ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Costamare του Κωνσταντίνου Β. Κωνσταντακόπουλου γνωστοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο.
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου τα έσοδα ανήλθαν σε περίπου 290 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα έφτασε τα 107 εκατομμύρια, έναντι 216 εκατομμυρίων δολαρίων και 82 εκατομμυρίων δολαρίων αντίστοιχα, που ήταν την ίδια περίοδο πέρυσι.
H ρευστότητα στο τρίτο τρίμηνο διαμορφώθηκε στα 897,3 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 557,8 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Η εταιρεία εξασφάλισε τη ναύλωση 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών. Αναλυτικά:
Έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υπάρχουσες ναυλώσεις που λήγουν το 2025: το Cape Artemisio, Valor, Value, Valiant, Valence και Vantage (με χωρητικότητα μεταξύ 8.800 και 11.000 TEU), έχουν έχει ναυλωθεί για περίοδο 60 έως 64 μηνών έως το 2030.
Ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υπάρχουσα ναύλωση που λήγει το 2025, το Navarino (8.500 TEU χωρητικότητας), έχει ναυλωθεί για περίοδο 48 έως 52 μηνών έως το 2029.
Δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υφιστάμενες ναυλώσεις που λήγουν το 2024, το Luebeck και το Trader (με χωρητικότητα μεταξύ 1.000 και 1.300 TEU), έχουν ναυλωθεί για περίοδο 24 έως 26 μήνες έως το 2026.
Δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υφιστάμενες ναυλώσεις που ωριμάζουν το 2023, το Michigan και το Etoile(μεταξύ 1.300 και 2.600 TEU χωρητικότητας), έχουν ναυλωθεί για περίοδο 24 έως 26 μήνες και 36 έως 39 μήνες, αντίστοιχα, έως το 2025 και το 2026, αντίστοιχα.
Οι νέες ναυλώσεις αυξάνουν τα συμβατικά έσοδά της εταιρείας κατά περίπου 420 εκατομμύρια δολάρια και έχουν ως αποτέλεσμα σταδιακή κάλυψη ναύλωσης των πλοίων για περίπου 4,5 χρόνια.
Διαβάστε επίσης:
Dorian LPG: Ισχυρά κέρδη 20,3 εκατ. δολ. στο τρίτο τρίμηνο – Επεκτάσεις ναυλώσεων
Credit Suisse: Υποβάθμιση από την S&P-Η συμμετοχή της Σαουδικής Αραβίας στην AMK
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike