ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η σύγχρονη ευρωπαϊκή Ελλάδα δεν έχει τίποτε να φοβηθεί, είναι άγκυρα σταθερότητας και δικαιούται να ατενίζει το μέλλον με αυτοπεποίθηση και σιγουριά», επεσήμανε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργαρίτης Σχοινάς, ο οποίος παρέστη σήμερα στη στρατιωτική παρέλαση της Θεσσαλονίκης, για πρώτη φορά μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.
Μετά την παρέλαση, στη λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο κ. Σχοινάς δήλωσε:
«Η πρωτοφανής συμμετοχή των πολιτών στη σημερινή παρέλαση δίνει και τον τόνο της εθνικής ανάταξης. Δείχνει όμως και κάτι άλλο. Ότι η σύγχρονη ευρωπαϊκή Ελλάδα δεν έχει τίποτε να φοβηθεί σε αυτήν τη δύσκολη γεωπολιτική γειτονιά. Είναι μία άγκυρα σταθερότητας. Είμαστε μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ευρωζώνης, του ΝΑΤΟ, του Σένγκεν, τα εξωτερικά μας σύνορα είναι τα σύνορα της Ευρώπης. Και δικαιούμαστε να ατενίζουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση, με σιγουριά, συντηρώντας, βέβαια, την ιστορική μνήμη του ’40. Εκείνος ο αγώνας ενάντια στον φασισμό και στον ναζισμό αντικατοπτρίζεται λίγο-πολύ και στη τωρινή αντίδραση της Ευρώπης και του ελεύθερου κόσμου απέναντι σε έναν άλλον πόλεμο, εξίσου άδικο, εξίσου παράνομο που ξαναγνωρίζει η ήπειρος, μετά από δεκαετίες ειρήνης. Αγώνας για ελευθερία και δημοκρατία. Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες, χρόνια πολλά στη Θεσσαλονίκη».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
ΝΔ: Αποτίουμε φόρο τιμής σε όσους έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας
Αναστασιάδης: Το “Όχι” της 28ης Οκτωβρίου θα πρέπει να καθοδηγεί κάθε λαό
Τζορτζ Τσούνης για την επέτειο του «ΟΧΙ»: Η Ελλάδα στέκεται πάντα στη σωστή πλευρά της ιστορίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σύγχρονο εκπαιδευτικό εξοπλισμό αποκτούν η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Μακεδονίας και η Σχολή Σωστικών και Πυροσβεστικών Μέσων Μακεδονίας
- Πούτιν: Είμαστε έτοιμοι για συνομιλίες και συμβιβασμούς στην Ουκρανία – Το Ισραήλ, «κύριος ωφελούμενος» από την κατάσταση στην Συρία
- Apple: Με επένδυση ύψους $1 δισ. λήγει τη «διαμάχη» με την Ινδονησία – «Μήλον» της Έριδος το iPhone 16
- Οικονόμου: Πρόγραμμα 1,5 δισ. ευρώ δεν έχει υπάρξει ποτέ άλλοτε-Το 2027 ο σιδηρόδρομος δεν θα έχει καμία σχέση με σήμερα