ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Χθες η μετοχή της Autohellas μετά τις θεαματικές ανακοινώσεις για την αύξηση των καθαρών κερδών σε επίπεδα ρεκόρ στο 9μηνο στα 42,1 εκατ. Ευρώ σκαρφάλωσε σε νέα υψηλά, στα 11,42 ευρώ και με την κεφαλαιοποίηση στα 555,3 εκατ. Ευρώ βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα προκειμένου να υπαχθεί στον δείκτη FTSE στο τέλος του μήνα.
Ταυτοχρόνως, αναμέτρηση με τα υψηλά 12 ετών προκύπτει για την Μοτοδυναμική, που επίσης διάγει μία περίοδο ισχυρής κερδοφορίας και σημαντικής αύξησης του κύκλου εργασιών ως αποτέλεσμα της ενασχόλησης της εισηγμένης με την αγορά της ενοικίασης αυτοκινήτου, που, σύμφωνα με τα στοιχεία 9μήνου, συνεισέφερε στις πωλήσεις κατά 32,5 εκατ. Ευρώ στο 9μηνο ή σχεδόν κατά το 1/3 του κύκλου εργασιών.
Η μετοχή διαπραγματεύεται πάνω από τα 2,20 ευρώ και εδώ και τρεις μήνες επιχειρείται προσπάθεια από τους traders διάσπασης των 2,30 ευρώ προκειμένου να επανέλθει στη ζώνη των υψηλών 12ετίας, τα επίπεδα, δηλαδή, των 2,40 ευρώ.
Η κεφαλαιοποίηση διαμορφώνεται στα 65,5 εκατ. Ευρώ και ο νέος διευθύνων σύμβουλος που αναλαμβάνει στο τέλος της χρονιάς, ο κ. Πάρης Κυριακόπουλος, καλείται να κρατήσει σταθερά το τιμόνι της Μοτοδυναμικής, που κατά την περασμένη 10ετία πέρασε από σαράντα κύματα…
Με την μετοχή λοιπόν, πάνω από τα 2,20 ευρώ τα «στελέχη» που απέκτησαν δωρεάν ίδιες μετοχές της εταιρείας ήδη τρίβουν τα χέρια τους από την υπεραπόδοση της μετοχής. Σημειωτέον, ότι η μέση τιμή κτήσης των ίδιων μετοχών ήταν το 1,42 ευρώ.
Κι αυτό, δύο μήνες πριν ο κ. Κυριακόπουλος αναλάβει τα καθήκοντά του, αντικαθιστώντας τον κ. Σωτήρη Χατζίκο, επί 15ετία διευθύνοντα σύμβουλο στην Μοτοδυναμική, την εταιρεία που εκτός από την Sixt, έχει τα brands της Υamaha και της Porsche.
Κατά τα άλλα, στο 9μηνο οι πωλήσεις δικύκλων & προϊόντων θάλασσας (Yamaha) διατήρησαν την θετική τους πορεία, αν και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα επιμένουν, παρουσιάζοντας αύξηση 19,5% στα 50,7 εκ. ευρώ.
Ακόμα πιο θετική εξέλιξη για τις πωλήσεις αυτοκινήτων (Porsche) που ανέρχονται στα 19,9 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 49,6% σε μια συνολική αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα που παρουσίασε μόλις οριακή αύξηση στο εννεάμηνο του 2022.
Διαβάστε επίσης
Πώς ο Γιώργος Μυλωνάς κάνει το turnaround story της Αlumil
Autohellas: Πώς έφτασε σε ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας