Χωρίς να είναι αλάνθαστος ο Μονεγάσκος ήταν ταχύτερος όλων σε μια διαδρομή που στέγνωνε γύρο γύρο.
Η βροχή έδωσε το δικό της ρυθμό στις ελεύθερες αλλά και τις κατατακτήριες δοκιμές. Πέρα από το 100% της υγρασίας η ζέστη ήταν στους 28 βαθμούς Κελσίου και οι συνθήκες για οδηγούς και μηχανικούς απάνθρωπες. Η βροχή είχε πέσει νωρίτερα μέσα στην ημέρα επηρεάζοντας και τις ελεύθερες δοκιμές.
Στο Q1 όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli με το πράσινο χρώμα. Γύρο με το γύρο η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει εκτός αυτής όμως τα πράγματα παρέμεναν δύσκολα. Οι χρόνοι ήταν στο 1:56 και οι οδηγοί προσπαθούσαν να αποφύγουν το λάθος που θα έφερνε την καταστροφή. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Williams, ο Μπότας με την Alfa Romeo, o Ρικιάρντο με τη Mc Laren και ο Οκόν με την Alpine. Ο Γάλλος οδηγός διαμαρτύρονταν για πρόβλημα τα φρένα.
Στο Q2 χρησιμοποιήθηκαν ενδιάμεσα ελαστικά με το Λεκλέρκ να επισημαίνει πως η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Ο Μονεγάσκος στο πρώτο του πέρασμα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της περιόδου. Ο πρώτος που επιχείρησε με τα σλικ ελαστικά ήταν ο Στρολ. Ο Καναδός δεν απέφυγε το λάθος στην πρώτη του προσπάθεια αλλά το παράδειγμα ακολούθησαν και οι Ζου, Φέτελ. Εν τέλει από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι AstonMartin, ο Σουμάχερ με τη Haas, ο Ζου με την Alfa Romeoκαι ο Ράσελ με τη Mercedes. Για το Βρετανό οδηγό ήταν η 3η φορά φέτος σε 17 προσπάθειες που έμεινε εκτός δεκάδας.
Στο ξεκίνημα του Q3 ο Φερστάπεν έβαλε σλικ ελαστικά, ο Τσουνότα ενδιάμεσα και ο Χάμιλτον σλικ. Ο Τσουνότα ήταν πιο γρήγορος με τα ενδιάμεσα ελαστικά αλλά φαινόταν πως βρισκόμασταν στο «σταυροδρόμι» στο σημείο που αυτό θα άλλαζε. Όπερ και εγένετο με το Χάμιλτον να σημειώνει ταχύτερο χρόνο. Αντίθετα ο Φερστάπεν δεν μπορούσε να διατηρήσει τη μαλακή γόμα της Pirelli σε θερμοκρασία λειτουργίας με αποτέλεσμα η Red Bull του να γλιστράει συνέχεια. Καθώς η αγωνιστική γραμμή πρόσφερε περισσότερο κράτημα αρκετοί οδηγοί όπως ο Σάινθ επέλεξαν να μείνουν έξω για περισσότερους από έναν γύρο.
O Φερστάπεν έκανε σημαντικό λάθος παράτησε έναν γύρο στον οποίο ήταν σημαντικά ταχύτερος. Δεν ξέρω αν θα του αρκούσε για την pole σίγουρα όμως αν τον είχε ολοκληρώσει θα βρίσκονταν πιο ψηλά από την 8η θέση. Αντ’ αυτού ο Ολλανδός επιβράδυνε προσπάθησε να κάνει έναν ακόμη πιο γρήγορο γύρο αλλά δεν επαρκούσε το καύσιμο που είχε στο τεπόζιτο γι’ αυτό. Οπότε βρέθηκε να εγκαταλείπει την προσπάθεια αγανακτισμένος. Σίγουρα οι πιθανότητες του Ολλανδού να πάρει αύριο και μαθηματικά τον τίτλο μειώθηκαν μετά από αυτό. Οι Πέρεζ και Χάμιλτον κατάφεραν να σημειώσουν χρόνους στο ίδιο δέκατο με το Λεκλέρκ.
Για το Μονεγάσκο οδηγό ήταν η 9η φετινή του pole. Ο Λεκλέρκ έχει να κερδίσει από τα μέσα του καλοκαιριού και το Αυστριακό GP. Την ίδια στιγμή ο Φερστάπεν έχει ένα σερί 5 νικών από Γαλλία, Ουγγαρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ιταλία. Μπορεί αύριο ν’ αλλάξει αυτή η δυναμική; Ο αγώνας εκκινεί υπό το φως των προβολέων στις 20:00 τοπική ώρα (15:00 ώρα Ελλάδος, απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Μια ώρα νωρίτερα στις 14:00 ξεκινά στην ΕΡΤ ειδική εκπομπή για τη Formula 1 και το GP Σιγκαπούρης.
Συνολικά οι χρόνοι σήμερα στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν:
Μετά το τέλος των δοκιμών ο Λεκλέρκ τόνισε: «Ήταν πολύ δύσκολες δοκιμές. Στο Q3 δεν ξέραμε τι να κάνουμε έβαλα τα σλικ ελαστικά την ύστατη στιγμή. Ο τελευταίος γύρος είχε λάθη και δεν πίστευα ότι θα πάρω την pole αλλά την πήρα. Σε σχέση με χτες πήγαμε καλύτερα. Δεν έχω πολλά δεδομένα για τον αγώνα αλλά πιστεύω πως μπορούμε να κερδίσουμε». Από την πλευρά του ο Πέρεζ συμπλήρωσε: «Έχω μια καλή ευκαιρία να περάσω τον Σαρλ και να κερδίσω. Απογοητεύτηκα που έχασα την pole για δυο εκατοστά. Οι συνθήκες μεταβάλλονταν συνεχώς, δεν αποκλείεται να έχουμε βροχή και αύριο».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον που ήταν για 10η φορά ταχύτερος του Ράσελ σε 17 προσπάθειες τόνισε: «Πίεζα σκληρά ήμουν πολύ κοντά. Είναι πολύ γρήγοροι, έκανα τέλειο γύρο και πίστευα πως θα τα καταφέρω. Αλλά δεν είχα την πρόσφυση στο τέλος. Θα προσπαθήσω πάλι αύριο».
Διαβάστε επίσης: