Η παραγωγή των Taycan γίνεται στο κεντρικό εργοστάσιο στο Zuffenhausen από τον Σεπτέμβριο του 2019. Το Neptune Blue Taycan Turbo S προορίζεται για έναν αγοραστή στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φτάσαμε σε αυτό το ορόσημο στην ιστορία της παραγωγής τόσο γρήγορα – παρά τις πρόσφατες προκλήσεις που θέτει η έλλειψη ημιαγωγών και η ασταθής κατάσταση του Covid», λέει ο Kevin Giek, επικεφαλής στη γραμμή παραγωγής. «Με το Taycan, κάναμε ένα αναμφισβήτητα επιτυχημένο ξεκίνημα στην ηλεκτρική εποχή».
Οι τρεις μεγαλύτερες αγορές για το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο είναι αυτή τη στιγμή: ΗΠΑ, Κίνα, Βρετανία. Το μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο σε τρία στυλ αμαξώματος – το σπορ σεντάν Taycan, το Taycan Cross Turismo και το Taycan Sport Turismo.
Σε κάθε περίπτωση, έως και πέντε επιλογές ηλεκτροκινητήρα συνδυάζονται με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Η αυτονομία του στα 513 χιλιόμετρα (WLTP) κάνει το Taycan 4S την έκδοση με τη μεγαλύτερη αυτονομία.
Το Taycan Turbo S είναι ο σημερινός κάτοχος του ρεκόρ ταχύτερης παραγωγής ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με χρόνο 7 λεπτά 33 δευτερόλεπτα στο Nürburgring Nordschleife. Δεν είναι μόνο στην παραγωγή που το Taycan έφτασε γρήγορα τα 100.000.
Είναι επίσης τα χιλιόμετρα, καθώς πολλοί πελάτες έχουν ήδη διανύσει πολύ περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο.
Ο Jean-Hubert Revolon έχει ήδη οδηγήσει περισσότερα από 188.119 χιλιόμετρα με το Taycan 4S του από τα μέσα Αυγούστου 2020.
Ο επιχειρηματίας στον τομέα των μεταφορών ζει στην περιοχή της Λυών και έχει ήδη οδηγήσει την Porsche του σε όλες σχεδόν τις γειτονικές χώρες της Γαλλίας, καλύπτοντας καθημερινές αποστάσεις έως και 1.200km.
Ο Markus Kreutel, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιεί κυρίως σταθμούς γρήγορης φόρτισης για να γεμίσει την μπαταρία του – και δεν είναι περίεργο, δεδομένου των καθημερινών αποστάσεων έως και 1.500 km. Μεταξύ Φεβρουαρίου 2021 και Αυγούστου 2022, ο υπάλληλος της Porsche διένυσε 134.911 χιλιόμετρα με το εταιρικό του αυτοκίνητο, ένα Taycan Turbo.
Ο Kreutel είναι ο επικεφαλής του Body Planning στην Porsche και ως εκ τούτου είναι υπεύθυνος για το αμάξωμα σε Zuffenhausen, Leipzig και Bratislava. Ως Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche Toolmaking, φροντίζει επίσης τις τοποθεσίες αυτού του τμήματος σε Schwarzenberg, Dubnica και Horna Streda. Ως αποτέλεσμα, ταξιδεύει συχνά από τα κεντρικά γραφεία της Porsche στο Zuffenhausen στη Σλοβακία ή στα Ore Mountains.
Εκτός από τις δυνατότητές του για μεγάλες αποστάσεις, το ασφαλές κράτημα του δρόμου ακόμα και σε κακές καιρικές συνθήκες και τον ακριβή χειρισμό, ο Kreutel επαινεί το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας σε σύγκριση με ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Επίσης είναι λάτρης της ποιότητας κατασκευής και της αντοχής: το λευκό Taycan έχει αντέξει καλά τις στρεβλώσεις, ακόμα και μετά από περισσότερα από 100.000 km. Τόσο οπτικά όσο και τεχνικά: «Η μπαταρία είχε ακόμα το 91 τοις εκατό της αρχικής της χωρητικότητας», λέει ο Kreutel. Μόνο πρόβλημα όταν το πλαστικό κάλυμμα στην κλειδαριά της πόρτας του χώρου αποσκευών αποκόπηκε.
Η υποδομή φόρτισης, από την άλλη πλευρά, μερικές φορές δοκίμαζε την υπομονή του Kreutel. «Ένα ταξίδι στη Ρουμανία έχει μείνει στη μνήμη μου», λέει. «Ο πρώτος σταθμός φόρτισης στην Τιμισοάρα, στον οποίο μπήκα στις 2 το πρωί, δυστυχώς δεν λειτούργησε. Ο επόμενος σταθμός στο Arad ήταν σε έναν σκοτεινό παράδρομο».
Η επέκταση του συστήματος γρήγορης φόρτισης βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των συχνών οδηγών. Οι υπερσύγχρονες μέθοδοι παραγωγής της θέτουν πρότυπα στους τομείς της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης.
Μια μονάδα παραγωγής υψηλής τεχνολογίας, με νέα τεχνολογία και διαδικασίες, έχει κατασκευαστεί στη Στουτγάρδη-Zuffenhausen.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) χρησιμοποιείται στην παραγωγή των ηλεκτρικών κινητήρων. Χάρη στη «μηχανική εκμάθηση», τα συστήματα καταγραφής αξιολογούν την ποιότητα με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια αυτό μειώνει τον φόρτο εργασίας του προσωπικού παραγωγής, καθώς επιτρέπει λιγότερους ελέγχους παρακολούθησης.
Ένα παράδειγμα από τον τομέα των διαδικασιών και της τεχνολογίας εξοικονόμησης πόρων είναι η ανάκτηση ενέργειας από ρομπότ.
Όπως και με το Taycan, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια κατά τις διαδικασίες πέδησης και αποθηκεύεται με τη βοήθεια ενός πυκνωτή υψηλής απόδοσης.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος