ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κρίσιμη απάντηση Μητσοτάκη, τα δώρα της Protergia, οι αστακοί και καραβίδες στον ΑΔΜΗΕ, η κριτική Νεμπή, ο Παπαλέκας και η Prodea, η εξομολόγηση του Μάριου Ηλιόπουλου, και ένα hot story με αφορμή ένα ROLEX
Σύμφωνα με πληροφορίες στον εν λόγω διαγωνισμό συμμετείχε, επίσης, ο Όμιλος της Ελλάκτωρ μέσω του κατασκευαστικού του βραχίονα ΑΚΤΩΡ, η Interkat και η Δομική Κρήτης, ενώ δεν έδωσαν προσφορά οι Όμιλοι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ και Mytilineos.
Η Intrakat στο διοικητικό τιμόνι της οποίας βρίσκεται ο Αλέξανδρος Εξάρχου, δοκίμασε τις ίδιες δυνάμεις της και «διάβασε» αρκετά καλά τον ανταγωνισμό δίνοντας την υψηλότερη προσφορά (26%) με την ψαλίδα έναντι των άλλων μνηστήρων να είναι αρκετά μεγάλη. Με αποτέλεσμα να «κλειδώσει» το έργο στα 29,6 εκατ. Ευρώ. Τη δεύτερη καλύτερη έκπτωση (18%) έδωσε η Ελλάκτωρ και ακολούθησαν η Λατομεία Τυρνάβου Α.Ε (17%), η Interkat (16%), η Γ. Πετρής ΑΤΕ (16%), η ΟΔΟΣ ΑΤΕ (14%), η Δομική Κρήτης (12%) και η ΕΡΓΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΤΕ (6%).
Εμφάνιση νέων παικτών στην αρένα των έργων υποδομών
Εκτός από την επικράτηση της Intrakat, που κατάφερε να κλειδώσει ένα έργο αξίας δεκάδων εκατομμυρίων με τις ίδιες δυνάμεις της, καθίσταται πλέον σαφές πως δύο ακόμα εταιρείες, η Interkat και η Δομική Κρήτης, «κτυπούν» δημόσια οδικά έργα του Υπουργείου Υποδομών.
Αρχικά, αξίζει να αναφερθεί πως η Interkat του Πανουργιά Παπαϊωάννου διεκδίκησε μόνη της το έργο και δε συνεργάστηκε με την ΤΕΚΑΛ του Παναγιώτη Ψαλτάκου. Υπενθυμίζεται πως οι δύο εταιρίες, όπως έχει ήδη γράψει το mononews, έχουν δημιουργήσει μία συμμαχία με στόχο την επικράτηση στα δημόσια έργα.
Αυτή φαίνεται να τους έχει «βγει» στο Δράμα – Καβάλα αξίας 60 εκατ. ευρώ, το οποίο και υπέγραψαν την περασμένη εβδομάδα με την Εγνατία Οδό Α.Ε. Μάλιστα, οι δύο εταιρείες είχαν ταράξει τα νερά του κατασκευαστικού κλάδου τον περασμένο Φεβρουάριο, καθώς έδωσαν την καλύτερη προσφορά για το Μπράλος-Άμφισα αξίας 285 εκατ. Ευρώ.
Ωστόσο, η Κοινοπραξία αποκλείστηκε από το έργο λόγω των αμφιβολιών που είχε το Υπουργείο Υποδομών για τον Ιταλό εταίρο της Κοινοπραξίας (CmC Di Ravenna) ως προς την οικονομική της δυνατότητα, καθώς όπως είχε αποκαλύψει το mononews φερόταν να έχει χρεοκοπήσει από το 2019.
Από την άλλη πλευρά η Δομική Κρήτης με βασικό μέτοχο και διευθύνων σύμβουλο το Γιώργο Συνατσάκη, πρωταγωνιστεί τις τελευταίες εβδομάδες στο κατασκευαστικό γίγνεσθαι, καθώς αναμένεται η εξαγορά άνω του 50% του μετοχικού κεφαλαίου της από το Δημήτρη Κούτρα και τον Κύπριο επιχειρηματία Κύπρο Τσέντα, ο οποίος είναι επικεφαλής της Wade Adams που δραστηριοποιείται σε μεγάλα έργα στη Μέση Ανατολή και είχε υποβάλει προσφορά για τα έργα υποδομών στο Ελληνικό.
Μέσω της Δομικής Κρήτης, η οποία κατέχει πτυχίο 6ης τάξης, το έμπειρο πρώην στέλεχος της Intrakat και ο Κύπρος επιχειρηματίας, αναμένεται να διεκδικήσουν τα δημόσια έργα, τα ΣΔΙΤ και τις παραχωρήσεις που θα δημοπρατήσει στο άμεσο μέλλον το Υπουργείο Υποδομών
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παναγιωτόπουλος: Ανοίγει ο «δρόμος» για την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του φράχτη στον Έβρο
- Τουρισμός για όλους 2024: Διορία μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου για την χρήση της ψηφιακής κάρτας
- Intralot: Στους θεσμικούς επενδυτές τα αποτελέσματα γ’ τριμήνου την Παρασκευή 29/11
- ΕΒΕΑ: Μνημόνιο συνεργασίας με ΕΚΠΑ για τη σύνδεση έρευνας και επιχειρηματικότητας