Επερώτηση δέχθηκε η εταιρεία Ticketmaster από γερουσιαστή των Δημοκρατικών στις Η.Π.Α., δύο μέρες μετά την έκφραση παραπόνων από τους θαυμαστές της τραγουδίστριας Taylor Swift. Παράπονα τα οποία προκλήθηκαν από την πολύωρη αναμονή των θαυμαστών της καλλιτέχνιδος στην ιστοσελίδα της εταιρείας, στην προσπάθειά τους να αγοράσουν εισιτήρια για την επερχόμενη περιοδεία της.

Σε επιστολή της που δημοσιεύσε προς την Ticketmaster Live Nation Entertainment Inc (LYV.N), η γερουσιαστής και πρόεδρος της αντιμονοπωλιακής επιτροπής της Γερουσίας, Amy Klobuchar, εξέφρασε «σοβαρή ανησυχία για την κατάσταση του ανταγωνισμού στον κλάδο των εισιτηρίων και τις επιβλαβείς επιπτώσεις του στους καταναλωτές».

1

Συγκεκριμένα, η γερουσιαστής αναφέρει πως «Η ισχύς της Ticketmaster στην αγορά εισιτηρίων, την απομονώνει από τις ανταγωνιστικές πιέσεις που συνήθως ωθούν τις εταιρείες στην καινοτομία και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους», ενώ επισημαίνει  ότι «Αυτή η συνθήκη μπορεί να φέρει ως αποτέλεσμα δραματικές αποτυχίες εξυπηρέτησης, όπως αυτές που παρατηρήσαμε αυτή την εβδομάδα, όπου οι καταναλωτές είναι αυτοί που πληρώνουν το τίμημα».

Στις εξελίξεις αυτές η Ticketmaster, αποκρίθηκε με δημόσια δήλωση την Πέμπτη, δηλώνοντας ότι αναμενόταν μεγάλη ζήτηση εισιτηρίων για την πρώτη περιοδεία της Swift μετά από πέντε χρόνια, ωστόσο το εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον που προέκυψε σε συνδυασμό με επιθέσεις bot, οδήγησε σε «άνευ προηγουμένου επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μας και ταλαιπωρία σε ορισμένους θαυμαστές.»

Προσπαθώντας να αποκαταστήσει τη φήμη της, η εταιρεία προσθέτει στις δηλώσεις της ότι «Οι μεγαλύτεροι χώροι και καλλιτέχνες στρέφονται σε εμάς επειδή ηγούμαστε την τεχνολογία έκδοσης εισιτηρίων στον κόσμο – αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τελειοποιημένη και σαφώς για τις πωλήσεις της Taylor δεν ήταν» και συνεχίζει «Ωστόσο, εργαζόμαστε συνεχώς για τη βελτίωση της εμπειρίας αγοράς εισιτηρίων».

Σε συνέχεια των δηλώσεών της η Ticketmaster πρόσθεσε ότι περίπου το 15% των αλληλεπιδράσεων με το site αντιμετώπισαν προβλήματα και ότι μόνο την Τρίτη πούλησε 2 εκατ. εισιτήρια.

Την ημέρα εκείνη, ήταν που οι θαυμαστές της Taylor Swift επισκέφτηκαν τον διαδικτυακό ιστότοπο της εταιρείας και αντιμετώπισαν μεγάλους χρόνους αναμονής, ενώ πολλοί δεν κατάφεραν να προβούν στην αγορά των εισιτηρίων. Η δήλωση Ticketmaster, δεν απάντησε σε καμία από τις ανησυχίες της Klobuchar για τον ανταγωνισμό.

Στην επιστολή της, η Klobuchar ζήτησε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Live Nation, Michael Rapino, να απαντήσεις σε ερωτήσεις, μεταξύ των οποίων ήταν και ο προϋπολογισμός που έχει δαπανήσει η εταιρεία για την αναβάθμιση της τεχνολογίας διαχείρισης αυξημένης ζήτησης εισιτηρίων, καθώς και το ποσοστό των υψηλών προδιαγραφών που είχε δεσμευτεί για προπωλήσεις.

Όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία προέκυψε με την σημερινή της μορφή κατόπιν συγχώνευσης των Live Nation και Ticketmaster το 2010, η οποία εγκρίθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Η κυβέρνηση έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει μια τετελεσμένη συγχώνευση, αλλά σπάνια τελικά οι κυβερνήσεις προβαίνουν σε μια τέτοια ενέργεια. Η Klobuchar, στην επιστολή της, έφτασε στο σημείο να εκφράση το σκεπτικισμό της απέναντι στη συγχώνευση εκείνης της περιόδου.

Η Ticketmaster, φαίνεται πως αμφισβητείται από καλλιτέχνες και θαυμαστές εδώ και δεκαετίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το grunge συγκρότημα Pearl Jam, όπου κατά τη δεκαετία του 1990, αποφάσισε να κάνει περιοδεία χωρίς να χρησιμοποιήσει το Ticketmaster, ωστόσο, λόγω δυσκολιών που προέκυψαν επέστρεψε στην υπηρεσία μετά από 14 μήνες.