ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο συγκεκριμένα, ύστερα από τη δεύτερη ακύρωση και επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού στα μέσα Σεπτεμβρίου το mononews είχε γράψει πως η εν λόγω Κοινοπραξία θα διεκδικούσε εκ νέου την έκταση 1.450 στρεμμάτων και αξίας 586 εκατ. ευρώ και ανήκει στον ΟΣΕ από το 1976.
Σημειώνεται, πως ο διαγωνισμός είχε οδηγηθεί τρεις φορές σε παράταση με αίτημα των ενδιαφερομένων, αλλά εν τέλει η εξέλιξη αυτή δε μεταφράστηκε στην υποβολή προσφορών.
Πλέον, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η 5η Δεκεμβρίου, καθώς τότε θα αποσφραγιστεί η μία και μοναδική προσφορά που υποβλήθηκε από την εν λόγω Κοινοπραξία, ενώ μένει να φανεί εάν το Υπουργείο θα την καλέσει να υπογράψει ή εάν θα ακυρώσει και θα προκηρύξει εκ νέου τον διαγωνισμό.
Τι αφορά το project και η σημασία του
Ο ανάδοχος που θα προκύψει θα αναλάβει τα έργα για τον Εμπορευματικό Σταθμό και τον Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΔΙ) Θριασίου Πεδίου, τους χώρους εναπόθεσης φορτίων, τους χώρους τελωνείου και γραφείων, καθώς και τους πρόσθετους χώρους αποθήκευσης.
Αναλυτικότερα ο ανάδοχος καλείται να προχωρήσει:
- Στην εκτέλεση εργασιών κατασκευής κτιρίων, την προμήθεια και εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού του ΕΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου.
- Την παροχή υπηρεσιών σχετικές με
- Τη μεταφόρτωση μοναδοποιημένου φορτίου συνδυασμένων μεταφορών,
- Την εξυπηρέτηση εμπορευματοκιβωτίων
- Τη μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών, γενικού φορτίου, υγρών φορτίων και οχημάτων,
- Την εξυπηρέτηση πελατών και τελωνείου
- Στη συντήρηση του συνόλου των υποδομών του ΕΣΣΔΙ Θριασίου Πεδίου, πλην των σιδηροδρομικών υποδομών, την επιτήρηση και τη φύλαξη.
- Μέσω του έργου αυτού αναμένεται να δοθεί μεγαλύτερο επενδυτικό momentum στον τομέα των logistics στη χώρα μας. Σημειώνεται πως ο Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του ΟΣΕ, Σπυρίδων Πατέρας, έχει τονίσει στο παρελθόν το ρόλο του Κέντρου Θριασίου Πεδίου, καθώς έχει δηλώσει πως αναμένεται να συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο όγκο των εμπορευματικών δραστηριοτήτων της Αττικής.
Διαβάστε επίσης
Θριάσιο ΙΙ: Θέμα ημερών η επαναπροκήρυξη – Παραμένει σταθερό το μπλοκ Κοπελούζου-Hellenic Train