• Business

    Σ. Παληός: Και νέα ναύλωση πλοίου της Diana Shipping

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Στην Caravel Shipping Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, ναυλώθηκε το panamax Dione (χωρητικότητας 75.172 dwt, κατασκευής 2001), ιδιοκτησίας της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping (συμφερόντων του Συμεών Παληού), όπως ανακοίνωσε η τελευταία.

    Το πλοίο ναυλώθηκε μέσω θυγατρικής της Diana για περίοδο 9 με 12 μηνών έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως για τις πρώτες 90 μέρες (αρχής γενομένης από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου) και 7.050 δολαρίων ημερησίως για το υπόλοιπο διάστημα της ναύλωσης.

    Σύμφωνα με την Diana Shipping, τα έσοδα που θα αποκομίσει από τη ναύλωση του πλοίου ανέρχονται κατ’ ελάχιστον σε 1,92 εκατομμύρια δολάρια.

    Πρόκειται για μία ακόμα επικερδή συμφωνία για την Diana, που είναι η τέταρτη μέσα σε διάστημα μικρότερο των δέκα ημερών. Πριν από λίγες μέρες η εταιρεία ανακοίνωσε πως, μέσω μιας θυγατρικής της, συνήψε συμφωνία ναύλωσης για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Seattle (χωρητικότητας 179.362-dwt και κατασκευής 2011) με την εταιρεία Koch Shipping Pte. Ltd. από τη Σιγκαπούρη, έναντι 11.700 δολαρίων ημερησίως.

    Ακόμα, στα τέλη Ιανουαρίου η εταιρεία είχε ανακοινώσει την επέκταση της χρονοναύλωσης του πλοίου Baltimore (χωρητικότητας 177.243-dwt, κατασκευής 2005) από την Cargill International για χρονικό διάστημα 13-16 μηνών, με τους ημερήσιους ναύλους να κυμαίνονται στα 11.300 δολάρια.

    Παράλληλα, η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει τη σύναψη συμφωνίας με τη Noble Resources International για τη χρονοναύλωση του πλοίου Arethusa (χωρητικότητας 73.593-dwt, κατασκευής 2007) έναντι 7.200 δολαρίων ημερησίως, για περίοδο 10-14 μηνών. Η περίοδος ναύλωσης έχει ξεκινήσει από τις 23 Ιανουαρίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μυστήριο: Ποιες είναι οι τρεις άγνωστες ελληνικές ναυτιλιακές που μπαίνουν στo ξηρό φορτίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πωλητήριο σε δύο από τα πλοία της MEP που απέκτησε τον Σεπτέμβριο βάζει η AM Nomikos

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτή είναι η «Λευκή Βίβλος» του Brexit: Τα 12 σημεία



    ΣΧΟΛΙΑ