ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Οι Έλληνες πλοιοκτήτες του shortsea με ικανοποίηση υποδέχθηκαν την ανακοίνωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την ψηφοφορία σχετικά με τον Κανονισμό FuelEU Maritime.
Είναι μια πρόοδος στη σωστή κατεύθυνση ειδικά αν τα μέτρα – όπως τουλάχιστον αυτή τη στιγμή διαφαίνεται – ισχύσουν για τα πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 5.000 τόνων, τα οποία ευθύνονται κατ’ αρχήν για το 90% των εκπομπών διοξειδίων του άνθρακα, για το σύνολο της ενέργειας που χρησιμοποιείται επί των πλοίων εντός ή μεταξύ λιμένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ιδιαίτερα σημαντική επίσης, η διάθεση των εσόδων FuelEU στον ναυτιλιακό τομέα, στο πλαίσιο του EU ETS Ocean Fund. Με αυτό τον τρόπο, θα χρηματοδοτηθεί η διαφορά τιμής στα καθαρά καύσιμα, οι λιμενικές υποδομές και η επανεκπαίδευση».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία