ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση γνωστοποίησε ένα σχέδιο για τη ναυπηγική βιομηχανία της Κορέας, δίνοντας έμφαση στην ναυπήγηση φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων και στον νέο χειρισμό των θεωρήσεων για ειδικευμένους εργάτες.
Περισσότεροι εργαζόμενοι με μη επαγγελματικές θεωρήσεις Ε-9 θα επιτρέπεται να μετατραπούν σε θεωρήσεις ειδικευμένων εργαζομένων E-7-4 για να εργαστούν στη ναυπηγική βιομηχανία.
Με αυτή τη βίζα, μπορούν να φέρουν τις οικογένειές τους στην Κορέα και να υποβάλουν αίτηση για μόνιμη διαμονή.
Όπως αναφέρουν ναυτιλιακές πηγές, η ναυπηγική βιομηχανία στη Νότια Κορέα αντιμετωπίζει έλλειψη εξειδικευμένων εργαζομένων καθώς αυξάνονται οι παραγγελίες.
Τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους, τα Ναυπηγεία της Κορέας υπέγραψαν συμβόλαια για παραγγελίες για πλοία 11 εκατομμύρια CGT , σημειώνοντας αύξηση 46% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Παγκοσμίως, οι παραγγελίες πλοίων πέρυσι ήταν οι υψηλότερες από το 2013 με 52,3 εκατομμύρια CGT.
Ο κλάδος, όπως καταγράφονται στις έρευνες, έχει πρόβλημα με τις προσλήψεις επειδή οι μισθοί δεν είναι ελκυστικοί για τους νέους.
Οι εργαζόμενοι στα 20 και στα 30 τους πέρυσι αντιπροσώπευαν μόνο το 34,1% του συνόλου των εργαζομένων, από 49,9% που ήταν το 2015. Οι εργαζόμενοι στα 50 τους αυξήθηκαν από 19,5% το 2015 σε 24,6%. Οι εργαζόμενοι στα 60 τους αυξήθηκαν από 3,5% σε 6,5%.
Ο κλάδος εκτιμά ότι από το τρίτο τρίμηνο, οι 7.900 εργαζόμενοι είναι ελάχιστοι και δεν επαρκούν να καλύψουν τις ανάγκες. Μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του επόμενου έτους, αναμένεται ότι η έλλειψη εργαζομένων θα ξεπεράσει τις 10.000.
«Οι παραγγελίες για φιλικά προς το περιβάλλον πλοία έχουν αυξηθεί και η ζήτηση για εργάτες έχει επίσης αυξηθεί», δήλωσε ο Kwon Gi-seob, υφυπουργός Απασχόλησης και Εργασίας. «Ωστόσο, ο κλάδος αντιμετωπίζει σοβαρή έλλειψη εργαζομένων λόγω χαμηλών εισοδημάτων, υψηλών κινδύνων και εργασιακής ανασφάλειας».
Η κυβέρνηση θέλει να διευκολύνει την πρόσληψη αλλοδαπών και να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας για να προσελκύσει νέους Κορεάτες.
Τα νέα κίνητρα περιλαμβάνουν την αύξηση της επιδότησης 200.000 γουόν που καταβάλλεται από την κυβέρνηση και τα Ναυπηγεία για την επαγγελματική κατάρτιση σε 1 εκατομμύριο γουόν το επόμενο έτος.
Περίπου 1.500 θα είναι επιλέξιμοι για την επιδότηση, που είναι 50% περισσότερο από φέτος.
Όλα αυτά τα κίνητρα δίνονται για την προσέλκυση νέων στη ναυπηγική βιομηχανία γιατί ο στόχος είναι η Κορέα να αποκτήσει μερίδιο αγοράς 75% σε πλοία φιλικά προς το περιβάλλον μέχρι το 2030.
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας σχεδιάζει επίσης να βοηθήσει τη βιομηχανία να διαφοροποιηθεί σε πλωτές, μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU).
Διαβάστε επίσης
Πρώτα σε παραγγελίες τα Ναυπηγεία της Νότιας Κορέας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»