To Octavia δεν έχει μόνο εκδόσεις για επαγγελματίες αλλά και για ανήσυχους οδηγούς.
Το Octavia RS τέταρτης γενιάς είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, diesel και, για πρώτη φορά, σε plug-in υβριδική έκδοση. Σπορ μοντέλο που προσφέρεται ως Sedan ή Combi και με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς, με απόδοση που φθάνει έως τα 180 kW (245 hp). Διατίθεται με αποκλειστικές μαύρες πινελιές της γκάμας RS στο αμάξωμα και στο εσωτερικό.
Το Octavia RS ήταν ο προπομπός των μοντέλων RS της Skoda παρουσιάστηκε το 2000. Τα αρχικά RS προέρχονται από το Rally Sport. Έκτοτε, η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει πάντα μια έκδοση RS του best seller της σε κάθε γενιά μοντέλων, είτε ως Sedan είτε ως Combi. H γκάμα των κινητήριων μονάδων είναι ευρεία καθώς διαθέτει πέντε συνδυασμούς κινητήρων και μετάδοσης.
Το Octavia RS με βενζινοκινητήρα 2.0 TSI αποδίδει 180 kW (245 hp) και διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή DSG 7 σχέσεων. Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το Octavia RS επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 250 km/h. Η ισχύς του 2.0 TDI στην τρέχουσα γενιά του μοντέλου είναι 147 kW (200 hp) σε συνδυασμό με ένα DSG 7 σχέσεων στάνταρ.
Το Octavia RS 2.0 TDI διατίθεται προαιρετικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή σε όλους τους τροχούς. Για πρώτη φορά, η ŠKODA προσφέρει επίσης το μοντέλο με plug-in υβριδική κίνηση. Ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI και ένας ηλεκτροκινητήρας παράγουν συνδυασμένη ισχύ συστήματος 180 kW (245 hp) για το OCTAVIA RS iV, με ένα 6-τάχυτο DSG που μεταδίδει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
Μια σειρά από οπτικές διαφοροποιήσεις και διακοσμητικά στοιχεία ξεχωρίζουν το Skoda Octavia RS ως το σπορ μοντέλο στην κορυφή της γκάμας. Η μάσκα της Skoda και οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν φινίρισμα σε γυαλιστερό μαύρο πλαστικό, ενώ η πίσω ποδιά διαθέτει κόκκινο ανακλαστήρα σε όλο το πλάτος του οχήματος, αναδεικνύοντας το πραγματικό στυλ RS.
Εκτός από το σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή υποβοήθηση, που διατίθεται στάνταρ, υπάρχει σπορ ανάρτηση η οποία ενισχύει τη δυναμική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι 15 χιλιοστά χαμηλότερα. Ο προσαρμοζόμενος έλεγχος πλαισίου DCC διατίθεται προαιρετικά.
Το μαύρο χρώμα και το carbon φινίρισμα κυριαρχούν στο εσωτερικό του Octavia RS. Το τριάκτινο, πεπλατυσμένο στο κάτω μέρος, σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με φινίρισμα από διάτρητο δέρμα φέρει το λογότυπο RS. Τα μπροστινά σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα διατίθενται στάνταρ και είναι επενδυμένα με μαύρο ύφασμα.
Οι κόκκινες ή γκρι ραφές προσθέτουν μια πολύχρωμη αντίθεση, τόσο στα καθίσματα όσο και στο ταμπλό. Εργονομικά σπορ καθίσματα με μικροΐνες Suedia και δερμάτινη επένδυση, ρύθμιση βάθους καθίσματος και λειτουργία μασάζ είναι διαθέσιμα προαιρετικά. Ένας καινοτόμος κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα αποτρέπει τη σύγκρουση του οδηγού και του συνοδηγού μεταξύ τους σε περίπτωση ατυχήματος, ειδικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Διαβάστε επίσης:
Στην Autohellas oι Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional και Jeep
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
- Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
- Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο
- Πεντάγωνο: Η Κίνα έχει αυξήσει το πυρηνικό της οπλοστάσιο κατά 20%