Στο pool διαχείρισης του ομίλου Navig8 εντάχθηκαν τρία τάνκερ που είχε κατασχέσει η κινεζική CSIC Leasing το 2021 από την Eletson των οικογενειών Χατζηελευθεριάδη, Καρασταμάτη, Κέρτσικωφ.

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι η Navig8 έχει συνάψει μια νέα συμφωνία εμπορικής διαχείρισης με την CSIC Leasing Co. Τα panamax Antikeros (κατασκευής 2004 και χωρητικότητας 69.714 dwt), Dhonoussa (κατασκευής 2005 και χωρητικότητας 69.523 dwt) και Strofades (κατασκευής 2006 και χωρητικότητας 69.431 dwt), εντάχθηκαν στον εμπορικά διαχειριζόμενο στόλο μας. Το Strofades ήταν το πρώτο σκάφος που εντάχθηκε στον στόλο τον Ιούλιο του 2022, ακολούθησε το Dhonoussa τον Σεπτέμβριο του 2022 και τέλος το Antikeros τον Οκτώβριο του 2022″, ανέφερε σε ανακοίνωση της η εταιρεία.

1

Η CSIC Leasing, βρισκόταν σε διαμάχη με την Eletson, με την οποία είχε συνάψει μεγάλη συμφωνία sale and leasback το 2017, ύψους 65,5 εκατ. δολαρίων.

Η συμφωνία αφορούσε στα τρία προαναφερθέντα τάνκερ, καθώς και στο Polyaigos (κατασκευής 2005 και χωρητικότητας 69.714 dwt).

Μετά από αθέτηση της πληρωμής των υποχρεώσεων από την Eletson, η κινεζική εταιρεία προχώρησε σε κατάσχεση των τριών πλοίων (εκτός του Polyaigos) το 2021.

Σύμφωνα με πηγές, η ελληνική ναυτιλιακή είχε ζητήσει τροποποίηση της συμφωνίας, κάτι που δεν έκανε δεκτό η άλλη πλευρά.

Την περασμένη εβδομάδα, η Navig8 ανακοίνωσε τη δημιουργία του V8 Plus Pool (με aframax πάνω από 15 ετών), εντάσσοντας σε αυτό τρία πλοία της κυπριακής Castor Maritime του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη.

Πρόκειται για τα χωρητικότητας 115,400-dwt Wonder Polaris και Wonder Sirius (αμφότερα κατασκευής 2005), καθώς και το Wonder Bellatrix (κατασκευής 2006).

Επίσης, πρόσφατα η  Latsco Shipping Limited συμφερόντων του Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση ενέταξε δύο τάνκερ MR του στόλου της στο Eco MR Pool της Navig8 Group. Πρόκειται για τα Hellas Avatar και Hellas Revenger, χωρητικότητας 50,000-dwt και κατασκευής 2015 και 2016 αντίστοιχα.

Διαβάστε ακόμη:

Latsco: Δύο τάνκερ της ναυτιλιακής στο pool της Navig8 Group