Οι μετοχές της L’Oreal υποχώρησαν λόγω της ανησυχίας ότι ορισμένοι καταναλωτές στρέφονται στα φθηνότερα προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος του κολοσσού των καλλυντικών, καθώς ο πληθωρισμός καλπάζει.

Οι πωλήσεις στον ταχέως αναπτυσσόμενο βραχίονα ειδών πολυτελείας της γαλλικής εταιρείας, που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Lancome Paris και ο Ralph Lauren, ήταν πιο αδύναμες συγκριτικά τη μονάδα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, καθώς επλήγησαν από διάφορες εξελίξεις, όπως τα lockdown στην Κίνα.

Η μετοχή της L’Oreal σημείωσε πτώση άνω του 4% στην προσυνεδρίαση.

Συνολικά, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ήταν καλύτερες από το αναμενόμενο, σημειώνοντας άνοδο 9,1% σε συγκρίσιμη βάση, λόγω των πιο οικονομικών brand του ομίλου, όπως η μάσκαρα Maybelline New York και τα σαμπουάν Garnier.

Ωστόσο, οι επενδυτές μπορεί να ανησυχούν για την επιβράδυνση της L’Oreal Luxe, η οποία μόλις πρόσφατα ξεπέρασε το τμήμα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης της εταιρείας, οδηγώντας την ανάπτυξη τα τελευταία τρίμηνα.

Η μονάδα luxe της L’Oreal ήταν «πολύ κατώτερη των προσδοκιών» και θα μπορούσε να προκαλέσει φόβους, δήλωσε ο Martin Deboo στο Jefferies.

«Η όρεξη των καταναλωτών για προϊόντα ομορφιάς παραμένει ακέραιη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Nicolas Hieronimus.

Η L’Oreal επισήμανε την ισχυρή απόδοση του μακιγιάζ στο τμήμα καταναλωτικών προϊόντων της, που σημείωσε «θεαματικά» κέρδη στην Ινδία και το Μεξικό.

Διαβάστε ακόμη:

Mercedes, Audi, Hermes, Prada: Αύξηση των πωλήσεων και λίστες αναμονής για τα κορυφαία πολυτελή brands

Η L’Oréal Hellas παρουσιάζει τις δράσεις της στο πλαίσιο του L’Oréal for the Future