Το φετινό EKO Acropolis Rally είχε αρκετές ανατροπές κατά τη διάρκειά του. Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε την EKO Super Special Stage @ OAKA με διαφορά ενός δεκάτου από το Σούνινεν, ο οποίος επίσης οδηγούσε Hyundai i20N αλλά ιδιωτική συμμετοχή της κατηγορίας WRC2.
Την επόμενη μέρα Παρασκευή ο Νεβίλ ήταν εκεί αλλά δεν κέρδισε καμία ειδική διαδρομή. Πήγαινε όμως εξαιρετικά και διατηρούσε επαφή με την κορυφή. Η επόμενη ειδική που κέρδισε ήταν η 9η του αγώνα το Περιβόλι το πρωί του Σαββάτου. Πήρε ακόμη τις δυο επόμενες 10 και 11 σε Ταρζάν και Πύργο αλλά και την Ελάτεια την Κυριακή το πρωί.
Τη μεγάλη διαφορά όμως την έκανε στην 10η ειδική του αγώνα, το περιβόητο Ταρζάν. Στον ίδιο ρυθμό ο Νεβίλ διεύρυνε το προβάδισμά του στην 11η ειδική της ημέρας τον Πύργο. Συνέχισε με μια ακόμη επικράτηση στην Ελάτεια και έκλεισε “αφήνοντας” την Power Stage. Μιλώντας χτες βράδυ στη συνέντευξη Τύπου είπε:
Συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο Ακρόπολις. Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να σημειώσεις την πρώτη σου νίκη μέσα στη χρονιά. Τώρα τα κατάφερες, πώς αισθάνεσαι;
Ναι, επιτέλους ήρθε! Έχει περάσει πολύς καιρός από την Ισπανία πέρσι. Μάλιστα, από τότε δεν έχω καταφέρει να ανέβω πολλές φορές στο βάθρο. Σίγουρα, μου φάνηκε σαν αιώνας! Είναι ωραίο το συναίσθημα της επιστροφής στις νίκες. Αυτή είναι η 16η μου νίκη στο WRC. Δε θα πω ότι το έχω συνηθίσει, σίγουρα όμως ξέρω πόσο σημαντικό είναι.
Πάντως τα συναισθήματα για αυτό τον αγώνα είναι ιδιαίτερα, αφού η ομάδα κατάφερε να σημειώσει το πρώτο της «1-2-3».
Έχουμε προσπαθήσει πολύ για αυτό τα τελευταία χρόνια και έχουμε περάσει από πολλά κύματα. Έχουμε περάσει δύσκολες, καλές στιγμές, αλλά ποτέ δεν είχαμε καταφέρει να σημειώσουμε αυτό το αποτέλεσμα. Το συναίσθημα είναι μοναδικό και νομίζω ότι όλοι στην ομάδα, και ειδικά όσοι είμαστε μαζί από την πρώτη μέρα σύστασής της, αισθανόμαστε πολύ περήφανοι, αλλά και ότι εκπληρώσαμε ένα στόχο.
Πόσο δύσκολη ήταν η πρόκληση του Ακρόπολις, αφού είδαμε τη Γενική να αλλάζει πολλές φορές χέρια; Τι είδους πρόκληση αποτέλεσε το Ακρόπολις φέτος;
Ο αγώνας αποτελεί πρόκληση από μόνος του. Τα χαρακτηριστικά των ειδικών, αλλά και η σχεδίασή του, συμβάλλουν σε αυτό. Την Παρασκευή τα συνολικά χιλιόμετρα της ημέρας, οι υψηλές θερμοκρασίες και οι συνθήκες μας εξουθένωσαν. Και τις επόμενες μέρες συναντήσαμε τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά!
Οι συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες καθιστούν δύσκολο και απαιτητικό τον συγκεκριμένο αγώνα. Εμείς από την πρώτη ειδική αισθανθήκαμε άνετα στο αυτοκίνητο, και όλα έγιναν πιο εύκολα για εμάς.
Ανέφερες πόσο σημαντικό είναι το «1-2-3» για την ομάδα. Γίνεται αρκετή δουλειά στο παρασκήνιο και έχουν γραφτεί διάφορα. Αυτό το αποτέλεσμα είναι μια απάντηση;
Νομίζω ότι έχουμε δώσει τις απαντήσεις μας εδώ και αρκετό καιρό. Είναι ο τέταρτος συνεχόμενος αγώνας που και τα τρία αυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν πρόβλημα. Ο Oττ κατέκτησε δύο συνεχόμενες νίκες, κάτι που δείχνει ότι έχουμε ταχύτητα και αξιοπιστία.
Ο Oττ κέρδισε τα Toyota στο σπίτι τους στη Φινλανδία, στο Βέλγιο βρεθήκαμε και οι δύο επικεφαλής, ενώ εδώ ήμασταν με διαφορά οι καλύτεροι. Αυτό δείχνει ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο. Αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε! Ακόμη υπάρχουν πράγματα που πρέπει να διορθώσουμε και να βελτιώσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε, γιατί ακολουθούν δύσκολοι αγώνες.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ