ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εκτόξευση των κερδών βασίζεται στην ανθεκτική αγορά των συλλεκτών πολυτελών ρολογιών, με τη WatchPro, να βλέπει να κέρδη της να εκτοξεύονται κατά 33% το 2022, παρά το γεγονός ότι οι τιμές έχουν υποχωρήσει σε περιζήτητα μοντέλα των Rolex, Patek Philippe και Audemars Piguet.
Οι πελάτες της εταιρείας όμως φαίνεται ότι αγοράζουν ακριβά ρολόγια από ανεξάρτητες εταιρείες, οι οποίες κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων.
«Αυτό ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της επιχείρησής μας, η τιμή των 25.000 δολαρίων και άνω», είπε ο CEO, Justin Reis σε μια συνέντευξη.
To WathcBox ιδρύθηκε το 2017 και το πελατολόγιό του προέρχεται από τις ΗΠΑ, την Ελβετία, τη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία.
Στροφή σε ανεξάρτητα brand πολυτελών ρολογιών
Η έδρα του είναι στη Φιλαδέλφεια και μέσα σε λίγα χρόνια έχει εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους και προωθητές ανεξάρτητων brands πολυτελών ρολογιών, όπως η F.P. Journe, MB&F και De Bethune, μια ελβετική επωνυμία που ιδρύθηκε το 2002 και η WatchBox αγόρασε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών πέρυσι.
Το πιο ακριβό μοντέλο που βρίσκει κανείς στην ιστοσελίδα της είναι το ρολόι De Bethune με τιμή 273.440 ελβετικά φράγκα (285.000 δολάρια).
Οι διάσημες και πολυπόθητες μάρκες όπως Rolex, Audemars Piguet και Patek Philippe αποτελούν περίπου το 50% των συνολικών πωλήσεων, με τις ανεξάρτητες μάρκες να καταλαμβάνουν το 33% των πωλήσεων.
Το WatchBox έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, συμπεριλαμβανομένου ενός γύρου χρηματοδότησης 165 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από ένα χρόνο, όπου συμμετείχαν σε αυτόν ο Τζόρνταν και ο Αντετοκούνμπο.
Ο Reis είπε ότι η WatchBox δεν έχει σχέδια, βραχυπρόθεσμα, να μπει στο χρηματιστήριο.
«Το σχέδιό μας αυτή τη στιγμή είναι να παραμείνουμε ιδιωτικοί και να χρησιμοποιήσουμε το ιδιωτικό κεφάλαιο όσο το δυνατόν καλύτερα», είπε.
Διαβάστε επίσης:
Rolex: Ποιος είναι ο νέος πρόεδρος, γόνος δυναστείας της Γενεύης