ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ισχυρός άνδρας του ομίλου ανέφερε πως υπάρχει ένα σημαντικό backlog δημοσίων έργων του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών τα οποία ανέρχονται πλέον σε 20 δισ. ευρώ.
Πρόσθεσε πως σε αυτά πρωταγωνιστούν τα ΣΔΙΤ και οι παραχωρήσεις, ενώ τόνισε πως σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν και οι Πρότυπες Προτάσεις, τα έργα δηλαδή που θα προτείνει ο ιδιωτικός κλάδος στο δημόσιο και θα είναι έτοιμα προς δημοπράτηση.
Ποιες είναι οι εταιρίες και τι αναλαμβάνουν
Υπό αυτό το πρίσμα και με στόχο την απλοποίηση της δομής του ομίλου, ώστε να προσελκύσει διεθνείς επενδυτές από το εξωτερικό η ΜΕΤΚΑ, που απορροφήθηκε το 2017 θα “σπάσει” στα δύο (ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ και Μ Παραχωρήσεων)
Για τις εταιρείες θα διατεθούν κεφάλαια 1 δισ. Ευρώ σε κεφάλαια. Αυτά θα αποτελούνται από 300 εκατ. Ευρώ που θα προστεθούν με τη μορφή μετοχικού κεφαλαίου, ενώ τα υπόλοιπα 700 εκατ. Ευρώ θα προέλθουν από εγγυητικές πάσης φύσεως.
Επίσης, τα αντίστοιχα έργα που έχει αναλάβει η Mytilineos και αναμένεται να υπογράψει στο άμεσο μέλλον, θα υπαχθούν στις δύο αυτές εταιρίες, ενώ και η διεκδίκηση τους θα γίνεται από αυτές.
Όσον αφορά την ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ, η οποία θα διεκδικεί κατασκευαστικά έργα, θα έχει ως πρόεδρο τον Ευάγγελο Χρυσάφη, ενώ το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου θα αναλάβει το πολύπειρο στέλεχος, Ντίνος Μπενρουμπή.
Από την άλλη η ΜΕΤΚΑ Παραχώρησεων θα επικεντρώσει στα ΣΔΙΤ και τα έργα παραχωρήσεων. Το ρόλο του Προέδρου αναλαμβάνει ο Έλενος Καραΐνδρος και στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα βρίσκεται ο Παναγιώτης Γαρδελίνος.
Διαβάστε επίσης:
ΟΣΕ: Δόθηκε το πράσινο φως για τη δημοπράτηση του Προαστιακού Δυτικής Αττικής αξίας 132 εκατ. ευρώ
Ξεκινά ο ανταγωνιστικός διάλογος για κτιριακό ΣΔΙΤ 148 εκατ. ευρώ που διεκδικούν οι μεγάλοι όμιλοι