ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Γκριμάλντι, μιλώντας στους δημοσιογράφους, πρόσθεσε ότι «και στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα το μεγαλύτερο έργο εκτελείται από στρατηγικό εταίρο του Ομίλου. Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, χάρη στην Εγνατία, μπορεί να αυξήσει τις δραστηριότητές του, αλλά και να εξυπηρετήσει την Αθήνα».
Ο Γκριμάλντι αναφέρθηκε και στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Ηρακλείου : «Οι Minoan Lines, έχουν σημαντική παρουσία εκεί. Είμαι ο κύριος χρήστης και θα ήθελα να δω την ανάπτυξη αυτών των λιμένων, στα οποία εγγυώμαι το 60% των εσόδων», τόνισε με νόημα.
Για την ανακοινωθείσα συγχώνευση της Attica Group με την ΑΝΕΚ , ο Γκριμάλντι τόνισε ότι έπρεπε να περιμένει «τι θα πει η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Μας ενδιαφέρει να αποκτήσουμε την Attica; Για να υπάρχει αγοραστής, πρέπει να υπάρχει και κάποιος που πουλάει…».
Διαβάστε επίσης
Λουτριώτης: Η εφετινή κίνηση στο yachting έφτασε στο 75% του 2019
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος