ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ταμπέλες ανεβαίνουν και κατεβαίνουν σε μικρά καταστήματα κυρίως στην περιφέρεια και στις νησιωτικές περιοχές με προφανή στόχο:
Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων, επέκταση σε περιοχές που δεν έχουν έντονη παρουσία και διείσδυση σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά, αυτή της μικρής λιανικής.
Η αλλαγή του χάρτη του λιανεμπορίου, με τις συνεχείς εξαγορές μικρότερων αλυσίδων ή μεμονωμένων καταστημάτων από τους ισχυρότερους παίκτες του κλάδου έχει ως αποτέλεσμα να τονώνεται η δυναμική των μικρότερων αιθουσών.
Η όλο και πιο συχνή επιλογή από τους καταναλωτές, των μικρών συνοικιακών καταστημάτων σούπερ μάρκετ για τις αγορές τους είναι μια τάση που αναδείχθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας και η οποία όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ