ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις στον ταχέως αναπτυσσόμενο βραχίονα ειδών πολυτελείας της γαλλικής εταιρείας, που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Lancome Paris και ο Ralph Lauren, ήταν πιο αδύναμες συγκριτικά τη μονάδα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, καθώς επλήγησαν από διάφορες εξελίξεις, όπως τα lockdown στην Κίνα.
Η μετοχή της L’Oreal σημείωσε πτώση άνω του 4% στην προσυνεδρίαση.
Συνολικά, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ήταν καλύτερες από το αναμενόμενο, σημειώνοντας άνοδο 9,1% σε συγκρίσιμη βάση, λόγω των πιο οικονομικών brand του ομίλου, όπως η μάσκαρα Maybelline New York και τα σαμπουάν Garnier.
Ωστόσο, οι επενδυτές μπορεί να ανησυχούν για την επιβράδυνση της L’Oreal Luxe, η οποία μόλις πρόσφατα ξεπέρασε το τμήμα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης της εταιρείας, οδηγώντας την ανάπτυξη τα τελευταία τρίμηνα.
Η μονάδα luxe της L’Oreal ήταν «πολύ κατώτερη των προσδοκιών» και θα μπορούσε να προκαλέσει φόβους, δήλωσε ο Martin Deboo στο Jefferies.
«Η όρεξη των καταναλωτών για προϊόντα ομορφιάς παραμένει ακέραιη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Nicolas Hieronimus.
Η L’Oreal επισήμανε την ισχυρή απόδοση του μακιγιάζ στο τμήμα καταναλωτικών προϊόντων της, που σημείωσε «θεαματικά» κέρδη στην Ινδία και το Μεξικό.
Διαβάστε ακόμη:
Mercedes, Audi, Hermes, Prada: Αύξηση των πωλήσεων και λίστες αναμονής για τα κορυφαία πολυτελή brands
Η L’Oréal Hellas παρουσιάζει τις δράσεις της στο πλαίσιο του L’Oréal for the Future
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Amazon: Επιπλέον 4 δισ. δολάρια στην Anthropic
- Όρμπαν: Προσέξτε τις απειλές Πούτιν για τα πυρηνικά, δεν είναι ούτε φλυαρία ούτε επικοινωνιακό τέχνασμα
- Ευρωαγορές: Άλμα 1,18% για τον Stoxx 600 – Βούλιαξαν οι ευρωπαϊκές τράπεζες
- Στυλιανίδης – Ουράλογλου: Επιβεβαίωσαν τη στενή συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της ναυτιλίας