ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζει να επιβραδύνεται, ωστόσο, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας, ΗΜΜ – Hyundai Merchant Marine- επιμένει στη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική της και συνεχίζει να επεκτείνει τον στόλο της.
Η ΗΜΜ έγινε ο τέταρτος μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων που παρήγγειλε πλοία εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με μεθανόλη μετά την Maersk, CMA CGM και COSCO Shipping.
Η HMM προκήρυξε διαγωνισμό για την ναυπήγηση των εννέα πλοίων εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα κινούνται με μεθανόλη και θα μεταφέρουν 8.000 TEU.
Ενδιαφέρον έδειξαν τα μεγάλα κορεατικά ναυπηγεία: Hyundai Heavy Industries, Samsung Heavy Industries, Daewoo Shipbuilding και HJ Heavy Industries (πρώην Hanjin Heavy Industries).
Το τρέχον κόστος ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 8.000 TEU είναι περίπου 95 εκατομμύρια δολάρια και με βάση αυτόν τον υπολογισμό, η αξία παραγγελίας της HMM θα φτάσει τα 855 εκατομμύρια δολάρια.
Εκπρόσωπος της HMM επισήμανε ότι η παραγγελία ήταν μέρος της μεσοπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας, η οποία στοχεύει να επεκτείνει τον στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από 820.000 σε 1,2 εκατομμύρια TEU έως το 2026.
Διαβάστε επίσης:
Κοινή πρωτοβουλία Πλακιωτάκη – Μακρή για εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Naval Group: Συμβάσεις συνεργασίας με σειρά ελληνικών βιομηχανικών εταιρειών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές προοπτικές για την οικονομία το 2025 – Σημαντικές εξωτερικές προκλήσεις
- Public: Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής στο 99,98% των Προϊόντων – Ρεκόρ Ικανοποίησης Πελατών
- Jefferies για Εθνική Τράπεζα: Κορυφαία επιλογή από τις ευρωπαϊκές μετοχές το 2025
- ΟΒ Streem: Εντυπωσιακή η συμμετοχή παιδιών από Ασπρόπυργο και Ελευσίνα στο τουρνουά ποδοσφαίρου, basket και volley