Τα γερμανικά εργοστάσια μπαταριών στο Kamenz και στο Brühl και στο εργοστάσιο της Κίνας στο Πεκίνο θα αρχίσουν να παράγουν μπαταρίες για τα νέα μοντέλα EQ από το 2024. Η παραγωγή μπαταριών σχεδιάζεται στην Kölleda με την υποστήριξη της κυβέρνησης της Θουριγγίας, ανακοίνωσε η γερμανική μάρκα.
Οι μονάδες παραγωγής ηλεκτροκίνησης, στο Untertürkheim, στο Sebes (Ρουμανία) και στο Πεκίνο θα αυξήσουν την παραγωγή ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης υψηλής απόδοσης από το 2024.
Οι μονάδες στο Αμβούργο και στο Untertürkheim (Mettingen) θα αναλάβουν την παραγωγή και τη συναρμολόγηση ηλεκτρικών αξόνων για μελλοντικά μοντέλα Mercedes-EQ.
Η Mercedes-Benz συνεχίζει να ευθυγραμμίζει το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της προς τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς ετοιμάζεται να γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι το τέλος της δεκαετίας -όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες της αγοράς.
Η μάρκα έχει ανανεώσει τη διάταξη παραγωγής της για συστήματα ηλεκτροκίνησης (μπαταρίες, ηλεκτρικές μονάδες κίνησης και άξονες) από το 2024, με βάση τις μελλοντικές αρχιτεκτονικές οχημάτων.
Η νέα ρύθμιση στο δίκτυο παραγωγής κινητήρων της Mercedes-Benz επιτεύχθηκε μετά από εποικοδομητικές συζητήσεις με εκπροσώπους Γερμανών εργαζομένων. Σύμφωνα με την εφαρμογή του επιχειρηματικού σχεδίου της Mercedes-Benz, η εταιρεία επενδύει ένα μεσαίο μονοψήφιο ποσό δισεκατομμυρίων ευρώ στις ευρωπαϊκές τοποθεσίες παραγωγής κινητήρων.
Το δίκτυο παραγωγής κινητήρων της Mercedes-Benz βρίσκεται στη μέση μιας διαδικασίας μεταμόρφωσης. Τα plug-in υβριδικά και τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της εταιρείας έως το 2025. Οι συμβατικές μονάδες μετάδοσης κίνησης θα παραμείνουν επομένως σημαντικό μέρος του χαρτοφυλακίου κίνησης της Mercedes-Benz μεσοπρόθεσμα.
Με την αύξηση της ηλεκτροκίνησης, η ζήτηση θα μετατοπιστεί προς τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης, τις μπαταρίες και τα συστήματα ηλεκτρικής κίνησης. Η βιώσιμη επανευθυγράμμιση της εταιρείας προς μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων απαιτεί εκτεταμένες προσαρμογές στις δομές και τις διαδικασίες και απαιτεί υψηλό βαθμό ευελιξίας – επίσης στο δίκτυο παραγωγής κινητήρων.
Με την οργανωτική ομαδοποίηση όλης της τεχνογνωσίας συστημάτων κίνησης σε όλο τον όμιλο από τους τομείς ανάπτυξης, παραγωγής, αγοράς, ελέγχου, ανθρώπινων πόρων, σχεδιασμού, επιμελητείας και ποιότητας κάτω από μια στέγη, η εταιρεία προσανατολίζει με συνέπεια το τμήμα του συστήματος μετάδοσης κίνησης προς την κινητικότητα με ουδέτερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος