Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο γύρισε ως εφεδρικός οδηγός στην ομάδα που τον ανέδειξε.

Η Red Bull Racing έχει τρεις σημαντικούς λόγους να συνεργαστεί ξανά με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο έστω και σε ρόλο 3ου οδηγού. Πρώτα απ’ όλα ο 33χρονος Αυστραλός παραμένει εξαιρετικός οδηγός.

1

Επιπλέον η προσωπικότητά του, ο χαρακτήρας του και το χαμόγελό του, τον καθιστούν ιδιαίτερα αγαπητό και κατ’ επέκταση εμπορικό. Ναι το χαμόγελο πουλάει κουτάκια, ο Ντάνιελ είναι ασυναγώνιστος σ’ αυτό. Τρίτον και κυριότερο κόβεται μαχαίρι ο βήχας του Πέρεζ ο οποίος μετά τη Βραζιλία παρασύρθηκε και εκτέθηκε: «Μετά από όσα έχω κάνει γι’ αυτόν, έδειξε ποιος πραγματικά είναι».

Ο Μεξικάνος μιλούσε για το Φερστάπεν και ήταν έξαλλος γιατί δεν του έδωσε τη θέση. Το ρεπορτάζ μου λέει ότι στην εσωτερική συζήτηση της ομάδας, ο Φερστάπεν έθεσε δυο ερωτήματα: «Υποχρεούμαι να δίνω θέση στον Πέρεζ; Αν όχι ποιος του έδωσε το δικαίωμα να λέει αυτά που λέει;».

Αυτή η ατμόσφαιρα οδήγησε στην πρόσληψη του Ρικιάρντο ο οποίος έχασε τη θέση του από τον Όσκαρ Πιάστρι στη McLaren καθώς η απόδοσή του φέτος δεν ικανοποιούσε. Αξίζει να τονιστεί πως πέρυσι κέρδισε για λογαριασμό της McLaren στη Μόντσα, αυτή ήταν η 8η νίκη του. Ο Ρικιάρντο έχει άλλες 7 νίκες με τα χρώματα της Red Bull.

Λογικά λοιπόν ο Πέρεζ που αριθμεί μόλις 4 νίκες από αυτές οι τρεις με τα χρώματα της Red Bull αισθάνεται μια πίεση, μια απειλή εντός της ομάδας. Νιώθει πως υπάρχει ένας έμπειρος οδηγός που μπορεί να τον αντικαταστήσει ανά πάσα στιγμή. Πιθανόν δε να είναι και καλύτερα για τη Red Bull καθώς ο Ρικιάρντο είναι κατά τεκμήριο πολύ καλύτερος οδηγός.

2018 Μονακό: Χόρνερ και Νιούι πέφτουν στην πισίνα όπου βρίσκεται ήδη ο Ρικιάρντο πανηγυρίζοντας.

Τώρα όσον αφορά στην πλευρά του Ρικιάρντο η επιστροφή στα παλιά του λημέρια ως εφεδρικού είναι μια μεγάλη ήττα. Ο ταλαντούχος Αυστραλός οδηγός έφυγε από την ομάδα το 2018 για να ηγηθεί της προσπάθειας της Renault να επιστρέψει στην κορυφή. Αυτό δεν πέτυχε και ο Αυστραλός βρέθηκε στη McLaren σ’ ένα περιβάλλον και ένα μονοθέσιο που δεν του ταίριαζε.

Ως αποτέλεσμα οι επιδόσεις του πήραν την κατιούσα. Αν τα πράγματα είχαν εξελιχθεί αλλιώς ο Ρικιάρντο θα μπορούσε να είναι σήμερα το Νο 1 της Red Bull αντί του Φερστάπεν. Ποιος δε θυμάται την περίφημη τούμπα του στην πισίνα του Energy Station στο Μονακό (φωτ.) μετά τη νίκη του εκεί το 2018. Δυστυχώς γι’ αυτόν η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.

Διαβάστε επίσης:

Δεν είναι ηλεκτρικό, είναι e-Power!

Οδηγούμε το VW ID.5!