Οι Έλληνες εφοπλιστές από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι την 30η Οκτωβρίου αγόρασαν και πούλησαν συνολικά 419 πλοία, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε 9.252,9 δισ. δολάρια.

Αναλυτικότερα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 222 πλοία και πλήρωσαν 4.825,9 δισ. δολάρια και πούλησαν 197 πλοία και εισέπραξαν 4.427 δισ. δολάρια.

1

Ειδικότερα, αγόρασαν 111 φορτηγά πλοία, 103 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς κοντέινερ και 3 μεταφοράς φυσικού αερίου.

Ταυτόχρονα πούλησαν 92 φορτηγά, 74 δεξαμενόπλοια, 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 μεταφοράς φυσικού αερίου.

Ο ελληνόκτητος στόλος αυξήθηκε κατά 25 πλοία. Προστέθηκαν 19 περισσότερα φορτηγά, 29 δεξαμενόπλοια, αλλά μειώθηκαν κατά 15 πλοία κοντέινερ και 5 μεταφοράς φυσικού αερίου.

Η Κίνα έρχεται δεύτερη μετά την Ελλάδα στις αγορές πλοίων με 182, τρίτη η Τουρκία με 57 πλοία, στην τέταρτη θέση οι εφοπλιστές από τη Μέση Ανατολή με 47 πλοία και πέμπτοι οι Ελβετοί με 47 πλοία.

Στις πωλήσεις στην πρώτη θέση είναι οι Έλληνες, στη δεύτεροι οι Ιάπωνες με 137 πλοία, οι Κινέζοι με 124 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 98 πλοία και οι Γερμανοί με 77 πλοία.

Συνολικά αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.602 πλοία συνολικής αξίας 34.622,7 δισ. δολάρια.

Πρώτοι στις διαλύσεις πλοίων είναι οι Κινέζοι με 21 πλοία και δεύτεροι οι Έλληνες με 20 πλοία.

Συνολικά διαλύθηκαν 417 πλοία, χωρητικότητας 13.085.000 dwt.

Διαβάστε επίσης:

Οικογένεια Μαρτίνου: 10 εκατ. ευρώ η επένδυση-δωρεά του Κωνσταντίνου Μαρτίνου και του Ιδρύματος «Αθηνάς Ι. Μαρτίνου» στο Ασκληπιείο Βούλας