ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Ο αριθμός των ελληνόκτητων πλοίων, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Petrofin αυξήθηκε από 5.623 το 2020 σε 6.123 το 2021. Επίσης, έχουμε αύξηση και του αριθμού των ναυτιλιακών εταιρειών. Το 2021 υπήρχαν 607 εταιρείες, ενώ το 2018 ήταν 588.
Όσον αφορά το μέγεθος των εταιρειών που διαχειρίζονται τον ελληνικό στόλο, οι εταιρείες με πάνω από 25 πλοία ανέβηκαν σε 54 το 2021,ενώ το 2020 υπήρχαν 50.
Επίσης η χωρητικότητα του ελληνόκτητου στόλου αυξήθηκε κατά 23,24 εκατομμύρια τόνους DWT σε σύγκριση με το 2020.
Αυτό που εξακολουθεί να έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο συνολικός αριθμός των εταιρειών που διαθέτουν στόλους με μικρή ηλικία (0-9 ετών) συνεχίζει την πτωτική του τάση.
Σε αυτή την κατηγορία υπήρχαν 120 πλοία το 2020 και 118 το 2021. Να θυμίσουμε ότι υπήρχαν 146 πλοία το 2018. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ναυπηγούνται λιγότερα πλοία.
Ο μέσος όρος ηλικίας του συνόλου του ελληνόκτητου στόλου ήταν 13,5 έτη το 2021, από 13,2 έτη το 2020, 12,2 έτη το 2019 και 12,08 έτη το 2018.
Η αύξηση του μέσου όρου ηλικίας εδράζεται σε τρεις λόγους: Στη μειωμένη διάλυση, στην επιβράδυνση των παραδόσεων των νεότευκτων πλοίων και στην αναγκαία προσθήκη της χωρητικότητας για τις ανάγκες της ναυλαγοράς.
Διαβάστε επίσης:
Στην πέμπτη θέση των ευρωπαϊκών λιμένων ο Πειραιάς – Μείωση κατά 10,5% στο γ΄ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νάιτζελ Φάρατζ: Βρίσκεται σε «διαπραγματεύσεις» με τον Έλον Μασκ για τη χρηματοδότηση του κόμματός του
- «2017 – 2024: Τετραγωνίζοντας τους ΚΥΚΛΟΥΣ», ένα καινοτόμο concept δικτύωσης για ανώτερα στελέχη εταιρειών
- ΑΙ: Ρωτήστε το αυτοκίνητό σας (video)!
- Βουλή: Άρση ασυλίας της Κωνσταντοπούλου αποφάσισε η Επιτροπή Δεοντολογίας