήγηση μεταφορικού κόστους εκδοτικών επιχειρήσεων 239.627 ευρώ, ενώ σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις το 50% της επιστρεπτέας προκαταβολής που εισπράχθηκε το 2020 αναγνωρίσθηκε ως έσοδο της χρήσης στα 58.262 ευρώ.
Έλεος με την Αννίτα Πάνια και τον Ηλία Ψινάκη!
Η Αννίτα Πάνια και ο Ηλίας Ψινάκης λένε «Έλεος!» στην νέα τους εκπομπή, η οποία αναμένεται από τη συχνότητα του Mega και αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2023.
Το πρώτο τρέιλερ του late night show είναι γεγονός και ήδη από το πρωί της Πέμπτης προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του σταθμού.
Πρόκειται για μία συρραφή τηλεοπτικών αποσπασμάτων από διάφορες εκπομπές, με πρωταγωνιστές που αναφωνούν… έλεος! Στο τέλος του διαφημιστικού σποτ, μάλιστα, ακούμε και τις φωνές της Αννίτας Πάνια και του Ηλία Ψινάκη.
Διαβάστε επίσης:
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα