Ισχυρή άνοδο άνω του 14% κατέγραψε η μετοχή της Netflix λίγο μετά το κλείσιμο της Wall Street την Τρίτη, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα τριμήνου. Μάλιστα, η Netflix ανακοίνωσε την προσθήκη 2,41 εκατομμυρίων νέων καθαρών συνδρομητών παγκοσμίως, υπερδιπλασιάζοντας τις προσθήκες που είχε η ίδια εταιρεία πριν από ένα τρίμηνο.

Ειδικότερα, η Netflix ανακοίνωσε κέρδη 3,10 δολάρια ανά μετοχή, έναντι προσδοκιών για κέρδη 2,13 δολάρια ανά μετοχή.
Τα έσοδα της διαμορφώθηκαν στα 7,93 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 7,837 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την έρευνα της Refinitiv.

Οι νέοι παγκόσμιοι καθαροί συνδρομητές επί πληρωμή διαμορφώθηκαν στους 2,41 εκατομμύρια, έναντι προσδοκιών για προσθήκη 1,09 εκατομμυρίων συνδρομητών, σύμφωνα με εκτιμήσεις του StreetAccount. Πλέον ανέρχεται σε 223,1 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.  Μάλιστα ξεπέρασε εύκολα την προηγούμενη πρόβλεψη της ίδιας της εταιρείας για pickup 1 εκατομμυρίου για την περίοδο.

Το Netflix προέβλεψε ότι θα προσθέσει 4,5 εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, ενώ ανέφερε πως αναμένει έσοδα 7,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως λόγω των συναλλαγματικών πιέσεων στο εξωτερικό.

Για το 4ο τρίμηνο, το Netflix αναμένει να κερδίσει 4,5 εκατομμύρια νέους πελάτες, σε σύγκριση με 8,3 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο. Το τρέχον τρίμηνο υπόσχεται να λάβει κάποια άνοδο από το Netflix Basic With Ads, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις 3 Νοεμβρίου και με τιμή 6,99 $ ανά μήνα — τρία δολάρια λιγότερο από το κανονικό πρόγραμμα Basic. Παρόμοια προγράμματα με διαφημίσεις έρχονται επίσης τον επόμενο μήνα σε 11 άλλες χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νότια Κορέα, Ισπανία και Βρετανία. Το Netflix δεν είπε πόσοι από τους 4,5 εκατομμύρια αναμενόμενους νέους συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο θα είναι στο πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Πάντως, από το επόμενο τρίμηνο, το Netflix δεν θα παρέχει πλέον καθοδήγηση για τις συνδρομές επί πληρωμή, αλλά θα συνεχίσει να αναφέρει τους αριθμούς τους κατά την τριμηνιαία ανακοίνωση των κερδών του.

Η εταιρεία διαφημίζει επιτυχίες όπως «Monster: The Jeffrey Dahmer Story», «Stranger Things» τέταρτη σεζόν, «The Grey Man» και «Purple Hearts» ως επιτυχίες που βοήθησαν να μετακινηθεί η βελόνα κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου.

«Μετά από ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο, πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε σε μια πορεία για να επιταχύνουμε εκ νέου την ανάπτυξη», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση την Τρίτη. «Το κλειδί είναι η ικανοποίηση των μελών. Γι′ αυτό πάντα εστιάζαμε στο να κερδίζουμε τον διαγωνισμό για προβολή κάθε μέρα. Όταν οι σειρές και οι ταινίες μας ενθουσιάζουν τα μέλη μας, το λένε στους φίλους τους και στη συνέχεια περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν, συμμετέχουν και μένουν μαζί μας».