Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe σημείωσαν τη δεύτερη νίκη τους στη σεζόν μετά το EKo Acropolis Rally, και την πέμπτη της ομάδας, μπροστά από τους Ott Tänak και Martin Järveoja που τερμάτισαν στη 2η θέση. Για τον Tänak που φεύγει από την ομάδα ήταν το όγδοο βάθρο της σεζόν και το 16ο συνολικά από τότε που πήγε στη Hyundai Motorsport το 2020. Αμφότερα τα πληρώματα της Hyundai Motorsport επέλεξαν ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα. Ο Neuville είδε το προβάδισμά του να μειώνεται αρχικά στα 0,6 δευτερόλεπτα, αλλά ο Βέλγος κατάφερε να κερδίσει ένα άνετο πλεονέκτημα ενός λεπτού – έναντι των Εσθονών συναθλητών του.
Είναι η 25η νίκη για τη Hyundai Motorsport από τότε που ξεκίνησε να αγωνίζεται στο WRC το 2014 και οι δύο πρώτες θέσεις αντιπροσωπεύουν για την ομάδα το 99ο και το 100ο της βάθρο. Επιπροσθέτως, η ομάδα σημείωσε για πρώτη φορά πέντε νίκες σε μία σεζόν (μετά την επιτυχία στη Σαρδηνία, τη Φινλανδία, το Βέλγιο και την Ελλάδα) – στην πρώτη σεζόν του Hyundai i20 N Rally1.
Για τον Neuville, ο θρίαμβος του Ράλι Ιαπωνίας ήταν η 18η νίκη του με την ομάδα: «Αυτή η νίκη είναι φανταστική! Δεν ήταν ένα εύκολο Σαββατοκύριακο ή ακόμη καλύτερα σεζόν, αλλά το να καταφέρουμε αυτό το αποτέλεσμα είναι απίστευτο και δείχνει ότι η απόδοση είναι εξαιρετική. Ευχαριστούμε την ομάδα μας για την εξαιρετική δουλειά. Ξέραμε ότι το κυνήγι του τίτλου είχε τελειώσει, αλλά ο στόχος ήταν να έρθουμε εδώ στην Ιαπωνία για να κερδίσουμε και το πετύχαμε με 1-2. Ήταν μια δύσκολη σεζόν. Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε. Τέτοια αποτελέσματα δίνουν ιδιαίτερη ώθηση σε όλη την ομάδα. Γνωρίζουμε τους τομείς στους οποίους πρέπει να βελτιωθούμε. Συνεχίζω να πιστεύω σε αυτή την ομάδα και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι μαζί τους. Η επόμενη σεζόν θα είναι μια διαφορετική πρόκληση. Το Monte-Carlo απέχει λιγότερο από δύο μήνες και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για αυτό».
Από την πλευρά του ο Tänak που ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τη Hyundai Motorsport σημείωσε: «Είναι όμορφο που καταφέραμε να τελειώνουμε τη σεζόν στο βάθρο. Οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά δύσκολες στο τέλος. Ήταν ένα πολύ απαιτητικό ράλι. Στους δύο τελευταίους αγώνες στην άσφαλτο, δεν είχαμε την ταχύτητα για να είμαστε εκεί που θα έπρεπε. Ωστόσο, πήραμε το αποτέλεσμα που μπορούσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήρθαμε στη Hyundai Motorsport για να παλέψουμε για έναν ακόμη τίτλο πρωταθλήματος. Προφανώς δεν καταφέραμε να το πετύχουμε, αλλά ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Γνωρίσαμε εκπληκτικούς ανθρώπους και κάναμε φίλους για μια ζωή, οπότε άξιζε η κάθε στιγμή».
Από την πλευρά της ομάδας ο Julien Moncet, Deputy Team Director δήλωσε: «Το Rally Japan ήταν ένας απίστευτος αγώνας μέχρι το τέλος με πολλές στιγμές και σημεία συζήτησης. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, οι Thierry και Martijn κατάφεραν να διατηρήσουν το προβάδισμα και να κατακτήσουν τη δεύτερη νίκη τους στη σεζόν. Οι Ott και Martin αντίστοιχα κατάφεραν να τερματίσουν δεύτεροι στο τελευταίο τους ράλι με τη Hyundai Motorsport. Τους ευχόμαστε καλή τύχη για το μέλλον μετά από τρεις σεζόν που δουλέψαμε μαζί. Αυτό το ράλι ήταν, για εμάς, μια αντανάκλαση ολόκληρης της σεζόν μας. Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη, αλλά δεν τα παρατήσαμε ποτέ. Ξεπερνώντας κάποια προβλήματα, αντεπιτεθήκαμε και τερματίσαμε ψηλά σε μια από τις πιο επιτυχημένες σεζόν μας. Αυτή η νίκη θα μας δώσει την απαραίτητη θετική δυναμική για να επιστρέψουμε ακόμα πιο δυνατοί το 2023».
Ήταν ένα επικό Σαββατοκύριακο επίσης στο Rally2 όπου μια συνετή κίνηση στην επιλογή ελαστικών επέτρεψε στον G. Munster με Hyundai i20 N Rally2 να εξασφαλίσει την παρθενική του νίκη δείχνοντας για άλλη μια φορά την ανταγωνιστικότητα των αυτοκινήτων μας σε όλα τα εδάφη. Διπλό βάθρο επίσης με τη λαμπρή δεύτερη θέση του T. Suninen.
Τελική Δεκάδα– Rally Japan
- T. Neuville/M. Wydaeghe | Hyundai i20 N Rally1 | 2:43:52.3
- O. Tänak/M. Järveoja | Hyundai i20 N Rally1 | +1:11.1
- T. Katsuta/A. Johnston | Toyota GR Yaris Rally1 | +2:11.3
- S. Ogier/V. Landais | Toyota GR Yaris Rally1 | +2:23.6
- E. Evans/S. Martin | Toyota GR Yaris Rally1 | +4:05.1
- G. Greensmith/J. Andersson | Ford Puma Rally1 | +4:07.4
- G. Munster/L. Louka | Hyundai i20 N Rally2 | +7:50.8
- T. Suninen/M. Marrkula | Hyundai i20 N Rally2 | +8:12.4
- E. Lindholm/R. Hämäläinen | Škoda Fabia Evo | +8:25.6
- H. Kovalainen/S. Kitagawa | Škoda Fabia | +8:59.8
Τελική Βαθμολογία Κατασκευαστών
- Toyota Gazoo Racing World Rally Team | 525 πρωταθλητές
- Hyundai Shell Mobis World Rally Team | 455
- M-Sport Ford World Rally Team | 257
- Toyota Gazoo Racing World Rally Team NG | 138
Τελική βαθμολογία Οδηγών
- K. Rovanperä | 255 πρωταθλητής
- O. Tänak | 205
- T. Neuville | 193
- E. Evans | 134
- T. Katsuta | 122
- S. Ogier | 97
- C. Breen | 84
- D. Sordo | 59
- E. Lappi | 58
- G. Greensmith | 44
Διαβάστε επίσης
Hλεκτρικά Audi για τους παίκτες της Μπάγερν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα