Ο 30χρονος Δανός οδηγός πέρα από ικανός στάθηκε και τυχερός στο Ιντερλάγος και πήρε την πρώτη του pole.

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν είναι γιος του επίσης οδηγού F1 Ίαν Μάγκνουσεν. Ο Ίαν Μάγκνουσεν αγωνίστηκε στη F1 από το 1995 ως το 1998 με τα χρώματα της McLaren και της Stewart. Έχει πάρει 4 νίκες στην κατηγορία του στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Μαν. Σήμερα ακόμη τρέχει σε αγώνες αντοχής παρέα με το γιό του Κέβιν. Ο poleman του Βραζιλιάνικου GP για το 2022, Κέβιν Μάγκνουσεν έκανε ντεμπούτο στη F1 το 2014 στην Αυστραλία. Έχει αγωνιστεί για λογαριασμό της McLaren και της Renault προτού βρεθεί στη Haas το 2017. Πέρυσι δεν αγωνίστηκε αλλά βρέθηκε στη θέση του Μαζεπίν φέτος μόλις ξέσπασε ο πόλεμος. Μέχρι σήμερα έχει ανέβει μια φορά στο βάθρο στον πρώτο του αγώνα, ήταν 3ος για τη McLaren. Έχει πάρει 182 βαθμούς και στο Ιντερλάγος πήρε την 1η του pole.

1

Το πως φτάσαμε ως εκεί έχει ενδιαφέρον ειδικά αν δει κάποιος την άλλη Haas του Μικ Σουμάχερ η οποία είναι τελευταία. H πίστα του Ιντερλάγος ήταν νοτισμένη σε αρκετά σημεία λόγω της βροχής που έπεφτε κατά διαστήματα. Στο Q1 όλοι οι οδηγοί έβαλαν ενδιάμεσα ελαστικά και ο Λεκλέρκ ήταν ταχύτερος όλων. Ο Γκασλί με την Alpha Tauri ήταν ο πρώτος που δοκίμασε τα σλικ λίγο πριν το τέλος του Q1 και έκανε τον ταχύτερο γύρο. Ο Νόρις ήταν τελικά ταχύτερος όλων με τους οδηγούς να δίνουν μάχη για να κάνουν έναν ακόμη γύρο καθώς η πίστα βελτιώνονταν.

Εκτός 15αδας έμειναν οι Alfa Romeo, ο Τσουνότα, ο Σουμάχερ και ο Λατίφι. Το Q2 βρήκε τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τα σλικ ελαστικά με το Φερστάπεν να σημειώνει χρόνο 1:10.9. Οι Άλμπον, Γκασλί, Φέτελ, Ρικιάρντο και Στρολ έμειναν εκτός συνέχειας.

Στο ξεκίνημα του Q3 ο Μάγκνουσεν πήγε πρώτος στη γραμμή και έτσι έκανε χρόνο πρώτος. Οι εννιά οδηγοί είχαν σλικ ελαστικά ο Λεκλέρκ ενδιάμεσα (αποδείχτηκε πρώιμη επιλογή, το είχαν πάθει και στη Μαλαισία το 2009 με το Ράικονεν που έβαλε βρόχινα σε στεγνό οδόστρωμα). Ο Μάγκνουσεν έκανε τον ταχύτερο χρόνο σ’ αυτή την πρώτη προσπάθεια, μπροστά από το Φερστάπεν μ’ έναν γύρο που ο ίδιος χαρακτήρισε αξιοπρεπή. Λίγες στιγμές αργότερα στη στροφή 4 ο Ράσελ πάτησε την διαγράμμιση που κρατούσε νερό, έχασε τον έλεγχο, η Mercedes κόλλησε και ο αλυτάρχης αναγκάστηκε να διακόψει με κόκκινη σημαία 8 λεπτά πριν το τέλος.

Η βροχή δυνάμωσε ωσότου απομακρυνθεί η W13 από την αμμοπαγίδα και δεν υπήρχε περιθώριο βελτίωσης των χρόνων. Έτσι η Haas πήρε με τον Μάγκνουσεν μια ιστορική pole. Αντίστοιχη περίπτωση είχαμε το 2010 όταν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ σε μεικτές συνθήκες και με την πίστα να βελτιώνεται είχε φέρει τότε τη μη ανταγωνιστική Williams στην pole στο Ιντερλάγος. Έμελλε να είναι η μοναδική pole στην καριέρα του Γερμανού. Ο Μάγκνουσεν πήρε περιχαρής το τρόπαιο από το Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός είχε κερδίσει στο Ιντερλάγος το 2008 αλλά το προσπέρασμα του Χάμιλτον στο Γκλοκ λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό του στέρησε τον τίτλο. Φέτος οι Βραζιλιάνοι δεν έχουν δικό τους οδηγό στο grid.

O Φελίπε Μάσα έδωσε το τρόπαιο της pole στο Μάγκνουσεν.

Μετά τη λήξη ο Μάγκνουσεν δήλωσε: «Δεν ξέρω τι να πω. Η ομάδα με έφερε στην τέλεια θέση, έκανα έναν αξιοπρεπή γύρο και είμαστε στην pole. Είναι απίστευτο, σας ευχαριστώ. Επίθεση στο μέγιστο τώρα, θα το διασκεδάσω». Ο Μάγκνουσεν  θα εκκινήσει στον αγώνα σπριντ απόψε (21:30 απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Ο αγώνας σπριντ θα διαρκέσει 100km, τα πιτ στοπ δεν είναι υποχρεωτικά και οι βαθμοί που παίρνει ο νικητής είναι 8. Αντίστοιχα παίρνει 7 βαθμούς ο δεύτερος, 6 βαθμούς ο τρίτος, πέντε βαθμούς ο τέταρτος, τέσσερις βαθμούς ο πέμπτος, τρείς βαθμούς ο έκτος, δυο βαθμούς ο έβδομος και έναν βαθμό ο όγδοος. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα καταφέρει να βαθμολογηθεί ο Μάγκνουσεν. Η Haas δίνει μάχη για την 8η θέση στους κατασκευαστές και προηγείται με ένα βαθμό διαφορά από την Alfa Romeo.

Η σειρά εκκίνησης του αγώνα σπριντ είναι:

Διαβάστε επίσης

Με 23% τρέχει η αγορά αυτοκινήτου!